طراحی سایت اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اینستاگرام در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام تاثیر بسیاری در کسب و کارهای کشور دارد، به همین دلیل با افزایش استفاده از این شبکه ها و خدمات آنها شرکت رایا پارس با داشتن نمونه های خوب و قوی در این زمینه از مشاوره تا پیاده سازی در کنار شماست.

طراحی سایت ارائه خدمات اینستاگرام که شامل خدماتی چون (افزایش لایک، فالوور، کامنت، ویو، ویو استوری و .

.

.

) میباشد و همچنین ارائه خدمات برای شبکه اجتماعی چون تلگرام مثل افزایش ویو و ممبر کانال بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط شرکت رایا پارس به انجام میرسد.

  طراحی سایت های خدمات اینستاگرام به دو صورت در شرکت رایا پارس انجام میگیرد : 1-بصورت دستی 2-بصورت اتوماتیک طراحی سایت ارائه خدمات اینستاگرام بصورت دستی به چه صورت است؟ در این روش تمامی خدمات اینستاگرام مثل افزایش لایک، فالوور، کامنت، ویو، ویو استوری و .

.

.

روی وب سایت پیاده سازی شده است و تمامی قیمت ها توسط خودتان مدیریت خواهد شد.

کاربر پس از ثبت سفارش لایک و.

.

.

در سایت شما سفارشش باید بصورت دستی از هر شرکتی که پنل تهیه کرده اید اقدام به ثبت سفارش کاربر نمایید؛ در واقع شما با هزینه کمتر، از شرکت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام نمایندگی گرفته و در وب سایت خود همین خدمات را با قیمتی بالاتر بفروش میرسانید.

مزیت این روش: امکان همکاری همزمان با چندین شرکت ارائه خدمات اینستاگرام قیمت تمام شده برای شما از حالت خودکار یا اتوماتیک کمتر است.

هر وقت که بخواهید میتوانید شرکت مبداء را تغییر دهید.

هزینه طراحی سایت خدمات اینستاگرام در این روش به مراتب کمتر میباشد.

هزینه طراحی این نوع وب سایت به نسبت به وب سایت اتوماتیک کمتر می باشد.

به راحتی قابل ارتقاء است.

این نوع سایت تمامی خدمات اینستاگرام را بصورت اتوماتیک انجام میدهد و هر زمان از شبانه روز کاربران سایت شما با پرداخت هزینه سرویس، بلافاصله سرویس مورد نظر کاربر شروع میشود.

این وب سایت فقط از شرکت های قابل تهیه است که خدمات API را ارائه میدهند؛ و بدون وجود API راه اندازی سایت اتوماتیک امکان پذیر نیست.

مزیت این روش: شروع خدمات دهی بلافاصله بعد از پرداخت بدون نیاز به بررسی سفارش های ثبت شده   پیشنهاد شرکت رایا پارس به شما بصورت کلی تمام مزایایی که در حالت دستی وجود دارد از معایب حالت اتوماتیک حساب میشود؛ تجربه چندین ساله شرکت رایا پارس نشان داده است که حالت دستی بیشترین بازدهی را دارد.

زیرا بالاترین سوددهی را هم دارا میباشد.

امکاناتی که در صورت سفارش طراحی سایت ارائه خدمات اینستاگرام توسط شرکت رایا پارس ارائه میشود: اطلاعات پکیج ها را میتوانید در صفحه طراحی سایت مشاهده کنید برای ثبت سفارش طراحی سایت ارائه خدمات اینستاگرام میتوانید توسط راههای ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشید.

راههای ارتباط با کارشناسان رایا پارس برچسب ها : سید مصطفی سیادت 1398/09/03 10:56:24

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map