طراحی سایت بافتنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بافتنی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه نخست » خانه و خانواده » هنرهای دستی » 🧶 آموزش بافتنی روش های مختلفی برای بافت سرهمی نوزادی وجود دارد.

در این مطلب از بخش آموزش میل بافی، ساده‌ترین روش بافت آموزش داده می شود.

انتخاب برند کاموا، رنگ، مدل سرهمی سلیقه ای است.

در اینجا … پتوی سه بعدی از بافت و به هم پیوستن موتیف های مثلثی تهیه شده است.

این بافت زیبا را به هر سایز که مایل هستید می توانید ببافید و به عنوان روتختی، رومبلی یا شال … در این مطلب روش بافت دو مدل موتیف ماندالا چهارگوش زیبایی را به شما می آموزیم که با آنها می توانید پتو، فرشینه، لباس، شنل، دستگیره، کوسن، رانر، کیف و … ببافید.

بافت این ماندالاهای … کلاه برت یا بره که به کلاه فرانسوی هم شهرت دارد، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کلاه است.

امروز در بخش آموزش بافتنی مجله تصویر زندگی آموزش بافت کلاه فرانسوی بسیار زیبا با طرح برگ‌های برجسته … برای بافت دستگیره پنکه ای از کامواهایی با ضخامت متوسط استفاده کنید که حداکثر با قلاب 3 میلیمتری بتوان بافت.

کامواهای ایرانی مانند اکریل تاب و فدک هم برای این کار مناسبند.

برای بافت این … یکی از بافت های بسیار کاربردی لیف حمام است.

در این مطلب از بخش آموزش بافتنی مجله تصویر زندگی با روش بافت لیف چرخشی که بافتی ساده اما زیبا دارد، همچنین مدل حلزونی و مدل … در آموزش بافت این پاپوش دخترانه تعداد پایه ها گفته نمی شود، چون به سایز پا، ضخامت کاموا، اندازه قلاب و شل و سفتی دست بافنده بستگی دارد، فقط اصول بافت پاپوش را فرا خواهید … ماندالا نوستالژی را به عنوان رومیزی ، تزیین کوسن ، دیوارکوب (دریم کچر) و … می توانید استفاده کنید.

برای بافت این ماندالای زیبا باید گره های (پایه کوتاه، پایه متوسط یا پایه ساده، پایه … امروز در بخش آموزش قلاب بافی مجله تصویر زندگی روش بافت صندل تابستانی زیبایی را آموزش خواهیم داد.

تعداد دانه ها به اندازه پا و ضخامت کاموای شما بستگی دارد.

مهم اصول بافت است که … سلام دوستان عزیز، امیدواریم که حال شما خوب باشد و این روزهای سخت قرنطینه و شیوع بیماری را به سلامت پشت سر بگذارید.

امروز می خواهیم بافت آویز ابر بارانی را آموزش دهیم.

این آویز …

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map