طراحی سایت بذر فلفل روح سفید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر فلفل روح سفید در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دستور پخت نان سیر و سبزی دستور پخت کیک سون آپ دستور تهیه پای نارگیل دستور تهیه سالاد مرغ سالم و خوشمزه 09358504040 ۴,۹۰۰ تومان این بسته شامل 6 عدد بذر میباشد.

در انبار موجود نمی باشد فلفل روح سفید گونه‌ای فلفل تند است که از آن در آشپزی استفاده می‌کنند.

به رنگ سفید، درشت و تپل است که در سایز متوسط رشد می‌کند.

از باردهی بالایی برخوردار است.

از طریق بذر تکثیر می‌شود.

گیاهی یکساله است که همچون بوته‌ای کوتاه رشد می‌کند.

فلفل روح سفید گونه‌ای فلفل تپل به رنگ سفید مایل به زرد است که طعم فوق‌العاده تندی دارد، به همین دلیل به هنگام خرد کردن از دستکش استفاده کنید.

تندی زیاد این نوع فلفل مانع از تازه خوری می‌شود، به همین دلیل فقط در آشپزی و تهیه ادویه کاربرد دارد.

پوست این گیاه صاف نیست و دارای برآمدگی‌هایی است که تو خالی است و در داخل آن تعدادی دانه قرار دارد.

قسمت انتهایی این گیاه باریکتر از سایر نقاط است.

به صورت بوته‌ای کوتاه و یکساله رشد می‌کند.

گلهای این گیاه به رنگ سفید هستند.

برگهای سبز رنگ نوک‌تیزی با شیارهای ظریف دارد که در بیشتر مناطق رشد می‌کند.

خواص بسیاری دارد و از باردهی مطلوبی برخوردار است و تا شروع فصل سرما محصول می‌دهد.

به هنگام برداشت از دستکش استفاده کنید، میوه گیاه را با دست خود بگیرید و بکشید.

قابلیت کشت در گلدان و فضا آزاد باغچه و باغ را دارد.

فلفل روح سفید از طریق بذر به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم تکثیر می‌شود که کشت مستقیم آن به دلیل زمانبر بودن زیاد مرسوم نیست بنابراین بیشتر از کشت غیرمستقیم برای تکثیر این گیاه استفاده می‌شود.

در کشت بذری غیرمستقیم ابتدا یک گلدان یا سینی نشاء با زهکشی مناسب تهیه کنید، چرا که عدم زهکشی مناسب گلدان باعث انباشت آب و در نتیجه فاسد شدن بذر می‌شود.

گلدان را با خاک مناسب و غنی پر کنید و بذر را به صورت سطحی بکارید و روی آن را بپوشانید و گیاه را آبیاری کنید و تا زمان جوانه زنی آن را مرطوب نگه دارید.

پس از گذشت 1 تا 2 هفته بذر گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند.

زمانی که گیاه رشد کرد و چند برگی شد آن را به زمین اصلی یا گلدان بزرگتر منتقل کنید.

پس از گذشت دو ماه محصول می‌دهد.

زمان کاشت بذر: زمان کاشت بذری این گیاه در فصل بهار است.

ارتفاع: ارتفاع این گیاه بین 30 تا 50 سانتیمتر است.

فاصله کاشت بذر: فاصله کاشت بذر 25 تا 40 سانتیمتر است.

عمق کاشت بذر: عمق کاشت بذر 10 تا 15 میلیمتر است.

خاک مناسب رشد: برای رشد به خاک سبک، غنی و حاصلخیز با زهکشی مناسب نیاز دارد.

دمای مورد نیاز: دمای مناسب بین 22 تا 32 درجه سانتی گراد است.

زمان گلدهی: گلدهی این گیاه یک ماه  پس از کاشت بذر است.

مقدار آبدهی: به آبیاری متوسطی نیاز دارد.

نور: گیاهی آفتاب دوست به شمار می رود که روزانه به 7 تا 9 ساعت نور کامل خورشید نیاز دارد.

برای خرید بذر و فروش بذر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

روزان – ژوئن 17, 2018 سلام این بازم موجود میشه؟ Hamid – ژوئن 19, 2018 بله حتما موجود میشود Sobhan – مارس 15, 2019 دقیقا کی موجود میشه من خیلی منتظرش موندم حمیدرضا انگورانی – مارس 16, 2019 متاسفانه تا خرداد سال آینده موجود نمیشود اما فلفل هابانرسفید تا چند روز آینده موجود میشود shilan – آگوست 31, 2019 سلام من بذر فلفل تند مخلوط ازتون خریدم یکی از فلفلام این بود مزش و تندیش عالیییییییییه .

کلی بذر خریدم ازتون .

گوجه هام دراومده تک دونه – دوتا حیار سیب سبز ریچارد دراومده – فلفل سفید و سیاه و سبز و فلفل دلمه – من عاشقشونممممم خیلی ازتون ممنونم حیاطمون تبدیل به بهشت شدهههه حامد – دسامبر 25, 2019 سلام عرض شد بذر این فلفل کی موجود میشه ؟ حمیدرضا انگورانی – دسامبر 26, 2019 سه بار خریداری شده اما متاسفانه بذربا قوه نامیه پایین بوده تو سایت نیاوردیم سعی میکنیم به زودی ان کار انجام شود حامد – مارس 11, 2020 سلام عرض شد این فلفل بالاخره کی موجود میشه فرصت ها داره از دست میره حمیدرضا انگورانی – مارس 15, 2020 تا به حال سه بار خریداری شده ولی متاسفانه بذر ها تقلبی بودند واقعا در تلاش هستیم برای موجود کردنش نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه پوپونیک جهت رفاه حال مشتریان این فروشگاه از چهار روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود.

با توجه به اینکه محصولات بالای وزن 30 کیلوگرم هزینه ارسال با پست زیاد میباشد شرکت پوپونیک گزینه ارسال باربری را هم به روش ارسال خود اضافه کرده تا به صورت انتخابی در صورت رضایت مشتری از این گزینه استفاده شود تا هزینه ارسال کمتر شود فقط ذکر این نکته الزامی است که در صورت انتخاب گزینه باربری تحویل از پایانه مسافربری به عهده مشتری میباشد.

ارسال با پست 72 ساعته کلیه کارت های شتاب از ساعت 8 تا 16:30 فقط 7 روز بالای سیصد هزار تومان خرید (فقط تا وزن 200 گرم) poponik Email address: شما در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارید.

نام کاربری یا ایمیل * گذرواژه * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: ورود در انبار موجود نمی باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map