طراحی سایت برنج آرژانتینی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت برنج آرژانتینی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت برنج آرژانتینی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فارس نوشت: در حالی توزیع برنج 1900 تومانی آرژانتینی از امروز در کشور آغاز می‌شود که توزیع برنج 2800 تومانی که پیش از این انجام شد تا 500 تومان قیمت برنج‌ را پایین کشیده است.

 بعد از توزیع برنج کیلویی 2800 تومانی که چند روز پیش انجام شد، رئیس اتحادیه بنکداران کشور از توزیع برنج 1900 تومانی از امروز در کشور خبر داد.

قاسمعلی حسنی گفت: از امروز برنج آرژانتینی هر کیلوگرم 1900 تومان عرضه خواهد شد.

به گفته حسنی برای هر خریدار تا 50 کیلوگرم برنج آرژانتینی تحویل داده خواهد شد.

دبیر انجمن برنج معتقد است، اقدام دولت در توزیع برنج ارزان و اثر روانی آن تاثیر مناسبی در کاهش قیمت برنج داشته است.

وی گفت: انتظار می‌رود از امروز هم شاهد کاهش بیشتر قیمت باشیم.

جمیل علیزاده شایق توزیع برنج با قیمت مناسب در بازار و نیز اعلام اینکه برنج‌های وارداتی و هندی آلوده نیستند، را دلیل اصلی کاهش قیمت برنج عنوان کرد.

وی ادامه داد: برنج در مهر و آبان سال جاری به دلیل شوک نوسان ارز و نیز اعلام برخی رسانه‌ها به آلوده بودن برنج‌های وارداتی اندکی گران‌تر شد، اما در حال حاضر قیمت نسبت به مهر و آبان متعادل‌تر شده است.

علیزاده گفت: در حال حاضر گران‌ترین و مرغوب‌ترین برنج ایرانی در شمال 4 هزار و 400 تا 4 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و همین برنج در تهران 5 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت برنج ایرانی طی روزهای اخیر به کیلویی 6 هزار تومان رسیده بود.

خبر توزیع برنج ارزان قیمت باعث شد قیمت برنج هندی که به کیلویی 3500 تومان رسیده بود به 3000 تومان کاهش یابد.

3939 ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

به دلیل گسترش خبرهای توطئه آمیز ارتباط COVID-19 با G5 که در پی آن برج سلولی مورد آتش سوزی قرار گرفت، مهندسان مخابرات به دردسر افتادند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map