طراحی سایت بلبرینگ سرامیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت بلبرینگ سرامیکی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود رایگان کاتالوگ اصلی بیرینگ های سرامیکی شرکت کُویو ژاپن (KOYO) بیریــــنگ های سرامیـــکی وزن کمتری نسبت به بیـــرینگ های استیل دارند و سطح صاف و هموارتر ها موجب ارتعاشات و خستگی کمتر در آنها میشود.

در اندازه گیری های کارکرد دو بیرینگ مشابه سرامیکی و استیل میزان مصرف برق دستگاه در نمونه ایی که از بیرینگ سرامیکی استفاده شده است 10 تا 12 وات کمتر بوده است .

یکی دیگر از ویژگی های بیرینگ های سرامیکی زنگ نزدن آنهاست که به معنای طول عمر بیشتر آنها میباشد البته باید توجه داشت که سطح این بیرینگ ها برای جلوگیری از زنگ زدگی باید محافظت بشود .

قیمت بیـــرینگ های سرامیــکی بصورت کلی نسبت به بلبرینگ های فولادی گرانتر هستند اما دوام و طول عمر بیرینگ های سرامیکی بیشتر از بیرینگ های فولادی و در حدود 5 تا 20 برابر بیشتر میباشند .

بر کسی پوشیده نیست که حرکت چرخشی بدون  بلبرینگ و رولبرینگ محال است و حال یکی از کاربرد های نسبتاً جدید برای بلبرینگ و رولبرینگ های سرامیکی استفاده از آنها در صنعت دوچرخه سازی است .

یکی از دلایلی که بلبرینگ و رولبرینگ سرامیکی در صنعت دوچرخه سازی با استقبال خوبی مواجه شده اند ، حرکت نرم و یکنواخت چرخ دوچرخه و صرف انرژی کمتر دوچرخه سوار برای دوچرخه سواری میباشد و یکی دیگر  از مشخصه های  بلبرینگ و رولبرینگ های سرامیکی که آنها را محبوب کرده است این است که غالباً دوچرخه ها در مسیر های خارج از جاده در حال حرکت هستند و تحت تاثیر رطوبت و گل و لای به تدریج کیفیت خود را از دست میدهند ، لذا بلبرینگ های سرامیکی با توجه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد عمر بلبرینگ و رولبرینگ های سرامیکی نسبت به نمونه مشابه فولادی تا 30 درصد بیشتر است .

نقطه منفی در مورد استفاده از بیـــرینگ های سرامیکی قیمت آنها میباشد بطوریکه استاندارد ساخت اکثر بیرینگ های سرامیکی برای RPM 10000  است لذا این مقدار کمتر از مقدار مورد نیاز در دوچرخه ها می باشد لذا گاهی گمان میرود که این افزایش هزینه برای بیـــرینگ های سرامیکی به صرفه نیست.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

یک دو سه صنعت فراتـــر از یک فروشگاه اینترنتی است ♥ درکنار ما و با ما آمــوزش ببینید تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به یک دو سه صنعت می باشد و بازنشر مطالب فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع (123sanat.

com) بلامانع است.

© ۱۳۹۶ - ۱۳۹۹   فروشگاه اینترنتی یک دو سه صنعت بــــه آدرس اینترنتــی 123sanat.

com دراسفنـــدماه سال 96 تاسیس گردید ، رویکــرد ما صرفاً ایجاد یک فروشگاه نبوده و نیست و سعی‌مـــان بر این بوده که بتوانیم پایگاهـــی ارزشمند از محتوای علمی- مهندسی را به وجود آوردیم .

از همان روزهای آغازین تا به اکنون فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیــــم اما سعی مان را کرده‌ایم که در مسیر هدف نهایی‌مان که جلب رضایت و اطمینــان شماست بکوشیـــم و امیدوارم با همراهی شما به این هدف برسیم .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map