طراحی سایت تجاری خارجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجاری خارجی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما در مجموعه دوست انگلیسی، این توانایی را داریم تا جهت تسهیل در روند دریافت و اخذ نمایندگی شرکت های معتبر خارجی ، انجام صادرات و واردات و تبلیغ کالا، برای شما بازرگان گرامی، وب سایت انگلیسی تجاری طراحی و ایجاد کنیم.

جهت دریافت و اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت های خارجی ، حتما نیاز است که مکاتبات تجاری و نامه نگاری خود را با ایمیل اختصاصی شرکت خود انجام دهید تا هم از امنیت اطلاعات خود مطمئن شوید و هم با ایمیل اختصاصی، به شرکت و تجارت خود اعتبار بخشید.

داشتن وب سایت انگلیسی اختصاصی امکان استفاده از ایمیل اختصاصی را به شما می دهد.

مزیت دیگر استفاده از سایت تجاری با ترجمه انگلیسی این است که شما را قادر می سازد تا از ایمیل تجاری با دامنه اختصاصی بهره گیرید.

جهت سفارش ساخت و طراحی وب سایت تجاری انگلیسی و فارسی، با ما تماس بگیرید.

قراردادن آدرس وب سایت شرکت خود در تمام محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر، ابتدا سایت شما را بازدید کنند.

وب سایت تجاری انگلیسی می توانند مانند بروشور و کاتالوگ برای شما عمل کند که هر زمان خواستید می توانید آن را تغییر دهید و یا بروز کنید.

اگر یک مدیر محتوا استخدام کنید، می توانید بدون پرداخت هزینه، محتوای خود را به سرعت تغییر دهید.

می توانید از مشتریان موجود خود بخواهید که شما را از طریق آدرس وب سایت تجاری به دوستان و نزدیکان خود معرفی کنند.

جهت سفارش ساخت و طراحی وب سایت تجاری انگلیسی و فارسی، با ما تماس بگیرید.

اگر وب سایت انگلیسی خود را به طور صحیح نگهداری کنید، همیشه مطالب به روز را به بازدیدکنندگان خود عرضه خواهید کرد.

محتوای وب سایت انگلیسی خود را به راحتی می توانید از روی هر کامپیوتری که به اینترنت متصل است، ویرایش و به روز کنید.

دیگر نیاز نیست که برای هر بارگذاری مطلب، هزینه ای را صرف برنامه نویسی نمایید.

داشتن یک وب سایت تجاری انگلیسی ، بهره وری شرکت شما را بالا می برد چرا که زمان کمتری صرف توضیح جزئیات محصول و خدمات خود می کنید.

اطلاعات شرکت و محصولات شما به صورت 24 ساعته بر روی وب سایت تجاری قرار دارند.

محتوای وب سایت شما می تواند نحوه استفاده از محصولات را به دو زبان فارسی و انگلیسی به مشتریان آموزش دهد.

این اطلاعات می تواند در هر ساعتی در دسترس مشتریان شما قرار بگیرد.

در واقع در هر ساعت از شبانه روز محصولات شما به رایگان تبلیغ می شوند.

اینترنت برای کسب و کار شما زمینه ای را فراهم می کند تا مرزهای جغرافیایی را از بین ببرید و در دسترس تمام نقاط دنیا باشید.

فروش آنلاین برای مشتریان شما ارزان تر و آسان تر تمام می شود.

همچنین می توانید با ساخت وب سایت انگلیسی ، ویترینی از محصولات خود را در اختیار بازدیدکنندگان خارجی قرار داده تا با محصولات شما آشنا شوند.

و این زمینه برای صادرات کالاهای ایرانی خواهد بود.

از طرفی با ساخت صفحه معرفی شرکت و تماس با ما به زبان انگلیسی ، می توانید با مشتریان خارجی ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر فروش و صادرات محصولات شرکت خود، با بازارهای بین المللی نیز آشنا شوید.

اگر قرار بر این شد که بیزنس خود را از محلی به محل دیگر انتقال دهید، مشتریان شما می توانند با کمک جستجوی وب سایت شرکت، شما را به راحتی بیابند.

اگر سئو SEO یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو را به خوبی انجام داده باشید، موتورهای جستجو وب سایت شما را برای مشتریان بیشتری نمایش خواهند داد.

که این بخشی از دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.

برای بهره گیری از تمام این امکانات کافی است درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید تا راهنمایی های لازم در رابطه با ساخت وب سایت انگلیسی تجاری به شما ارائه شود.

کانال تلگرام دوست انگلیسی English Partner با ارائه خدمات تجاری و بازرگانی ، ترجمه تخصصی مقالات و متون علمی ، ایجاد رزومه‌های عالی و نگارش حرفه ای نامه‌های تجاری به زبان انگلیسی شما را در رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری می کند.

برای افزایش موفقیت کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

برای تماس با فاضل احمدزاده (مدرس تخصصی مکالمات و مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی) با شماره 0912-8238263 و یا ایمیل eng.

partner at yahoo.

com تماس بگیرید.

  تمام حقوق این وب سایت مربوط به فاضل احمدزاده می باشد ENGpartner.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map