طراحی سایت تجهیزات عقیم سازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تجهیزات عقیم سازی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

     قنواتی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز در مراسم بازدید خبرنگاران از مرکز عقیم سازی و کنترل سگهای بلاصاحب جنوب غرب کشور از بهره برداری از بزرگترین مرکز نگهداری و کنترل سگهای بلاصاحب کشور خبر داد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این بازدید که حاجتی عضو شورای اسلامی شهر اهواز و حاتمی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز حضور داشتند، قنواتی گفت: حسب دستور و تاکید شهردار محترم اهواز مرکز عقیم سازی و کنترل سگهای بلاصاحب  که بزرگترین مرکز  عقیم سازی و کنترل سگهای بلاصاحب در جنوب غرب کشور است امروز به  بهره برداری رسید.

محمدرضا قنواتی در خصوص سایت نگهداری و عقیم سازی سگهای بلاصاحب توضیحاتی ارائه کرد و افزود: 60 قلاده سگ به طور ماهانه در این مركز تحت عمل واكسينه و عقيم سازي قرار می گیرند.

وی افزود: هزینه نگهداری و واکسینه شدن هر یک از سگهای بلاصاحب حدود ۱میلیون تومان محاسبه شده است که با توجه به وجود ۶ الی ۷ هزار سگ بلاصاحب طی گزارشات دریافت شده، شهرداری به تنهایی قادر به انجام این کار نیست.

قنواتی با تاکید بر همکاری برخی نهادهای مربوطه در خصوص جمع آوری، نگهداری و عقیم سازی سگهای بلاصاحب، گفت: جمع آوري هرچه سريعتر سگ های بلاصاحب احتياج به همكاري همه جانبه دارد، محیط زیست،علوم پزشکی،دامپزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی و بهداشت نسبت به این مهم بی تفاوت نباشند.

مدير عامل سازمان پسماند شهرداري اهواز ادامه داد: متاسفانه باید گفت تا کنون میزان همکاری دانشگاه علوم پزشکی که نقش بسزایی در این خصوص دارد صفر بوده است.

وی از راه اندازي صفحه ای مجازي در آینده ای نزدیک برای تهيه سگ مورد نياز عموم به ویژه کشاورزان جهت نگهبانی مزارع، خبر داد و اظهار کرد: پيش از تهيه اين صفحه، شهروندان مي توانند با مراجعه حضوری نسبت به تهیه سگ های مورد نیاز خود اقدام نمایند و از سگهای واکسینه و عقیم شده نیز استفاده کنند‌.

این مقام م سئو ل به حمایت جدی شهردار اهواز برای کنترل سگهای بلاصاحب به روش بهداشتی و علمی اشاره کرد و گفت: شهردار اهواز راه علمي جمع آوري سگ های بلاصاحب را برگزيده و روش اتلاف سگ ها را ممنوع كرده است.

قنوانی به مناطق شناسایی شده برای جمع آوری سگهای بلاصاحب اهواز اشاره کرد و گفت: سايت نگهداری سگهای بلاصاحب صفیره مناطق دارای سگهای بلاصاحب، شامل مناطقی همچون پارک شهروند،آخر آسفالت،اكباتان،ملاشيه،سپيدار، سيصددستگاه را شناسایی و برنامه تخلیه سگها را از این مناطق دارد.

قنواتی رییس سازمان پسماند شهرداري اهواز، ادامه داد: درتبصره ١٥ماده٥٥ قانون شهرداري شرح وظايف خدمات شهرداري در زمينه جمع آوري سگ هاي بلا صاحاب قید شده است.

   وي افرود: مقابله با حيواناتي همچون سگها كه امراض ساريه و رفتار ستيزه گونه دارند به عهده شهرداري است اما به دليل برخی ابهامات در قانون مذکور شهرداري تا کنون وحدتي نسبت به جمع آوري سگ هاي بلاصاحب نداشته است.

 این مقام مسئول با اشاره به دو روش مربوط به کنترل جمعیت سگهای بلاصاحب ، تصریح کرد: از سال ۱۳۸۸توسط وزارت كشور دستور عملي براي كنترل جمعيت سگ هاي بلاصاحب به شهرداري ها ابلاغ شد، که شامل روش سنتی و علمی بوده است.

 رییس سازمان پسماند شهرداري اهواز ادامه داد: بکارگیری روش سنتي به كشتار سگ ها منتهی می شود که سگ کُشی روشی صحیح نیست و باید از روش علمي و بهداشتي جمع آوري سگها که همان روش عقيم سازي است استفاده کرد.

محمدرضا قنواتی خطاب به شهروندان اهوازی اظهار کرد: شهروندان درصورت مشاهده سگ هاى بلاصاحب و سگ هایي كه رفتار ستيزه گونه دارند با شماره١٣٧تماس بگیرند و گزارش خود را اعلام کنند.

سایت مرکز جمع آوری سگهای بلاصاحب صفیره اقدامات لازم را در این خصوص بر عهده دارد.

قنواتی از این سایت بعنوان برترین مرکز نگهداری سگهای بلاصاحب در مقایسه با دیگر کلانشهرها یاد کرد و افزود: مرکزی با متراژ حدودا ۷ هزار متر مربع در نزدیکی صفیره راه اندازی شده است و بعد از مرکز کرج دومين مرکز نگهداری سگهای بلاصاحب مجهز کشور است.

  وی در ادامه عنوان کرد:این مرکز با تجهیزات کامل ساخته شده و شامل اتاق عمل، داروخانه، سيستم تهويه و دفع فاضلاب مي باشد .

همچنین سگ هاي نر و ماده پس از انجام عملیات عقيم سازي و واكسينه شدن در همان محلي كه جمع آوردي شده بودند بازگردانده می شوند.

رییس سازمان پسماند شهرداري اهواز یادآور شد: رها سازی سگها از این مرکز پس از پایان عملیات عقیم سازی به این دلیل است که آنها ديگر رفتار ستيزه گونه ندارند و پس از واكسينه شدن احتمال انتقال بيماري در آن ها به صفر می رسد.

قنواتی در پایان یادآور شد: طرح جمع آوری سگهای بلاصاحب صفیره، يك دوره آزمايشي ٣ماهه را طي كرده است.

فتح اله حاجتی عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در بازدید امروز خبرنگاران از سایت نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب گفت: جمع آوري هرچه سريعتر سگ های بلاصحاب احتياج به همكاري همه جانبه همه ارگانها با شهرداری اهواز دارد، محیط زیست،علوم پزشکی،دامپزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی و بهداشت نسبت به این مهم بی تفاوت نباشند.

فتح اله حاجتی ضمن تشکر از شهرداری اهواز و سازمان مدیریت پسماند گفت: امکانات این سایت بسیاری عالی است و با مجهز بودن به امکاناتی نظیر اتاق عمل، دامپزشک، تجهیزات و داروها و امکانات لازم سگ های بلاصاحب زنده گیری شده را عقیم می کنند.

وی ادامه داد: با تمام زحمات و هزینه هایی که شهرداری اهواز و سازمان مدیریت پسماند در این مسیر متحمل شده است، اما به دلیل رها شدن این سگ ها پس از عقیم سازی در جای قبل این چرخه به سرانجام نمی رسد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود:  شهرداری اهواز و سازمان مدیریت پسماند به تنهایی نمی توانند این پروسه را به اتمام برسانند و لازم است کلیه نهادهای مسئول و مرتبط از قبیل سازمان محیط زیست، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و .

.

.

.

وارد صحنه شوند و شهرداری را در این مسیر کمک کنند.

حاجتی ادامه داد: کمک این ارگان ها کمک به خودشان و در واقع کمک به حل یک معضل شهری است.

وی با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر از این پروژه ادامه داد: اعضای شورا از ابتدا حمایت خود را از این پروژه اعلام کردند و با شهرداری و سازمان مدیریت پسماند در این خصوص همراه بودند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: ابتدا قرار بود این سایت در محدوده پارک شهروند احداث شود که به محض شروع، شرکت نفت اعلام کرد که این سایت در محدوده چاههای نفت بوده و این سایت به مکان فعلی منتقل شد.

لازم است شرکت های نفت و حفاری نیز به شهرداری اهواز در انجام این طرح کمک کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map