طراحی سایت تعمیر بردهای الکترونیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تعمیر بردهای الکترونیکی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت تعمیر بردهای الکترونیکی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش تعمیر برد الکترونیکی یکی از دوره های پر درآمد آموزشگاه فنی برق بوده که شامل عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک می‌باشد.

تعمیر برد الکترونیکی با توجه به متفاوت بودن بردهای مختلف کاری پیچیده بوده و نیاز به تخصص می‌باشد زیرا برای تعمیر بردهای الکترونیکی نمی توان تمام قطعات برد را خارج نمود درنتیجه نیاز به دستورالعمل‌هایی است که بتوان به وسیله آن‌ها قطعات را داخل برد تست یا تعمیر کرد.

از این رو آموزشگاه فنی برق اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را زیر نظر اساتیدی مجرب و در کارگاه‌هایی مجهز نموده است.

پس از گذراندن دوره تعمیر بردهای الکترونیکی فنی برق به راحتی می‌توان انواع بردهای الکترونیکی موجود در بازار را عیب یابی و تعمیر کرد.

آموزش کاملا عملی تجدید دوره در صورت عدم یادگیری پشتیبانی نامحدود برگزاری کلاس های آخر هفته مجوز از سازمان فنی و حرفه ای نماد اعتماد الکترونیک خوابگاه برای هنرجویان تضمین بازگشت وجه پیش ثبت نام پشتیبـانی ویـژه مشاوره بازاریابی نمایش تمام سرفصل ها لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنیدبه خوابگاه نیاز دارم.

دوره های مرتبط با این رشته: آموزش تعمیرات الکترونیک SMDآموزش تعمیرات بردهای الکترونیکیآموزش طراحی بردهای الکترونیکیآموزش تعمیرات برد لوازم خانگی دوره تعمیر برد الکترونیکی یکی از دوره های بسیار تخصصی و کاربردی رشته تعمیرات الکترونیک می‌باشد .

در این دوره آموزشی تمامی مباحث مربوط به شناخت قطعات الکترونیکی به همراه روش تست صحیح و تحلیل آنها، آشنایی با ابزار و تجهیزات کارگاه الکترونیک، آشنایی کامل با قطعات دیپ، آمورش تست قطعات با دستگاه تستر و مولتی متر، تست خرابی مسیرها توسط اسلوسکوپ و فرکانس متر، تعمیر بردهای دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی، تعمیر بردهای صنعتی پرکاربرد و تعمیر برد آسانسور وتعمیر بردهای آیفون صوتی و تصویری ، نحوه و بلوک بندی روی تمامی بردهای الکترونیک و نحوه ی عیب یابی بلوک های مختلف ، آشنایی کامل با آی سی های کنترلی و اصول عیب یابی آنها و.

.

.

.

.

همان طور که در فیلم آموزش تعمیر برد الکترونیکی مشاهده کردید آموزش داده می شود.

بردهای الکترونیکی به علت استفاده شدن در تمامی لوازم الکترونیک، بازار کار بسیار خوبی دارد و نیاز به تعمیرکاران متخصص و باتجربه در این بازار احساس می شود.

در نتیجه علاقه مندان به این حرفه بعد از گذراندن دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی و راهنمایی های زیر به راحتی می توانند وارد این بازار کار تعمیرات برد الکترونیک شده و درآمدهای زیادی کسب کنند.

برای موفقیت در بازار کار این شغل می توانید: تماس با ما آموزش الکترونیک SMD 250.

000 تومان طراحی بردهای الکترونیکی 2.

000.

000 تومان تعمیرات برد لوازم خانگی 1.

500.

000 تومان عیب یابی و تعمیر بردهای الکترونیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بردهای الکترونیک بسیار حساس هستند بنابراین در صورتی که به درستی برد را بررسی نکرده و دست به تعمیر آن بزنید امکان دارد خسارت های بسیاری را برای شما به دنبال بیاورد.

بنابراین شرط لازم برای عیب یابی و تعمیر برد داشتن دانش و مهارت تخصصی و شناخت کلیه قطعات برد الکترونیک است.

تعمیر بردهای الکترونیکی مراحلی دارد که در زیر به آموزش عیب یابی بردهای الکترونیک می‌پردازیم: از آنجایی که از برد الکترونیک در تمامی وسایل برقی استفاده می‌شود لذا تقاضا برای تعمیر آن بالا بوده و در نتیجه تعمیرکار بردهای الکترونیکی در صورت داشتن تخصص لازم درآمد بالایی خواهد داشت.

در رابطه با درآمد تعمیرکار برد باید گفت با توجه به سطح دانش، مهارت و تجربه درآمد این شغل متفاوت خواهد بود.

هر چه دانش و تخصص فرد در زمینه عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی بیشتر باشد توانایی تعمیر بردهای پچیده بیشتر شده و در نتیجه دستمزد تعمیر برد الکترونیکی بیشتر می‌شود.

به طور کلی برای تعمیرات بردهای الکترونیکی دستمزد معینی تعریف نشده است و با توجه به میزان خرابی و معیوب بودن برد نرخ دستمزد تعیین می‌گردد.

در صورتی که تمایل دارید میزان دانش و تخصص خود را در زمینه تعمیرات برد الکترونیک را افزایش دهید توصیه می‌کنیم همین حالا در کلاس تعمیرات برد الکترونیک فنی برق شرکت کنید.

۱- آیا پس از پایان دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی مدرک معتبر صادر می شود؟ پاسخ: بله پس از اتمام دوره مدرک آموزشگاه به صورت رایگان صادر می شود.

۲-منظور از تضمینی بودن دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی چیست؟ پاسخ: یعنی در صورت عدم یادگیری شما می توانید به صورت رایگان در دوره بعدی شرکت کنید.

۳-چه تایمی بعد از ثبت نام دوره شروع می شود؟ پاسخ:حداکثر بعد از دو هفته بعد از پیش ثبت نام دوره شروع می شود.

۴-چرا بهتر است کارآموزان دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی را در آموزشگاه فنی برق بگذرانند؟ پاسخ: زیرا آموزشگاه فنی برق از تخصصی ترین مراکز آموزشی در زمینه آموزش های فنی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد و از ویژگی آن : ارائه پکیج کامل آموزشی در پایان دوره هاارائه خوابگاه نزدیک به محل آموزشگاه دارای کادر آموزشی متخصص و مجرب پشتیبانی نامحدود هنرجویان بعد از اتمام دوره توسط اساتیدارائه جزوه و فایل آموزشی دوره مربوطه مشاوره و راهنمایی در زمینه راه اندازی شغلدسترسی آسان به آموزشگاه توسط وسایل نقلیه عمومی ۵-چگونه افراد شاغل می توانند در دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی شرکت کنند؟ پاسخ : افراد شاغل می توانند دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی را در روزهای تعطیل و آخر هفته با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی شرکت کنند.

۶-آیا آموزشگاه فنی برق شرایط پذیرش کارآموزان شهرستانی را دارد؟ پاسخ : بله ، کارآموزان شهرستانی می توانند دوره آموزشی مدنظر را به درخواست خود در پایان هفته و حتی در طول هفته به صورت فشرده بگذرانند و همچنین در صورت نیاز به خوابگاه های اطراف آموزشگاه معرفی می شوند.

۷-آیا در پایان دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی می توان وارد بازار کار شد؟ پاسخ: بله با توجه به این که سرفصل های آموزشی این دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است و پس از اتمام دوره کارآموزان می توانند با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

1- باسلام تعمییرات برد برای کسی که الکترونیک کار نکرده چطور اموزش داده میشه ؟ پاسخ : دوره از از 0 تا 100 آموزش داده میشه برای اموزش تعمییرات برد الکترونیک پایه به صورت رایگان آموزش داده میشه 2- چه نوع برد هایی آموزش داده میشه ؟ پاسخ : انواع برد لوازم خانگی و برد های صنعتی به صورت کامل 3- آیا در دوره برد مهندسی معکوس هم اموزش داده میشود ؟ پاسخ : بله در دوره تعمیرات برد کلی (برد صنعتی ) مهندسی معکوس و تحلیل برد اموزش داده میشود 4- آیا برد لوازم صوتی و تصویری در برد لوازم خانگی آموزش داده میشود ؟ پاسخ : خیر دوره تعمیرات لوازم خانگی کاملا جدایی از این دوره میباشد 5- طول دوره تعمیرات برد قدر است ؟ پاسخ : طول دوره تعمیرات برد لوازم خانگی 1 ماه و برد کلی 1.

5 ماه میباشد اقامتگاه سرزمین خورشید :بلوار کشاورز نرسیده به جمالزاده سمت غرب نبش کوچه سهیل پلاک 1 طبقه اول تا پنجم اقامتگاه سالار : خیابان فرصت شیرازی بعد از تقاطع جمالزاده پلاک 26 اقامتگاه حدیقمیدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم اقامتگاه البرز:میدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم اقامتگاه گل، میدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم شماره تماس فنی برق: ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ کارشناس فنی برق، آماده مشاوره رایگان تماس مستقیم ۰۲۱-۶۶۱۲۱۰۲۹ یا شماره تماس خود را وارد کنید ما با شما تماس می گیریم لطفا شماره تماس را بدرستی واردکنید شهریه:۲.

۱۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس علیخانی تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۱.

۴۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره: مهندس داستانپور تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۲.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس هاشمی تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۱.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس عشایری تناوب دوره:هفته ای یک بار مجتمع آموزشی فنی برق تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹۰۹۳۶-۹۰۵۱۲۲۶ info[at]fannibargh[dot]com مسیریابی : .

تمامی حقوق این درگاه اینترنتی متعلق به موسسه آموزشی فنی برق می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map