طراحی سایت حمل و نقل با اتوبوس و مینی بوس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت حمل و نقل با اتوبوس و مینی بوس شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت حمل و نقل با اتوبوس و مینی بوس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به صورت معمول کرایه مینی بوس دربستی برای مسافرت ­های زیارتی، تفریحی، تحقیقاتی و .

.

.

کاربرد بسیار زیادی دارد.

بیشتر افراد زمانی که تصمیم می‌گیرند به صورت گروهی و دسته جمعی سفر کنند، تمایل دارند در بین راه، در مناطق مختلف توقف کنند و از زیبایی ­های طبیعت لذت ببرند.

به همین دلیل به سراغ کرایه مینی­بوس دربستی می­روند.

لذا بر آن شدیم تا در ادامه مطلب انواع مینی­ بوس­ های مناسب برای سفر و کاربرد هر کدام از آن­ها را مورد بررسی قرار بدهیم.

کرایه مینی بوس دربستی مینی­ بوس­ ها به دلیل ظاهر کوچکی که از آن برخوردار هستند، به راحتی می‌توانند در پیچ­ ها، راه‌های صعب‌العبور و پر پیچ و خم حرکت کنند.

علاوه بر این مینی‌بوس‌ها مناسب­ ترین وسیله حمل و نقل عمومی در طی مسافت‌های کوتاه و تعداد نفرات کم هستند.

از جمله کاربردهای اجاره مینی­ بوس دربستی می­ توان به موارد زیر اشاره کرد: بیشتر بخوانیم : کرایه میدل باس دربستی اجاره مینی بوس دربستی به صورت کلی مینی­ بوس­ ها را می‌توان در دو نوع معمولی و تشریفاتی دسته­ بندی کرد.

در هنگام کرایه مینی­ بوس دربستی باید توجه داشت که نوع معمولی یا قدیمی این وسایل حمل ­ونقل عمومی امکانات زیادی ندارند.

اما مینی­ بوس­ های تشریفاتی از تمامی امکانات رفاهی جهت تامین رفاه حال مسافران برخوردار هستند.

از جمله مینی ­بوس ­های معمولی و تشریفاتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد: از جمله مینی ­بوس­ های قدیمی یا معمولی که کرایه داده می­شود می­توان به مینی­ بوس فیات اویکو اشاره کرد.

این مینی‌بوس ­ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند اما در آن­ها سیستم سرمایشی تعبیه نشده است.

به همین دلیل اجاره مینی­ بوس دربستی فیات اویکو و استفاده از آن در فصل تابستان ممکن است برای مسافران مشکلاتی ایجاد کند.

این نوع مینی‌بوس‌ها مانند مینی­بوس فیات اویکو به سیستم گرمایشی مجهز هستند اما سیستم سرمایشی ندارند.

از کرایه مینی­بوس دربستی بنز قدیمی بیشتر برای جابه­ جایی کارگران کارخانه و کارمندان مراکز دولتی استفاده می­شود.

مینی­ بوس فیات دوککاتو از جمله مینی­ بوس های تشریفاتی محسوب می­شود که ظرفیت آن برای جابه­ جایی مسافران ۱۸ نفر است.

این مینی ­بوس­ ها از ظاهری شیک و زیبا برخوردار هستند و طراحی و ساخت آنها بر اساس استانداردهای اروپا صورت می­گیرد.

علاوه بر این برای تامین رفاه آسایش مسافران به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند.

کرایه مینی بوس دربستی از متداول­ ترین مینی‌بوس ­هایی که مورد استفاده قرار می­گیرند می­توان به مینی­ بوس هیوندا اشاره کرد که یکی از مینی­ بوس­ های تشریفاتی محسوب می‌شود.

مینی­ بوس ­های هیوندا از ظاهر مناسب و زیبایی برخوردار هستند و به امکانات رفاهی متعددی جهت رفاه حال مسافران مجهز شده­اند.

اجاره مینی­ بوس دربستی هیوندا علاوه بر مسافرت­ های برون شهری برای مسافرت­ های درون شهری نیز کاربرد دارد.

مینی­ بوس هیوندا از ظرفیت ۱۸ نفری برخوردار هستند.

و بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها از آن برای جابه­ جایی مهمانان خود استفاده می­کنند.

مینی­ بوس هیوندا از ویژگی­ های متعددی برخوردار هستند که باعث جلب نظر افراد در هنگام اجاره مینی­ بوس دربستی می‌شود.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مینی ­بوس آرین از15 صندلی برای جابه­ جایی مسافران خود برخوردار است.

این مینی‌بوس نیز از دیگر انواع مینی­ بوس­ های تشریفاتی محسوب می‌شود که به تازگی وارد بازار شده­اند.

بسیاری از افراد برای جابه­ جایی مسافران خود در مراسم ­های تشریفاتی از کرایه مینی ­بوس دربستی آرین استفاده می‌کنند.

این مینی­ بوس ­ها از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و به سیستم گرمایشی و سرمایشی و بسیاری امکانات دیگر جهت رفاه حال مسافران خود مجهز شده‌اند.

اجاره مینی بوس دربستی مینی­ بوس­ های ایویکو یکی از بهترین مینی­ بوس ­های تشریفاتی به شمار می‌آید که از امکانات رفاهی متعددی برخوردار هستند.

این مینی­بوس­ها از ۱۹ صندلی برای جابه­جایی مسافران خود برخوردار هستند و از جدیدترین مدل­ های مینی‌بوس به شمار می­ آیند که که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده­اند.

به همین دلیل از اجاره مینی ­بوس دربستی ایویکو بیشتر برای جابه ­جایی و حمل ونقل کارمندان و مدیران در شرکت­ های خصوصی و دولتی استفاده می­شود.

از دیگر مینی­ بوس­ های تشریفاتی می‌توان به مینی ­بوس سیترا اشاره کرد که از ظاهری شیک و زیبا، امکانات رفاهی متعدد و طراحی داخلی مناسبی برخوردار هستند.

این مینی‌بوس ­ها از ظرفیت ۱۸ و ۲۱ نفری برای جابه ­جایی مسافران خود برخوردار هستند.

کارخانه­ ها و مراکز دولتی و خصوصی از جمله بیشترین مراکزی هستند که از کرایه مینی­ بوس دربستی برای جابه­ جایی کارمندان خود استفاده می­کنند.

بیشتر بخوانیم : کرایه خودرو مینی بوس اجاره مینی بوس دربستی روش­ های متفاوتی برای اجاره کردن مینی‌بوس‌ها وجود دارد که متناسب با نوع اجاره از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند.

به عنوان مثال افراد می‌توانند در هنگام کرایه کردن مینی ­بوس دربستی از آن فقط برای رفتن به مقصد مورد نظر استفاده کنند.

یا اینکه مینی‌بوس را به صورت رفت و برگشت کرایه کنند.

در هنگام اجاره مینی ­بوس دربستی به صورت رفت و برگشت، افراد به وسیله مینی­ بوس به سمت مقصد مورد نظر خود حرکت می‌کنند و در زمان مقرر از مینی‌بوس کرایه شده برای بازگشت از سفر خود استفاده می‌کنند.

عوامل متعددی در تعیین قیمت و هزینه کرایه مینی ­بوس دربستی موثر است که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱   دریان سفر امید جابجائی مسافر در حوزه های حمل و نقل گردشگری، ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری، اجاره خوردوهای سواری با راننده و بدون راننده، تأمین و کرایه وسایل نقلیه گروهی جهت مسافربری بین شهری و خدمات تأمین اتومبیل های تشریفاتی جهت مراسم و مجالس با انواع اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، ون و سواری از مهمترین فعالیت های این شرکت می باشد.

  دسترسی سریع صفحه اصلی لیست قیمت درخواست و استعلام تماس با ما معرفی ما   ارتباط با ما تهران، آيت لله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی،                   بن بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲، واحد ۵ ۰۲۱۴۴۱۱۷۴۵۰ ۰۹۹۰۵۹۵۹۵۱۵   ۰۲۱۴۴۱۵۶۲۸۸  ما را دنبال کنید                 کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت دریان سفر امید می باشد طراحی سایت : تیم طراحی کافه سئو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map