طراحی سایت خارجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت خارجی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت خارجی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه طراحی وب سایت طراحی اپلیکیشن سئو و بهینه سازی دیجیتال مارکتینگ آموزش و کارآموزی طراحی استارت آپ تماس با ما درباره ما تیکت بلاگ تیمی با تجربه و متخصص در تمام خدمات آنلاین و دیجیتال و بیش از ۲۰ سال تجربه  طراحی سایت خارجی و بین الملل با توجه به هزینه های بالای طراحی سایت برای خارج از کشور طراح سایت های خارجی از طراحان سایت های ایرانی درخراست این کار را دارند .

  شرکت ره وب در چندین سال اخیر توانسته است در این زمینه موفقیت های خوب کسب کند و رضایت هموطنان خارج از ایران را به دست اورد  که متاسفانه به دلیل تحریم های ایران قادر به ارائه نمونه کار های بین المللی در این صفحه نمیباشیم  لذا خواهشمند است برای دیدن نمونه طراحی سایت خارجی و بین المللی به این شماره در واتساپ پیام دهید و درخواست نمونه کار بین الملل و خارجی کنید .

  از نکات مهم در طراحی سایت های انگلیسی که باعث موفقیت ره وب شده است به چندین نمونه اشاره میکنیم ‌:   ۱ :‌ پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی  به دلیل اختلافات ساعت ایران با خارج مخصوصا امریکا و کانادا برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر نیاز به طراحان در شیفت شب می باشد تا مشتریان و متقاضیان خارج بتوانند به راحتی و بدون محدودیت خدمات خود را توسعه دهند.

۲ :‌ طراحی ساده و متفاوت نسبت به سایت های ایرانی   باید در تحقیق و جست و جو در سایت های خارجی متوجه سلیقه و روانشناسی مردم آن کشور گردد و بر اساس ایده هایی که میگیرد و نمونه های پیشنهادی از مشتری سایت را طراحی کند  پیاده سازی ui/ux  مردم ایران روی سایت های خارجی کار اشتباهی است و باعث عدم رضایت مشتری های خارجی میشود ۳ :‌ آنلاین بودن و در دسترس بودن  پاسخگویی به مشتریان خارج سخت تر از پشتیبانی  داخل کشور است چرا که انها با توجه به عدم دسترسی به تیم طراح ، حساس تر هستند و با کوچکترین اشتباه از اعتماد و سفارش خود پشیمان می شوند .

لذا برا ارامش خاطر و حس امنیت به انها بایست این اطمینان را به انها بدهیم که همیشه در دسترس هستیم یکی از مشتریان ما در تورنتو دلیل ادامه همکاری خود را نیز پاسخگویی۲۴ ساعته ما اعلام کرده است .

البته خدمات ما به خارج از کشور فقط به طراحی سایت محدود نمیشود بلکه ره وب تا کنون ده تا پروژه دیجیتال مارکتینگ و سئو خارجی، را به اتمام رسانده   همراه :‌ 0912-8238263 تلفن :‌ ۰۲۱-0912-8238263 آدرس :‌ سعادت آباد, علامه شمالی, برج علامه, طبقه ۱۰, واحد ۶ ایمیل :‌ سیماگر.

ir ○ طراحی وب سایت ○ طراحی اپلیکیشن ○ سئو و بهینه سازی ○ دیجیتال مارکتینگ ○ آموزش و کارآموزی ○ طراحی استارت آپ ○ سامانه تیکت ○ وبلاگ ○ تماس با ما ○ درباره ما ○ سفارش پروژه ○ مشاوره رایگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map