طراحی سایت خاص

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت خاص شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Enjoy the difference !! صفحه اصلی » وبلاگ » آموزش طراحی سایت » معرفی ۱۱ وب سایت با طراحی خاص و جذاب در دنیا! وقتی پای طراحی سایت به میان می آید، بیشتر افراد دوست دارند که وب سایتی زیبا، جذاب و خاص داشته باشند.

در این نوشته از وب سایت آی وحید قصد داریم تا شما را با 11 نمونه از وب سایتهای خاص و جذاب آشنا کنیم.

اگر قصد طراحی سایت شخصی خود را دارید، می توانید از وب سایتهای معرفی شده در این نوشته الهام بگیرید تا وب سایتی زیبا و متفاوت داشته باشید.

وب سایتهای این نوشته، از نظر مواردی مانند گرافیک، تجربه کاربری، منوهای جذاب و… بسیار حرفه ای هستند.

در طراحی سایت های زیر، موارد مهم و تخصصی رعایت شده است: در این نوشته از سایت آی وحید با لیست 11 وب سایت با طراحی خاص و جذاب آشنا خواهید شد که از نظر موارد مهم در طراحی سایت ، به صورت حرفه ای طراحی شده اند.

اگر می خواهید سایت شخصی خود را راه اندازی کنید، می توانید از مدل و شکل ظاهری این وب سایتها الگوبرداری کنید.

نکته مهم این است که فردی متخصص و باتجربه را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید تا بتواند سایت شما را به بهترین و زیباترین شکل ممکن طراحی کند.

اگر به دنبال خدمات طراحی سایت هستید، می توانید به تیم حرفه ای آی وحید اعتماد کنید و طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

آی وحید، مجموعه ای از طراحان سایت حرفه ای و خبره است که سالها سابقه طراحی وب سایت های مختلف را دارند و می توانند وب سایت شما را با توجه به سلیقه و نظر خودتان ایجاد کنند.

گروه آی وحید برای طراحی سایت شما، تمام موارد مهم برای این کار رعایت می شود و سایت شما از هر نظر، عالی و تخصصی است.

تعرفه طراحی سایت در آی وحید بسیار منطقی است و شما می توانید با مناسب ترین هزینه، وب سایت شخصی خود را داشته باشید.

پس از شما دعوت می کنیم که طراحی سایت خود را به آی وحید بسپارید.

من فهیمه شریفی، عاشق نوشتن هستم :) همیشه سعی می کنم اطلاعات درست رو پیدا کنم و در اختیار افراد مشتاق و جستجوگر قرار بدم.

خیلی خوشحالم که به عنوان نویسنده در تیم بزرگ و خلاق «آی وحید» کار می کنم.

المان زیادیم استفاده نکردن فقط رنگو.

این چیزا.

با ریسپانسیو خوب من دبیر ریاضی هستم میخواهم یه سایت در حوضه ریاضی و آیتم های دیگه ای از جمله خلاقیت ،ارتباط ریاضی بادهنر ،زندگی ،قرآن ، کاردستی و….

و آزمون های آنلاین راه اندازی کنم ،؟ آیا شما در این حیطه هم کار می کنید و اینکه هزینه راه اندازی یک سایت خلاقانه با ایده های نو چند تومن هست ؟؟؟ ممنونم سلام و عرض ادب لطفا جهت مشاوره و استعلام قیمت از طریق فرم درخواست مشاوره رایگان در صفحه اصلی اقدام کنید.

باتشکر کادر ارسال دیدگاه شما کاربر عزیز این وب سایت متعلق به گروه آی وحید تارنماسازان وب پارس به شماره ثبت 55016 است و تمام حقوق آن محفوظ می باشد.

میزبانی توسط سرورهای قدرتمند میزبانی هاست بالا 🎉 بلک فرایدی آی وحید: 50 درصد تخفیف دوره های آموزش فرانت اند و وردپرس   فقط تا جمعه: تخفیف ویژه دوره های آنلاین آموزش فرانت اند و وردپرس آی وحید   مشاهده دوره ها   مشاوره در واتساپ | مشاوره در تلگرام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map