طراحی سایت در آل احمدی کویت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آل احمدی کویت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رهبران سیاسی افغانستان پس از ماه‌‌ها توانستند نخستین نشست شورای عالی مصالحه ملی را برگزار کنند که هدفش مشورت به تیم مذاکره‌‌کننده جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با طالبان و کمک به ترسیم نقشه‌راه صلح.

.

.

خانواده محسن فخری‌زاده به گزارش ایران اینترنشنال درباره «مافیای پنهان اقتصادی» آنها واکنش نشان دادند.

یکی از پسران فخری‌زاده در مصاحبه با صداوسیما جمهوری اسلامی گفت به خواسته پدرش.

.

.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار بیانیه‌ای به دولت حسن روحانی حمله کرده و «هشدار» داده که «که اجازه نخواهیم داد منافع و مصالح کشور دست‌مایه سیاست‌بازان قرار بگیرد.

» این بیانیه یک روز.

.

.

براساس گزارش‌ها سه نیروی بسیج در شهرستان ایرانشهر که برادر نیز بوده‌اند، در یک درگیری و به اشتباه به دست ماموران لباس شخصی مبارزه با مواد مخدر کشته شده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، روز.

.

.

سفارت ایران در کابل شنبه 5 دسامبر با نشر اعلامیه‌ای در مورد پخش ویدئویی مبنی به آزار و اذیت شماری از افغان‌ها در ایران واکنش نشان داد و این ویدئوها را غیر واقعی به هدف راه انداختن جنگ روانی خواند.

.

.

.

کارزار انتخاباتی ترامپ با تشکیل پرونده در ایالت جورجیا از دادگاه ایالتی خواسته است تا «دستور برگزاری مجدد انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کند».

این کارزار در بیانیه‌ای که روز جمعه‌ در مطبوعات.

.

.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز جمعه ۱۴ آذرماه به اظهارات هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان در خصوص دستیابی به توافقی فراتر از برجام واکنش نشان داده است.

type: Latest type: Latest وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، روز جمعه ۱۴ آذرماه اعلام كرد به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور نیروهای آمریکایی از سومالی خارج می‌شوند.

type: Ticker type: Latest type: Ticker Israeli newspaper Yedioth Ahronoth has released top-secret documents that indicate Israeli intelligence had a recording of recently assassinated Mohsen Fakhrizadeh in which he talks about his.

.

.

type: Latest كتبت مجلة "خط حزب الله"، التابعة لمكتب المرشد الإيراني علي خامنئي، أن الانتقام لمقتل محسن فخري زاده، العضو البارز في الحرس الثوري، ليس عسكريًا بحتًا.

ووفقًا لمقال هذه المجلة، بالإشارة إلى.

.

.

Reuters - US Secretary of State Mike Pompeo on Friday said Iran was “desperately” signaling its willingness to return to the negotiating table to get sanctions relief, but warned against going.

.

.

دولت ترکیه مقررات شدیدی برای پیکار با پاندمی اعلام کرده است.

شمار مبتلایان به کرونا بسیار بیش از مقدار اعلام شده است.

بیمارستان‌ها انباشته از بیمار است و کادر درمانی به شدت زیر فشار.

دولت ترکیه از.

.

.

دیوان عالی کشور در ایران درخواست اعاده دادرسی سه محکوم به اعدام حوادث آبان را پذیرفت که بر اساس آن حکم اعدام این سه متهم لغو شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سیماگر، شنبه 5 دسامبر 2020 روابط عمومی.

.

.

type: Latest type: Latest type: Latest type: Latest type: Ticker شرکت فورد برای ذخیره واکسن کرونا دوازده یخچال مخصوص سفارش داده است.

اما به گفته این شرکت، دریافت واکسن برای کارکنان آن اجباری نخواهد بود.

هفته گذشته کلی فلکر، مدیر تولید و ارتباطات کارگری.

.

.

هفته‌نامه حزب‌الله، وابسته به دفتر رهبر ایران، با تاکید بر «عقلانیت در نظام فکری اسلام» نوشت که انتقام قتل محسن فخری‌زاده که از او به عنوان «پدر هسته‌ای ایران» یاد می‌شود، صرفا «نظامی» نیست.

این.

.

.

type: Latest درخواست اعاده دادرسی امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه جوان محکوم به اعدام در پرونده اعتراضات آبان ۹۸ پذیرفته شده است.

وکیل یکی از متهمان اطلاع داده که حکم اعدام نقض شده و پرونده در شعبه.

.

.

پس از گذشت هفت روز از شروع سیلاب و آب‌گرفتگی در شهرهای مختلف استان خوزستان، در سایه حمایت نکردن جدی مسوولان استانی، این بحران کماکان ادامه دارد.

طبق اعلام منابع رسمی تاکنون تنها در شهرستان.

.

.

type: Latest

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map