طراحی سایت در اجدابیا لیبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اجدابیا لیبی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، AFP لیبی از زمان سرنگونی دولت معمر قذافی در سال ۲۰۱۱ ناآرام و درگیر خشونت بوده است دولت مورد تایید جامعه بین‌المللی در لیبی که با نیروهای ژنرال خلیفه حفتر در جنگ است، آتش بس اعلام کرده است.

فائز سراج ، نخست‌وزیر دولت وفاق ملی که در طرابلس مستقر است، در بیانیه‌ای به نیروهای دولتی دستور آتش‌بس فوری و توقف تمامی عملیات جنگی را داده است.

سازمان ملل از این اقدام آقای سراج استقبال کرده است.

جنگ لیبی؛ رویارویی سیسی و اردوغان؟ در اوایل سال جاری ژنرال حفتر که در شهر بنغازی در شرق لیبی مستقر است، پس از آن که نیروهای ترکیه حمایت خود را از نیروهای دولت وفاق ملی افزایش دادند، نتوانست کنترل طرابلس را به دست بگیرد.

ترکیه متحد دولت مستقر در طرابلس است که از حمایت سازمان ملل برخوردار است.

این کشور تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای دولتی قرار داده است.

تلاش های قبلی برای تداوم آتش بس در این کشور تاکنون به نتیجه نرسیده است.

هنوز اظهارنظری از سوی ژنرال حفتر در ارتباط با اعلام این آتش‌بس منتشر نشده است.

نیروهای ژنرال حفتر از پشتیبانی امارات، مصر و روسیه برخوردار هستند.

مداخلات خارجی در لیبی از زمان حمله نیروهای ژنرال حفتر در آوریل سال گذشته (۲۰۱۹) عمیق تر شده است.

واکنش تند ژنرال حفتر به مداخله نظامی ترکیه در لیبی تصویب مداخله نظامی ترکیه در لیبی، مصر محکوم کرد چه شد که لیبی به این روز افتاد؟ منبع تصویر، AFP ژنرال خلیفه حفتر ژنرال حفتر در جریان قیام سال ۲۰۱۱ به لیبی بازگشت و رهبر یکی از گروه‌های شورشی مهم در شرق لیبی شد.

نیروهای ژنرال حفتر خود را ارتش ملی لیبی می‌خوانند و دولتی موازی در بندر بنغازی دارند.

لیبی از زمان سرنگونی معمر قذافی در سال ۲۰۱۱ درگیر جنگ قدرت بین گروه‌های مختلف شبه‌نظامی شده است.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map