طراحی سایت در ازندریان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در ازندریان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیماگر عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از ارائه تسهیلات مسکن به متقاضیان خبر داد و گفت: تخریب بافت های فرسوده و بازسازی آنها یکی از اولویت مهم دولت در سال های اخیر  به شمار می رود.

احسان غفاری در گفت و گو با سیماگر، افزود: مقاوم سازی منازل مسکونی در شهرها و روستاها موجب کاهش خسارتی های جانی و مالی در صورت وقوع هرگونه بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و.

.

.

می شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان ساخت مسکن در بافت های فرسوده با شرایطی تسهیلات مسکن را ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: اهالی شهر ازندریان می توانند از این تسهیلات مسکن برخوردار شوند.

غفاری با بیان اینکه در حال حاضر این تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیون تومان با سود ۵ پنح درصد و بازپرداخت  ۱۲ ساله به متقاضیان پرداخت می شود، اظهار کرد: با  پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ازندریان و رایزنی با بنیاد مسکن ملایر، این تسهیلات مسکن به همه متقاضیان  پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده پروانه ساختمانی را با ۵۰ درصد تخفیف صادر می کند، به خلاقیت و طرح پسندیده فرماندار ملایر با عنوان ۲۰۰ طرح، ۲۰۰ روستا اشاره کرد و گفت: با رایزنی اعضای شورای شهر ازندریان افرادی که داری طرح صنعتی یا صنایع دستی و .

.

.

هستند، طرح خود را هر چه سریع تر با اعضای شورای شهر در میان گذاشته تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

پیشنهاد اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در ازندریان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان در بخش دیگری از سخنانش از بررسی مشکلات مربوط به اداره آب و فاضلاب شهر ازندریان خبر داد و گفت: در دیداری که با رئیس اداره آب و فاضلاب شهر ازندریان داشتیم، مشکلات مربوط به آب و فاضلاب شهر ازندریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با ارائه پیشنهاد اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری در ازندریان، افزود: ازندریان با جمعیتی حدود ۱۸ هزار نفر به عنوان دومین شهر پرجمعیت شهرستان ملایر و یازدهمین شهر پرجمعیت استان همدان بعد از مراکز شهرستان ها به شمار می رود.

غفاری با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری ازندریان هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است، با تأکید بر تراکم جمعیتی بالای این شهر که دومین شهر شهرستان ملایر محسوب می شود و داشتن ۴۰۰۰ انشعاب کنتور، اجرای طرح جمع آوری فاضلاب ازندریان را عقلانی دانست.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری فاضلاب شهری ازندریان باید سال ها قبل اجرا می شد، گفت: این در حالیست که طرح فاضلاب شهری، شهرهای مریانج، گل تپه، جورقان و لالجین در همدان اجرا شده و طرح جمع آوری فاضلاب شهری سامن  نیز هفت سال پیش مورد مطالعه قرار گرفته و در صورت تخصیص اعتبار اجرا می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری ازندریان بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح، احداث تصفیه خانه با توجه به اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری ازندریان و آب های سطحی ضروری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهر ازندریان با رشد دو برابری میانگین کشوری طبق آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ و به تبع آن افزایش وسعت شهر، اجرای طرح فاضلاب شهری ازندریان یکی از مهمترین پروژهای شهر محسوب می شود، یادآور شد: هرچقدر این طرح به سال های آینده موکول شود به موازات آن هزینه ها افزایش پیدا می کند.

غفاری با اشاره به طرح جمع آوری فاضلاب شهری که در اقصی نقاط کشور و در بیشتر شهرهای همسطح شهر ازندریان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: ما اقدامات لازم را از طریق کمیته برنامه ریزی فرمانداری ملایر و اداره آبفای شهرستان و استان پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به تصویب کمیته برنامه ریزی فرمانداری ملایر و کمیته برنامه ریزی استانداری همدان رسیده است، گفت: پس از تصویب در شهرستان و استان همدان، اجرای این طرح حمایت همه جانبه نمایندگان ملایر در خانه ملت در بازه زمانی کوتاه تا انتخابات مجلس یازهم را می طلبد تا با وزارت نیرو برای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب ازندریان رایزنی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map