طراحی سایت در استونی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در استونی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چنسیفای همواره در تلاش است تا مسیر موفقیت را برای استارتاپ شما هموار کند استخدام تکنسین الکترونیک در کانادا 12 آذر, 1399 استخدام توسعه دهنده ارشد Backend در اسپانیا 8 آذر, 1399 استخدام برنامه نویس اندروید در هلند 5 آذر, 1399 وبلاگ منتشر شده در - شهریور 3, 1399 برای استخدام طراح محصول در استونی می توانید پس از مطالعه ویژگی های شرکت و شغل، درخواست استخدام خود را ارسال نمایید.

استفاده از اتوماسیون به شدت در صنایع در حال رشد است، صنایع مختلف از اتوماسیون برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان، مدیریت کارمندان و کمینه کردن خطاهای انسانی استفاده می کنند.

ما برای شرکت های کوچک و متوسط اتوماسیون های سفارشی سازی شده تولید می کنیم تا آنها را در مدیریت امور همراهی و راهنمایی کنیم.

اگر می خواهید به عنوان طراح محصول دیجیتال همراه ما باشید، برای این موقعیت شغلی اقدام کنید آگهی استخدام معرفی شده، یکی از فرصت های شغلی ویژه ارائه شده توسط واحد کاریابی مجازی چنسیفای است که بر اساس مجوز وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایران، خدمات ویژه معرفی فرصت های شغلی در کشورهای منتخب از جمله هلند، فنلاند، آلمان، کانادا و … را برای شهروندان ایرانی مقیم ایران فراهم می آورد.

در صورتیکه حائز شرایط استخدام در این شغل هستید، می توانید بسادگی و با پرداخت هزینه از طریق گزینه زیر، تقاضای استخدام خود را برای ما ارسال نمایید.

پس از اپلای، گروه پشتیبانی چنسیفای طی 2 روز کاری برای تکمیل اطلاعات با شما تماس می گیرد و پس از آن روال اداری و فرایند استخدام شما توسط گروه کاریابی چنسیفای پیگیری و نتیجه استخدام طی 21 روز پس از پایان مهلت اعتبار آگهی به اطلاع شما می رسد.

همین حالا اقدام کنید! یکی از مهم ترین عوامل در تقاضای استخدام در شغل های خارجی، نگارش رزومه مناسب و داشتن پروفایل شبکه های اجتماعی حرفه ای از جمله لینکدین است! در صورتی که رزومه و پروفایل لینکدین مناسب ندارید، از طریق گزینه زیر نسبت به سفارش خدمات تهیه و بهبود تخصصی رزومه و پروفایل شبکه های اجتماعی نگارش شده به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط کارشناسان چنسیفای فارسی (ویژه استخدام در مشاغل خارج از کشور) اقدام نمایید.

مهر 30, 1399 مرداد 17, 1399 مرداد 7, 1399 ماموریت اصلی چنسیفای، ساختن آینده ای بهتر برای فضای کسب و کار استارتاپی با استفاده از روش ها و فناوری های نوین است.

در چنسیفای راه حل های راه اندازی استارتاپ از ایده پردازی تا جذب سرمایه خارجی و اقامت در کشورهای مطرح جهان ارائه می گردد.

آدرس دفتر مرکزی ایران تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، خیابان ولیعصر، خیابان سایه، پلاک 23 رزرو مشاوره تلفنی : 0912-8238263 ایمیل: سیماگر.

ir تمام حقوق و کپی رایت متعلق است به چنسیفای

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map