طراحی سایت در اوهرید مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در اوهرید مقدونیه شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در اوهرید مقدونیه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صبح پنجشنبه از شهر اوهرید رفتم به سمت شهر بیتولا (Bitola) که دومین شهر بزرگ مقدونیه هست.

بلیط اتوبوس دو ساعته ۲۱۰ دینار شد.

اگر بلیط رفت و برگشت می خریدم میشد ۲۵۰ دینار.

اینجا توی مقدونیه بلیط اتوبوس هم شبیه بلیط هواپیما، اگر رفت و برگشت رو با هم بخری قیمتش مناسبتره.

اول میخواستم شب رو بیتولا بمونم و یک هاستل رو هم انتخاب کرده بودم ولی توی ترمینال بیتولا یک امانت بار دیدم، کوله بزرگم رو گذاشتم اونجا و بعد از چند ساعت دیدن شهر سوار اتوبوس عصر شدم به مقصد اسکوپیه پایتخت مقدونیه.

از بیتولا دو بار در روز قطار مسافربری به سمت اسکوپیه میره و بلیطش ۱۰۰ دینار از اتوبوس (۴۵۰ دینار) ارزونتره.

یکی حدود ۱۲ ظهر و یکی ۶ عصر.

دوست داشتم قطار رو تجربه کنم ولی زمانش مناسب نبود.

طبیعت زیبای اطراف بیتولا و کوهستان بابا Baba mountain در کشور مقدونیه خیابان شیروک سوکاک Shirok Sokak که واکینگ استریت بیتولا هست عتیقه فروشی در بیتولا برج ساعت و مسجد ینی در میدان مرکزی بیتولا ناهار ۸۰ دینار بیتولا بیش از چند ساعت گشت و گذار نیاز نداشت.

جالبترین قسمتش بازار قدیمیش بود و مسجد زیبای حیدر کادی در شمال شرق بازار قدیم.

وقتی رسیدم مسجد کسی اونجا نبود و نیم ساعتی از فضای آرامش بخش مسجد لذت بردم.

بیتولا یک حمام قدیمی مربوط به دوره عثمانی هم داره که الان داخلش تبدیل به سوپرمارکت شده و فقط ظاهرش رو حفظ کرده.

صومعه و کلیسای سنت دیمیتریا در بیتولا جنوب مقدونیه کلیسای سنت دیمیتریا در بیتولا جنوب مقدونیه رودخانه دراگور Dragor river که از وسط شهر بیتولا مقدونیه عبور میکنه بازار قدیم بیتولا بازار روز بیتولا در مقدونیه بیتولا اومدید بازار تره بار در کنار بازار قدیم، قدم زدن کنار رودخانه شهر و دیدن برج ساعت در میدان مرکزی شهر رو از دست ندید.

جاهای مختلف بازار قدیم فواره های برای آب نوشیدن و درکردن خستگی هست 👌 مسجد حیدر کادی در بیتولا جنوب مقدونیه وضوخانه مسجد حیدرکادی مسجد حیدرکادی زیتون فروشی در بازار تره بار بیتولا بازار تره بار بیتولا عکس های آتاتورک رو خیلی جاها دیدم و بعد از پرسیدن فهمیدم آتاتورک دبیرستانش رو اینجا توی شهر بیتولا که اون زمان جزوی از عثمانی بوده تحصیل کرده.

اون دبیرستان الان تبدیل به یک موزه شده.

نمادهای آتاتورک همه جای شهر بیتولا بود شبیه صندوق صدقات بود آبخوری بازار قدیم بیتولا در جنوب کشور مقدونیه زاستاوا یا همون یوگو، خودروی ساخت یوگسلاوی بیتولا با شهر پلا یونان که محل تولد اسکندر مقدونی بوده کمتر از دو ساعت فاصله داره.

راستی واحد پول مقدونیه دینار هست و هر دینار ۷۰ تومان میشه.

احمد خانی عاشق سفر و دیدن سرزمین های متفاوت من از ابتدا افتخار آشنایی با شما را در انیستا بدست آوردم .

.

آب کم میجوی تشنگی آور بدست .

.

تا که آبت جوشد از بالا وپست.

.

مولوی.

به واقع عزت خدایی که قرعه فال سفر در زندگی بنامت در آمد .

.

جهان دیدن بهتر از دنیا خوردن .

به نکته های باریک در سفر شما بر میخورم برانگیزاننده و محشون از انرژی باشد که روزی همدگر دیده و در خصوص نام اماکن صحبت داشته باشیم بعد از دنیای کرونا.

فعلا مشغول خوانده سفر نامه های روزی نیم ساعت با حوصله و صفا دارد .

.

روز و شبت در پناه پروردکار عالمیان.

برادرت داود صفاری سلام داوود عزیزسپاس از لطف و محبت شما سلاماحمد عزيز اين يكي هم عالي بود و عالي عكس گرفتي و در كل عالي هستي .

ممنون بابت نوشته هات و عكسهات و پاسخهات سلام واقعا لذت میبرم از سایتتون احمد جانهم مطالب مفید هم توضیحات کامل و احترام به مخاطبممنون بابت همه کمکها و راهنمایی ها.

امیدوارم قسمت بشه و از نزدیک ملاقاتتون کنم سلام حامد جانشما لطف داری 🙏🏻🌸🌺 ایشالا 👌👍

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map