طراحی سایت در جوانمرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جوانمرد در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زمان را از دست ندهید و برای شرکت و سازمان خود اقدام کنید خدمات طراحی و اجرای انواع وب سایت طراحی اپ اندروید و IOS مشاهده تمام بخش های پایگاه دانش کاتالوگ خدمات تارنما بصورت PDF لیست قیمت تمامی خدمات تارنما نمونه کارها و مشتریان تارنما فعالیت ها ، آثار شخصی ، نمونه کارها ، رزومه و .

.

.

خود را معرفی کنید.

وب سایت شخصی به وب سایتی گفته می شود که تمام اطلاعات وب سایت در راستای نمایش اطلاعات ، رزومه و تجربه فردی ، مهارتها و توانایی ها و حتی آثار تولید شده توسط یک فرد باشد.

خیلی‌ها تصور می‌کنند برندسازی فقط برای معرفی و نمایش تصویری قدرتمند از کسب و کارها و برندهای مختلف است، در صورتی که این‌گونه نیست و هر فردی می‌تواند خودش به تنهایی نیز یک برند معروف باشد.

علاوه بر این یک برند شخصی می‌تواند مانند برندهای تجاری نیز درآمد خوبی داشته باشد.

همه می توانند یک وب سایت شخصی داشته باشند.

ولی درصوتیکه یک توانایی و یا استعداد دارید، و یا فرد معروفی هستید، حتما نیاز به یک وب سایت شخصی خواهید داشت.

وب سایت‌ شخصی بهترین روش جهت به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات شما در دنیای دیجیتال است.

وب‌سایت شخصی در کنار معرفی شما، می‌تواند روش مناسبی در برقراری ارتباط باشد.

سایت‌های شخصی، جهت کاربردهای متفاوتی ایجاد می‌شوند .

.

.

طراحی وب سایت شخصی توسط تانما، منحصر بفرد می باشد.

از وب سایت جدید خود، لذت خواهید برد.

طراحی وب سایت مناسب موبایل، تبلت و دسکتاپ با ویژگی های اختصاصی برای هرکدام امکان اتصال و نمایش مطالب و تصاویر شبکه های اجتماعی شما بصورت خودکار در وب سایت سئو یا بهینه سازی حرفه ای وب سایت، جهت نمایش در صفحات اول گوگل و موتورهای جستجو بیوگرافی، اطلاعات تماس، تصاویر، نمونه کارها و مطالب اولیه را برای شما درج خواهیم کرد مدیریت کامل وب سایت توسط شما قابل کنترل و بروز رسانی بوده و همه موارد در دسترس شماست مدیریت محتوای وب سایت توسط سیستم قدرتمند وردپرس می باشد و همه بخش ها قابل مدیریت است دامنه مناسب وب سایت خود را جستجو و تهیه کنید، قبل از اینکه برای دیگران شود! فرم سفارش طراحی وب سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

فرم قرارداد ارسال شده و حدود 30 الی 40 درصد از مبلغ قرارداد دریافت میگردد.

دریافت کلیه اطلاعات شما، جهت آنالیز و انتخاب نمونه طرح های وب سایت ارسال طرح های مناسب وب سایت شما توسط تارنما و انتخاب طرح مورد نظر شروع طراحی و برنامه نویسی نسخه اولیه وب سایت طبق قرارداد در زمان تعیین شده اعمال تغییرات درخواستی توسط شما بر روی نسخه اولیه وب سایت تحویل و راه اندازی کامل وب سایت شما و ارائه اطلاعات فنی پنل مدیریت تسویه حساب کامل طبق قرارداد پس از تحویل و شروع قرارداد پشتیبانی به مدت یکسال شروع طراحی و برنامه نویسی نسخه اولیه وب سایت طبق قرارداد در زمان تعیین شده اعمال تغییرات درخواستی توسط شما بر روی نسخه اولیه وب سایت تحویل و راه اندازی کامل وب سایت شما و ارائه اطلاعات فنی پنل مدیریت تسویه حساب کامل طبق قرارداد پس از تحویل و شروع قرارداد پشتیبانی به مدت یکسال پرداخت هزینه طراحی وب سایت شخصی به دوصورت 6 ماهه و یکساله ممکن است.

هزینه تمدید پس از یکسال، 20 درصد مبلغ سالیانه می باشد.

جهت مشاهده امکانات و جزئیات هرکدام از پلن ها، برروی کلید زیر کلیک نمایید.

وب سایت شخصی خود را در سریعترین زمان و با کیفیت بسیار بالا راه اندازی و برای خود تبلیغ کنید! برخی از نمونه طرح های گرافیک وب سایت های شخصی برخی از نمونه کارهای تارنما را در زیر مشاهده نمایید.

با طراحی وب سایت شخصی شما توسط تارنما، می توانید از فضای رایگان و یکی از هدایای زیر، به انتخاب خود استفاده کنید.

یک گیگ فضای میزبانی وب سایت (Host) با 10 گیگ پهنای باند بمدت یکسال سامانه پیامک نسخه پیشرفته به همراه یک اختصاصی 14 رقمی با پیش شماره 5000 جهت ارسال و دریافت پیامک دریافت 5000 دنبال کننده (Follower) صفحه شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تکمیل فرم سفارش طراحی وب سایت، مشاوران ما طرح و وب سایت شما را بررسی و با شما تماس خواهند گرفت.

و یا می توانید خواسته ها و ایده های خود را با مشاوران ما در میان بگذارید.

شرکت ایده پردازان تارنما، با برند تجاری تارنما ، ارائه دهنده انواع خدمات نرم افزاری، برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی، راه کارهای تبلیغاتی و هوش مصنوعی می باشد.

بیشتر بخوانید .

.

.

طراحی و توسغع تارنما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map