طراحی سایت اختصاصی در جوانمرد در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اختصاصی در جوانمرد در تهران در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با انواع سایت ها آشنا شوید تا بتوانید براحتی انتخاب کنید.

ادامه مطلب انجام قوانینی که باعث میشود به صفحه اول گوگل برسید را سئو میگویند ادامه مطلب در کمترین زمان رتبه اول گوگل باشید.

ادامه مطلب این نوع سایت صرفاً مخصوص کسانی است که فقط قصد معرفی خود در محیط اینترنت را دارند و بروز رسانی اطلاعات برایشان مهم نیست.

سایت استاتیک فقط توسط یک طراح سایت امکان ویرایش دارد.

سایت استاتیک ، سایتی است که همانطور که از نامش مشخص است ایستا و ثابت است و یعنی پنل مدیریت ندارد!!! شما میتوانید در مناسبت های مختلف، تمام یا برخی محصولات خود را تخفیف دهید.

شما در فروشگاه اینترنتی امکان اتصال به تمام درگاه های بانکی را خواهید داشت با امنیت بالا دامنه نیازمند تمدید سالانه میباشد و این مسئله یک قانون بین المللی میباشد هاست بر روی یک سرور قرار دارد و این سرور میتواند در هر نقطه ای از دنیا قرار گرفته باشد.

میزان حجم هاست نسبت به میزان اطلاعات و تعداد بازدید کنندگان سایت میتواند از 100 مگابایت تا هزاران گیگابایت باشد.

هاست نیز مانند دامنه نیازمند تمدید سالانه میباشد.

به فضایی که به یک وب سایت اختصاص داده میشود تا اطلاعات ، تصاویر و … را روی آن بارگزاری شود هاست میگویند سئو نیازمند صبر و پشتکار بسیار است.

چرا که رقیبان شما بیکار ننشسته اند و رعایت تمام قوانین مربوط به سئو کاری زمانبر خواهد بود و نیازمند حوصله میباشد، اما نتایج شگفت انگیزی را در بر خواهد داشت! سئو یا همان Search Engine Optimization ، مجموع اقداماتی است که برای بهبود جایگاه نمایش سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتور های جستجوگر انجام میپذیرد.

آراز سیستم از سال 1390 در حوزه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و تبلیغات در محیط اینترنت شروع به فعالیت کرده است و همواره در تلاش بوده تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در مسیر رشد و ارتقاء خدمات خود به مشتریان حرکت کند.

آراز به معنی زلال ، سرزنده و جوانمرد میباشد و در برخی منابع  خوشبختی و کامیابی هم معنا شده است.

این اسم ریشه ترکی دارد و به رودخانه ارس در زبان ترکی آراز نیز گفته میشود مهمترین اصل و سرلوحه این شرکت صداقت با مشتریان است .

صداقتی که در عصر حاضر بسیاری از مردم از آن دم میزندد ولی در عمل به آن توجه نمیکنند.

ما متعهد و پایبندیم به تمام اصول اخلاقی و فنی ، چرا که معتقدیم رعایت این اصل مشتریانی وفادار برای ما به نتیجه خواهد گذاشت.

مشتریانی که مجموعه طراحی سایت آراز را به همه معرفی خواهند کرد.

طراحی سایت یا اینستاگرام؟مسئله این است!!! شاید بهتر باشد بگوییم طراحی سایت یا جامعه های مجازی؟ این موضوع یکی از پرکاربردترین چالشهای مشتریان ما است و به دفعات در این باره از ما پرسیده اند.

لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به ویژگی های هرکدام بپردازیم تا… امنیت سایت یکی از عمده مواردی است که همواره مشتریان ما در جلسه مشاوره طراحی سایت از ما میپرسند .

اکثر این مشتریان کسانی هستند که قبلاً طراحی سایت خود را به شخص یا شرکتی سپرده بودند و ناراضی بودند.

در این مقاله قصد داریم در خصوص این موضوع بیشتر… بسیاری از دوستان و همراهان عزیز از ما می پرسند که نقشه سایت چیست و چطور میتوانیم ایجاد کنیم؟ و در نهایت امر چطور میشود سایت مپ خود را در گوگل ثبت کنیم؟ به همین دلیل قصد داریم در این مقاله بیشتر در مورد sitemap صحبت کنیم.

نقشه سایت چیست؟… طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات در گوگل ما متشکل از جوانانی با سالها تجربه در حوزه طراحی سایت ، سئو و تبلیغات درگوگل هستیم که دور هم جمع گردیده ایم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای به شما عزیزان دهیم.

با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید تهران - نارمک - خیابان آیت - ساختمان جم - واحد9 سپاسگزار خواهیم بود با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map