طراحی سایت در دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در دومینیکا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برنامه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری برنامه ای است که توسط آن متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری در یک پروژه ملکی که مورد تائید دولت است و یا کمک مالی بلاعوض به دولت، واجد شرایط دریافت شهروندی این کشور شوند و از مزایای داشتن این تابعیت از جمله قدرت سفر بدون ویزای آن بهره مند شوند.

برنامه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در ماده ۱۰۱ قانون اساسی دومینیکا و ماده های ۸ و ۲۰ قانون شهروندی به ثبت رسیده است.

متقاضیان تحت برنامه اعطای شهروندی از طریق سرمایه گذاری ابتدا شهروندی دومینیکا را بدست می آورند و پس از آن واجد شرایط دریافت پاسپورت می گردند.

پس از دریافت نامه قبولی شهروندی و پرداخت هزینه های مربوطه به دولت، پاسپورت متقاضیان صادر می گردد.

در ابتدا تنها گزینه موجود برای سرمایه گذاری کمک مالی بلاعوض به دولت بود.

با این حال، در سال ۲۰۱۵ دولت دومینیکا پروژه های ملکی را نیز معرفی کرد تا متقاضیان بتوانند بین گزینه کمک مالی بلاعوض و سرمایه گذاری در پروژه های ملکی حق انتخاب داشته باشند.

شرکت کنکاش در سال ۱۳۷۴ با هدف عرضه خدمات حقوقی به متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری تأسیس گردید.

این شرکت در طول این مدت با کادری متخصص، وکلای مجرب و ارتباطات حرفه ای با مقامات این صنعت، موفق به اخذ تعداد قابل توجهی پاسپورت برای متقاضیان این برنامه گردیده است.

"CBIU"  مخفف "Citizenship By Investment Unit" به معنای مرکز دولتی ارائه شهروندی از طریق سرمایه گذاری است.

CBIU توسط مجلس و بر اساس آیین نامه قانونی و مقررات شماره ۳۷ در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد.

خیر.

کلیه درخواست های شهروندی از طریق سرمایه گذاری باید از طریق یک نماینده مجاز به دولت ارسال شوند.

فقط تقاضاهایی که از طریق یک نماینده مجاز ارسال می شوند، توسط دولت پذیرفته می شوند.

برنامه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری، فعالیت خود را در سال ۱۹۹۳ آغاز کرد و به ابزاری کارآمد، قانونی و مطمئن برای دریافت تابعیت مضاعف تبدیل شد.

این برنامه در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بر اساس شاخص شهروندی سرمایه گذاری، از بین ۱۳ کشور با برنامه های مشابه رتبه اول را کسب کرد و در صدر فهرست مجله مدیریت حرفه ای ثروت "Financial Times" قرار گرفت.

به همین ترتیب، در سال ۲۰۱۶ دومینیکا جایزه بهترین برنامه شهروندی کارائیب را دریافت کرد.

خیر.

روند درخواست ۱۰۰ درصد از راه دور انجام می شود.

هر چند دولت دومینیکا از حضور متقاضیان شهروندی استقبال می کند، اما هیچگونه اجباری برای حضور در این کشور وجود ندارد.

کلیه اسناد و مدارك توسط نماینده های مجاز دولت مورد بررسی قرار می گیرند.

مطمئناً.

در حالی که درخواست برای صدور پاسپورت در حال بررسی است، می توانید به دومینیکا سفر کنید.

با این حال، شما به هیچ وجه ملزم به سفر به دومینیکا به منظور درخواست شهروندی خود نیستید.

اما اگر مایل به بازدید از این جزیره زیبا هستید، مطمئن هستیم که اقامتی دلپذیر خواهید داشت.

مجموعه هتل در حال ساخت در دومینیکا یک پروژه ملکی مورد تائید دولت است.

به این معنا که متقاضیان با خرید سهام این پروژه با قیمت مشخص شده زیر نظر دولت می توانند هم سرمایه خود را حفظ نمایند و هم  تابعیت و پاسپورت قدرتمند این کشور را بدست آورند.

مدیریت هتل بعد از ساخت بر عهده برند معروف هتل هیلتون خواهد بود.

با سرمایه گذاری در این اقامتگاه، متقاضی واجد شرایط درخواست شهروندی دومینیکا تحت برنامه «شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری» خواهد بود.

متقاضی همچنین قادر به فروش مجدد سرمایه گذاری خود پس از ۵ سال خواهد بود.

به علاوه در طول دوره سهامداری، سود سهام خود را دریافت می کند و از مزایای بسیار جذاب سکونت رایگان بهره مند می شود.

هزینه سرمایه گذاری و خرید سهام از این هتل برابر با ۲۲۰,۰۰۰ دلار آمریکا است و بازده سرمایه گذاری سالانه به میزان  حدود ۴ الی ۷ درصد تخمین زده شده است که به عنوان سود سهام در طی سال های سهامداری و بعد از اتمام ساخت پروژه پرداخت می گردد.

همچنین، سرمایه گذاران می توانند بعد از ۵ سال سهام خود را به سرمایه گذار دیگری بفروشند و مبلغ سرمایه گذاری خود را دریافت کنند.

در این صورت سرمایه گذار بعدی واجد شرایط درخواست شهروندی دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری می گردد.

سرمایه گذارانی که پس از  ۵ سال سهام خود را به فروش می رسانند، شهروندی آن ها حفظ می گردد.

علاوه بر این، اقامتگاه سنکچری پیشنهادات فراوانی را به عنوان مشوق به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

این مشوق ها شامل کارت عضویت طلایی با ۱,۲۵۰,۰۰۰ امتیاز برای استفاده از امکانات مجموعه هتل هیلتون های سراسر دنیا و دریافت خدمات VIP در صورت اقامت در هتل هیلتون در هر جای دنیا است.

برای سرمایه گذاری در این هتل، ابتدا باید با ما تماس بگیرید.

بعد از امضای قرارداد با کنکاش، ما قرارداد خرید و فروش سهام این پروژه را برای امضا در اختیار شما قرار می دهیم.

پس از این، شما باید علاوه بر پرداخت هزینه های دولتی و هزینه های بررسی پرونده، ۱۰ درصد (یا ۲۲,۰۰۰ دلار آمریکا) از کل مبلغ سرمایه گذاری (۲۲۰،۰۰۰ دلار) را پرداخت کنید.

سپس ما شما را در مرحله جمع آوری اسناد راهنمایی می کنیم و درخواست شما را به دولت ارسال می کنیم.

پس از دریافت نامه قبولی، می توانید ۹۰ درصد باقی مانده (یا ۱۹۸,۰۰۰ دلار آمریکا) مبلغ سرمایه گذاری به همراه الباقی هزینه های دولتی و هزینه صدور گواهی شهروندی را پرداخت کنید.

پس از اتمام این مرحله با موفقیت و دریافت گواهینامه های شهروندی شما، درخواست صدور پاسپورت شما را ارسال می کنیم.

پاسپورت شما به همراه گواهی شهروندی به شما تحویل داده خواهد شد.

  به جز پرداخت مبلغ سرمایه گذاری به ارزش ۲۲۰,۰۰۰ دلار آمریکا، و هزینه های دولتی که مربوط به بررسی درخواست هستند، دیگر نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد، مالیات بر سود سرمایه یا مالیات بر فروش مجدد سهام به مدت ۱۰ سال نخواهد بود.

همچنین، شرکت سازنده پروژه هیچ گونه هزینه حقوقی اضافی، هزینه نگهداری یا هرگونه هزینه مشابهی را دریافت نمی کند.

خیر.

برای واجد شرایط بودن برای درخواست شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری، متقاضیان تنها قادر به کمک مالی بلاعوض به دولت و یا سرمایه گذاری در یک پروژه  مورد تائید دولت هستند.

سرمایه گذاری در پروژه های ملکی و میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای هر پروژه توسط دولت تصویب شده است.

تفاوت اصلی بین گزینه خرید ملک و کمک بلاعوض به دولت این است که با انتخاب گزینه ملکی می توانید انتظار بازگشت سرمایه به علاوه سود سهام را داشته باشید.

در صورت انتخاب گزینه کمک بلاعوض، نمی توانید انتظار بازگشت سرمایه خود را داشته باشید.

کمک مالی بلاعوض  همان وجوه سرمایه گذاری است که برای توسعه پروژه های عام المنفعه مانند ساخت راه ها، پل ها، مدارس و خدمات بهداشتی به دولت اهدا می شود.

به طور کلی، کمک مالی بلاعوض به اهدای پول به دولت تحت برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری گفته می شود.

این روش، به پروژه های عمرانی تصویب شده توسط دولت برای سرمایه گذاری متقاضیان و خانواده های آن ها جهت دریافت شهروندی دومینیکا اشاره دارد.

«پروژه تصویب شده» به یک پروژه ملکی اشاره دارد که با تصویب دولت، واجد شرایط دریافت سرمایه برای ساخت و توسعه از طریق برنامه شهروندی است و متقاضیان با سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی واجد شرایط دریافت شهروندی دومینیکا هستند.

سرمایه گذاری در پروژه های املاک، بودجه ای را برای یک پروژه مصوب مانند «هتل هیلتون» ایجاد می کند.

از آنجا که این یک سرمایه گذاری است، متقاضیان در ازای سرمایه گذاری علاوه بر دریافت شهروندی دومینیکا، سهام هتل را دریافت می کنند و پس از شروع به کار هتل سود سهام به آن ها پرداخت می شود.

همچنین، سرمایه گذار (با حفظ تابعیت دومینیکا)  می تواند بعد از گذشت ۵ سال دوره اجباری نگه داشتن سرمایه، سهام خود را به یک متقاضی جدید بفروشد که در این صورت او نیز  واجد شرایط درخواست شهروندی دومینیکا خواهد شد.

 از طرف دیگر، کمک مالی بلاعوض به دولت در بخش توسعه اطلاعات، ارتباطات و فناوری، مسکن، ساخت و نگهداری مدارس، خدمات عمومی و زیرساخت ها هزینه می شود.

از آنجا که این یک کمک مالی است و نه یک سرمایه گذاری، متقاضیانی که این گزینه را انتخاب می کنند، نمی توانند سرمایه خود را از طریق فروش مجدد یا بازگشت سرمایه از طریق سود سهام دریافت کنند.

تأیید درخواست شهروندی دومینیکا به جمع آوری کلیه مدارک و بررسی صحت اطلاعات متقاضی بستگی دارد.

برای دریافت شهروندی هیچ گزینه ای بر دیگری برتری ندارد.

برای یک متقاضی گزینه کمک بلاعوض و برای متقاضی همراه با خانواده گزینه سرمایه گذاری در پروژه های ملکی را پیشنهاد می دهیم.

پس از تجزیه و تحلیل دقیق کلیه پروژه های ملکی مورد تائید دولت، ما سرمایه گذاری در پروژه هتل هیلتون را به عنوان جذاب ترین پروژه سرمایه گذاری برای بدست آوردن شهروندی دومینیکا انتخاب کرده ایم و با اطمینان سرمایه گذاری در این پروژه را به شما پیشنهاد می کنیم.

با سرمایه گذاری به مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ دلار سهام این اقامتگاه را دریافت خواهید کرد و قادر به فروش مجدد آن بعد از ۵ سال (با حفظ تابعیت دومینیکا) خواهید بود و در نتیجه مبلغ سرمایه گذاری خود را دریافت خواهید کرد.

   با این وجود، صرف نظر از توصیه‌های ما، اگر تصمیم دارید به عنوان یک سرمایه گذار مجرد در خرید سهام پروژه سرمایه گذاری کنید و یا به عنوان یک سرمایه گذار همراه خانواده از طریق گزینه کمک مالی را انتخاب کنید، ما با کمال میل شما را در تمامی مراحل سرمایه گذاری تا اخذ شهروندی دومینیکا همراهی خواهیم کرد.

قطعا.

پس از تأیید دریافت شهروندی دومینیکا، در هر زمان قادر به خرید ملک در دومینیکا خواهید بود.

  بله، اما فقط هزینه های دولتی.

اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری طی ۳ یا ۴ ماه امکان پذیر است که زمان استاندارد برای بررسی یک پرونده از طرف دولت است.

این سریعترین زمان دریافت شهروندی از طریق سرمایه گذاری است.

زمان معمول برای اخذ پاسپورت ۲ ماه پس از دریافت گواهی شهروندی دومینیکا است.

    برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سرمایه گذاری دومینیکا با مشاوران کنکاش تماس حاصل فرمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map