طراحی سایت در زیباشهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در زیباشهر شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در زیباشهر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت قزوین | خدمات کامل بازاریابی اینترنتی با حرکت سریع تکنولوژی، بسیاری از مردم برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نظرشان از اینترنت استفاده می کنند.

وب سایت شما باید نمایانگر شخصیت کسب‌وکار شما باشد.

طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند مشتری را به طرف خود جذب کرده و سپس محصولتان را به بهترین نوع به او تبلیغ کنید.

برای اینکه مردم بتوانند وب‌سایتِ شما را به راحتی پیدا کنند روش‌های مختلفی وجود دارد.

به نظر من بهترین روش برای دیده شدنِ وب‌سایت توسط مردم، وقتی است که برای چیزی جستجو کرده‌اند که پاسخ آن در وب‌سایت شماست.

همه‌ی ما می‌دانیم که این جستجو را، موتورهای جستجو مثل گوگل، Bing و یاهو و غیره انجام می‌دهند.

سئو که در تلفظ صحیح باید ( اِس‌ای‌اُ ) خوانده شود مخفف سه کلمه انگلیسی (Search Engine Optimization) که معنی آن ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو ) است.

وقتی کسی در اینترنت عبارتی را جستجو می‌کند، گوگل بر اساس الگوریتم‌های خود سعی می‌کند بهترین نتیجه را به شخص جستجو کننده نمایش دهد; فاکتورهایی همچون: تنها بعضی از شاخص‌ها برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو است.

طراحی وب‌سایت در قزوین کلمه کلیدی وب‌سایت من است.

کار من طراحی و راه اندازی وب‌سایت و همچنین بهینه سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است.

من در قزوین زندگی می‌کنم.

و به خاطر تعهد به آموزش رایگان مدیریت وب‌سایت بعد از طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت بیشتر در قزوین کار می‌گیریم.

در صورتی که وب‌سایتم را صحیح و حرفه‌ای برای موتورهای جستجو بهینه کرده باشم; گوگل در جستجوی (طراحی سایت در قزوین)، وب‌سایت من را در اولین نتیجه نمایش خواهد داد.

مشاوره رایگان از من در رابطه با طراحی وب‌سایت، سئو و تولید محتوا و همچنین شروع یادگیری و آموزش سوال کنید; تمام تجربه‌ام را در اختیار شما قرار خواهم داد.

موضوع مهم موفقیت شما در رسیدن به هدفتان از راه‌اندازی وب‌سایت و یا روند یادگیری و پیشرفت شماست.

وب‌سایت موبایل طراحی وب‌سایت حرفه ای کلیپ تبلیغات ی بهینه سازی SEO تبلیغ نویسی مدرن طراحی بنر - کارت ویزیت پروژه های درخواستی شما با سرعت و دقت بالا در راستای اهداف کسب و کار شما انجام خواهند شد.

با در نظر گرفتن آشنایی و سطح شما با مباحث، به شما کمک می کنم تا بتوانید به صورت حرفه‌ای یک سایت را طراحی و راه‌اندازی کنید.

براحتی یک متخصص طراحی وب‌سایت شوید از صفر تا صد راه اندازی وب‌سایت کامل‌ترین و بهترین آموزش سریع و کاربردی فتوشاپ: دوستی همیشگی برای شما آموزش طراحی متن و تصاویر تبلیغاتی آموزش کار با لایه‌ها، فیلترها و روتوش و غیره چگونه یک وب‌سایت را بهینه کنیم؟ آموزش جدیدترین استراتژی‌ها با زبانی ساده روان آموزش بهینه سازی داخلی و خارجی وب‌سایت لذت بردن مشتری هنگامی که اطلاعات وب‌سایت شما را مشاهده می کند، ارتباط موثر و احساسی خوب در مشتری ایجادخواهد کرد.

این به معنای جذب مشتری و ارتباط ماندگار با مشتری است که منجر به پیشرفت کسب و کار و جذب ثروت برای شما می شود.

با طراحی سایت دو زبانه کسب و کار خود را جهانی کنید.

علاوه بر کسب اعتبار و کیفیت بیشتر بازدیدکنندگان غیر فارسی داشته باشید.

مزیت افزایش بازدیدکنندگان و متصل شدن به بازار بین‌المللی را از دست ندهید.

طراحی سایت در قزوین فرصتی است برای پیشرفت کسب و کار شما، ساختِ یک وب سایت تلفیقی از علم و نوآوری و تجربه و خلاقیت است، هنری است که با مطالعه مباحث روز تکنولوژی وب و تجربه بدست می آید.

طراحی و پیاده سازی سایت با سرعت و دقت بالا همراه با در نظر گرفتن جدیدترین روش های بازاریابی تخصصی، فرصتی عالی برای کسانی که می خواهند یک سایت مدرن و سودآور برای کار خود ایجاد کنند.

طراحی یک هدف نیست! حتی اگر زیبا و خاص باشد، طراحی ابزار یا وسیله ای است که باید شما را به هدفتان برساند، من با این قوانین آشنا هستم و همین باعث خوشحالی شما خواهد شد.

وب سایت شما از پایه، بر اساس آخرین استانداردهای روز جهان، طراحی و راه اندازی خواهد شد.

از کدهای استفاده شده در سایت تا سرعت و امنیت و بهینه بودن برای موتورهای جستجو.

بیش از ۱۰ سال است که در کار طراحی وب‌سایت هستم و همیشه سعی کرده‌ام به‌روز باشم.

خلاقیت و نوآوری یکی از مهمترین فاکتورهای یک کسب و کار آنلاین و موفق است.

طراحی و محتوای شما باید تک و خاص شرکت شما باشد تا باعث شود در ذهن کاربر ماندگار باشید.

برخلاف برخی از همکاران خوبم، من از یک طرح آماده برای همه سفارش‌ها استفاده نمی‌کنم، و در طراحی هر وب‌سایت روزها زمان صرف می‌کنم تا یک طرح عالی و منحصر به فرد را برای مشتری‌هایم آماده کنم.

بیش از ۹۰ درصد استفاده کنندگان اینترنت در ایران بین 12 تا 50 سال سن دارند.

واین در حالی است که ۶۶٪ مردم ایران از اینترنت استفاده می کنند.

شما با داشتن یک سایت می توانید با قدرتمندترین و ثروتمندترین رقبای خود رقابت کنید و از آنها پیشی بگیرید.

دیگر نمی خواهد نگران اشباع شدن کسب و کارتان باشید و با طراحی یک سایت حرفه ای و بهینه شده برای موتورهای جستجو می توانید پیشرفت چشمگیری در شغل خودتان ایجاد کنید.

اگر کسی در محدوده جغرافیایی مکان کسب و کار شما، خدمات و یا محصولاتی که ارائه می دهید را جستجو کند، کافی است مکان جغرافیایی وب‌سایتتان برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.

این کار وظیفه ی ما در هنگام طراحی سایت شماست.

مثلا اگر در قزوین هستید کسانی که خدمات شما را در استان جستجو می کنند گوگل اول سایت شما را که در قزوین هستید به آن ها نمایش می دهد.

برای فروش کالا یا خدمات باید توجه کاربر به عنوان‌ها جلب کرده و او را علاقه مند کرد.

سپس با معرفی و مشخصات محصول یا خدمات، بازدیدکننده را به مشتری بالقوه تبدیل کرد.

من با استفاده از علم تبلیغ نویسی درآمد و اثر بخشی وب سایت شما را بالا می برم.

من شما را شریک خود می دانیم.

سود و زیان شما برای من مهم و  در کار من تاثیر گزار است.

من در دزفول به دنیا آمدم، از همان دوران نوجوانی به کامپیوتر علاقه مند بودم، برای همین رشته کامپیوتر را برای تحصیل انتخاب کردم.

در سال ۱۳۸۳ به کار تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار مشغول شدم، سال ۱۳۸۴ برای ادامه تحصیل در رشته نرم افزار سیستم راهی تهران شدم.

در سال ۱۳۸۷ با خانواده به قزوین نقل مکان کردم و اولین وب‌سایت خود را در همان سال راه اندازی کردم.

سالها به مطالعه درباره طراحی وب‌سایت و بازاریابی اینترنتی ادامه دادم و در شرکت های مختلفی در زمینه با تعمیرات سیستم، طراحی و راه اندازی وب‌سایت، تبلیغات اینترنتی و مدیریت وب‌سایت و بهینه سازی سایت مشغول به کار بودم و هستم.

برای تماس سریع فرم زیر را پر کنید.

به نظر من “ایوب پاکذات” یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب یا هر کسب و کاری که خدماتی ارائه می کند پشتیبانی خدمات فروخته شده است.

بارها برایم پیش آمده که محصول و خدماتی را خریداری کردم ولی وقتی برای مطرح کردن سوالی با آن مجموعه تماس گرفتم با سردی با من برخورد شده! با اینکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش یکی از وظایف مهم یک کسب و کار خوب است، بعضی از کسب و کارها در این موضوع کوتاهی می کنند و این کوتاهی بیشترین ضربه را در بلند مدت به آنها وارد می کند.

به قول معروف وقتی پول را می گیرند دیگر تو را نمی شناسند! همیشه از اینکه بتوانم با پاسخی مشکلی را حل کنم حس بسیار خوبی وجودم را می گیرد.

علاوه بر این پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما وظیفه و قولی است که به شما داده می شود و من پایبند به آن خواهم بود.

سیماگر(.

)com آدرس: ایران – استان قزوین – محمدیه زیباشهر- منطقه ۲ کلیه حقوق این سایت متعلق به طراحی سایت در قزوین با مدیریت ایوب پاکذات می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map