طراحی سایت در سفیددشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سفیددشت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در سفیددشت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:فولاد سازی سفید دشت به ظرفیت تولید سالیانه 800 هزارتن اسلب (تختال ) شامل واحد های ذوب به روش کوره قوس الکتریکی ویک واحد ریخته گری مداوم وهمچنین واحد های آب رسانی ،تولید اکسیژن وانبار مواد اولیه و واحد های جنبی وپشتیبانی است.

به گزارش خبرگزاری سیماگر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان ، سید نعیم امامی افزود: این پروژه تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبیشتر تجهیزات این واحد وارد سایت شده است.

امامی گفت: فعالیت این پروژه علاوه بر اشتغالزایی وجذب نیروی انسانی ، تحول اقتصادی مهمی درمنطقه خواهد بود.

وی افزود: محصول نهایی این پروژه اسلب (تختال) است که در برنامه ریزی های صورت گرفته وجهت تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان چهارمحال وبختیاری در دست ساخت است.

وی همچنین گفت :تامین مالی پروژه فولاد سازی وریخته گری مداوم از محل فاینانس چین و با توجه به مشکلات فراوان استفاده از این محل مالی تاکنون منابع خوبی جذب پروژه شده است.

امامی در مورد زیر ساخت های پروژه فولاد سازی گفت :خط انتقال برق و پست برق فولاد سفید دشت دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی پیش بینی کرد: واحد فولاد سازی وریخته گری مداوم به عنوان اولین واحد فولاد سازی در سال 97 بهره برداری شود.

وی افزود: محصول نهایی این پروژه اسلب (تختال) است که در برنامه ریزی های صورت گرفته وجهت تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان چهارمحال وبختیاری در دست ساخت است.

گفتنی است ، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری در 35 کیلومتری شهرکرد - بروجن قرار دارد که با مشارکت 65 درصدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و 35درصدی ایمیدرو در حال تکمیل و اجراست.

  ۴۸ ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

صندوق یکم اکسیر فارابی به‌عنوان برترین صندوق سرمایه‌گذاری بورس معرفی شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازدهی شاخص کل بورس در یک ماه اخیر 15 درصد بوده، اما صندوق یکم اکسیر فارابی توانسته به بازدهی بیش از 28 درصد(حدودا دو برابر بازدهی شاخص کل بورس) دست یابد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map