طراحی سایت در سوئیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سوئیس کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

علیرضا جلیلوند شهریور 27, 1398 کسب و کار اینترنتی, مقالات ✍️ ارسال دیدگاه درآمد طراحی سایت جزو یکی از پردرآمدترین شغل‌های ایران و جهان است.

طراح وب سایت به افرادی گفته می‌شود که شما و کسب و کارتان را در ورود به دنیای مجازی و اینترنت کمک می‌کند و درقبال این کار از شما هزینه‌ای را دریافت می‌کنند.

طراحی وب سایت اشاره دارد به صفحاتی که در اینترنت نمایش داده‌ می‌شوند و هدف خاصی مانند معرفی و تبلیغ محصول را دنبال می‌کنند.

استارت‌آپ‌ها در همان ابتدای کار نیاز به ساخت وب سایت برای معرفی و تبلیغ کار خود دارند پس از طراحان وب‌سایت می‌خواهند تا وب سایتی برای با توجه به نیاز آن‌ها طراحی کنند تا در شناخته شدن سریع به آن ها کمک کنند.

به افرادی گفته می شود که در دو بخش Front_end و Back_end فعالیت می‌کنند.

افرادی که در قسمت Front_end مشغول هستند همان افرادی هستند ظاهر یک سایت را پی ریزی و به معرض نمایش درمی‌آورند این افراد از زبانی مانند JavaScript، HTML و CSS استفاده می کنند برای طراحی ظاهر زیبا در سایت.

و افرادی که در قسمت Back_end کار می‌کنند همان افرادی هستند که با کد نویسی ظاهر استاتیک سایت را به داینامیک تبدیل می‌کنند این افراد به زبان‌هایی مانند PHP و ASP مسلط هستند و همین طور به کد نویسی پایگاه‌ داده‌ها.

درآمد طراحی سایت بسته به هر کشور متفاوت است و بالا پایین می‌شود مثلا کشور سوئیس در رتبه یک پر درآمد ترین قرار دارد.

این کشور یکی از بهترین کشور‌هایی است که طراحان وب سایت می‌توانند در آن به درآمد قابل توجه‌ی دست پیدا کنند در این کشور به طور میانگین درآمد یک طراح وب سایت به رقم 66 هزار دلار می رسد و سهم توسعه دهندگان وب 78 هزار دلار است.

کشور ژاپن هم یکی از کشور‌های مناسب برای یک طراح وب سایت است.

درآمد طراحان وب سایت در این کشور در حدود 40 هزار دلار و درآمد توسعه دهندگان وب در حدود 71 هزار دلار است.

سوئد جزء یکی از مهم‌ترین و بهترین کشورهایی است که طراحان وب سایت می‌توانند در آن به کسب درآمد بپردازند درآمد یک طراح وب سایت در این کشور به طو میانگین 81.

5 هزار دلار است و این رقم برای توسعه دهندگان وب به 73 هزار دلار می‌رسد این کشور در صدر بهترین درآمد برای طراحان وب سایت را دارد و در این کشور درآمد یک طراح وب سایت به 85 هزار دلار می‌رسد و البته سهم توسعه دهندگان وب به حدود 91 هزار دلار می‌رسد که رقم بزرگ و قابل توجه‌ای است.

هند یکی از کشور‌هایی است که بیشترین استعداد را تمامی امور علوم کامپیوتر دارد و بیشتر و به خاطر این جمعیت انبوه برنامه نویس رقابت برسر کار بسیار زیاد است و درآمد کم تری خواهند داشت و نه تنها در خود هند بلکه در کشور های دیگر هم تاثیر گذار است درآمد میانگین یک طراح وب سایت هندی به 7 هزار دلار می‌رسد و سهم توسعه دهنندگان وب 10 هزار دلار است.

در انگلیس هم مانند کشور‌های پیشرفته دیگه درآمد طراحان وب یک درآمد خوب و معقول است و حدود 48 هزار دلار است و سهم توسعه دهندگان وب حدود 55 هزار دلار است.

توجه داشته باشید این قیمت‌ها همه تقریبی هستند و به طور میانگین حساب شده‌اند.

طراحی وب سایت در تمامی کشور یک پر درآمد است که به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم مسلما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کسب و کار‌ها تعداد این وبسایت ها روز به روز افزایش خواهد داشت و وضع درآمد طراحی سایت بهتر خواهد شد.

در ایران وضع درآمد طراحان و توسعه دهندگان وب متفاوت است و افرادی که به صورت مبتدی وارد این کار می‌شوند در ماه بین هفتصد هزار تومان الی یک میلیون و پانصد هزار تومان درآمد دارند و افراد مجرب بین 3 میلیون تا 10 میلیون درآمد دارند.

البته رقم بالا برای افراد مختلف کاملا متفاوت است و این ارقام به صورت میانگین است.

در ایران به چند روش می‌توان به کسب درآمد از طراحی وب سایت پرداخت که به آن ها می پردازیم.

در این روش شما به استخدام یک شرکت درمیاید و درقبال انجام امور مربوط به صورت ماهانه حقوق ثابتی را دریافت می‌کنید.

در این روش فاکتور‌هایی مانند محل سکونت شما، مهارت و تخصص، تجربه و سابقه کار بسیار مهم است و با داشتن موارد بالا حقوق شما تعیین می‌شود.

این روش که به آزاد کاری نیز معروف است به شما اجازه می‌دهد تا بدون وابستگی به شرکت یا فرد خاصی به کسب درآمد بپردازید و حقوق شما با توجه به میزان کار شما تعیین می‌شود و در هر ماه متغییر است.

در مدل فریلنسری فاکتور‌هایی مهم وجود دارد که می‌توان به روابط عمومی بالا، میزان تخصص، داشتن رزومه قوی، میزان فعالیت و نمونه کار اشاره کرد که این موارد میزان درآمد شما را تعیین می‌کند.

در این مدل شما با داشتن ایده و عملی کردن آن به کسب درآمد می‌پردازید مثلا طراحی وب سایت یاد می‌گیرد و با ساخت یک سایت فروشگاهی به کسب و کار می‌پردازید مثل دیجی کالا.

بدون شک فکر می‌کنید مدت زمانی طولانی طول می‌کشد تا شما به یکی از این موارد بالا مسلط شوید چه برسد به تسلط به همه‌ی موارد بالا و تعداد زیاد دیگری که در لیست اسمی از آن‌ها دیده نمی‌شود مسلما آشنایی و تسلط بر آن ها امری حیاتی و واجب برای هر طراح وب سایت است.

ولی باید بگوئیم که این گونه نیست و یادگیری این زبان و CMS ها به دلیل آسان بودن آن‌ها بسیار راحت است و  با توجه به منابع فراوان و معتبر فارسی و انگلیسی برای یادگیری این موارد که بعضا به صورت رایگان‌ هم عرضه می‌شوند به شما در یادگیری کامل و سریع کمک می‌کنند.

به یاد داشته باشید برای یادگیری هر چه سریع تر این مهارت‌ها نیاز به اراده و علاقه دارید نه پول زیاد تا موقعی که علاقه به یادگیری کاری نداشته باشید هر چقدر هم پول خرج کنید فایده نخواهد داشت و شما‌هایی که در حال خواندن این مقاله هستید علاقه خود به این کار را ثابت کردید پس فقط اراده انجام کار می‌ماند.

آموزش طراحی سایت با وردپرس اگر هنوز سایت خودتون رو طراحی نکردید روی دکمه بالا کلیک کنید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در آینده دو نوع کسب و کار وجود دارد: 1- کسب و کار های الکترونیکی 2- کسب و کار هایی که دیگر وجود ندارند با کلی محتوای عالی منتظرتونم پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید Netiko.

سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map