طراحی سایت در سگزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سگزی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

    پرتال داده ورزان قویترین سیستم مدیریت محتوای ایرانی است که توسط بهترین شرکت طراحی وب کشور (شرکت داده ورزان) به انتخاب جشنواره وب ایران 1390، طراحی و پیاده سازی شده است.

این شرکت که فعالیت خود را در عرصه وب از سال 1380 شروع نموده قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت طراح وب در ایران است.

نرم افزار داده ورزان با محیطی کاربرپسند و کاربری آسان خود، امکان مدیریت و بروزرسانی وب سایت های بزرگ و پیچیده ارگان ها ، موسسات دولتی و شرکت های خصوصی را بوجود آورده است.

پرتال داده ورزان ، نرم افزاری است که از صفر تا صد توسط شرکت داده ورزان خلق شده و هیچ بخشی از آن از تکه نرم افزارهای رایگان یا منبع باز اینترنت گرفته نشده است.

نرم افزاری داخلی با در نظر گرفتن سلایق و عادات کاربر ایرانی و پشتیبانی بی نظیر شامل هزاران صفحه help آنلاین ، کتاب راهنما و DVD مولتی مدیای آموزشی.

نرم افزاری زنده که دائما بروزرسانی شده و قابلیت های آن تقویت گردیده و هر ماه قابلیت های جدیدی به آن اضافه می شود.

داده ورزان با دارا بودن بیش از 300 ماژول و قابلیت، پرماژول‌ترین سامانه طراحی وب سایت و به تبع آن گران‌ترین سیستم مدیریت محتوای کشور است! پرتال داده ورزان گسترده‌ترین طیف مشتریان وب را پوشش داده و با برخورداری از معماری چند لایه امنیتی یکی از ایمن‌ترین بسترهای آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

مگر نه این است که برای طراحی وب سایت لازم است جلسه‌‌‌ای حضوری به منظور بیان نیازها، تقاضاها و انتظارات ما برگزار شود تا شرکت طراح وب بتواند اهداف ما را بهتر درک کند و راه‌ حل‌های مناسب تری ارائه نماید!؟ اولاً سابقه کاری، تجارب فراوان و پختگی کارشناسان ما در اثر اجرای پروژه‌های متعدد و متنوع وب در سراسر کشور، چنان است که می‌توانند از یک مکالمه تلفنی 15 دقیقه‌ای با شما، برداشت‌ها و استنباط هایی داشته باشند و راه حل هایی ارایه دهند که با فردی دیگر طی چندین جلسه حضوری نیز مصداق پیدا نکند! ثانیا برگزاری جلسه حضوری با شرکت ما هم ، صرفا به علت شهرستانی بودن شما ، منتفی نیست؛ می توانید با هماهنگی قبلی به دفتر ما در تهران تشریف آورده و طی جلسه‌ای  حضوری با کارشناسان ما تبادل نظر نمایید.

همچنین امکان اعزام کارشناس ما به محل شما در زاهدان نیز، وجود دارد البته در صورت تقبل هزینه‌های مربوطه از سوی شما.

از همه مهمتر آن است که ما در اثر اجرای پروژه‌های متعدد در عرصه‌های گوناگون، قبلا طیف وسیعی از نیازهای متنوع مشتریان را شناسایی نموده و ماژول های قدرتمندی را پیش بینی کرده‌ایم که نه تنها درک نیاز مشتری ، بلکه پیاده سازی تمام و کمال آنرا برای ما آسان می سازد.

در حین طراحی گرافیکی که امری سلیقه ای است ، چگونه می‌توانیم نظرات گرافیکی و سلایق خاص خود را ، به تیم گرافیکی که در زاهدان حضور ندارد، منتقل نماییم!؟ پروسه طراحی گرافیکی در پرتال داده ورزان ، مانند دیگر پروسه های مکانیزه و سامان مند ، طوری تدبیر شده است که پس از آغاز پروژه، المان‌های گرافیکی مورد نیاز در طراحی ظاهر وب سایت، مانند عنوان کامل سایت، حوزه های فعالیت، رنگ‌های سازمانی، لوگو یا آرم، تصاویر موضوعی، فایل‌های جانبی و.

.

.

از طریق فرم الکترونیک از شما درخواست شود.

پس از دریافت المانهای ارسالی شما، دیزاین وب سایت ، بر اساس آخرین استانداردهای گرافیک وب و توسط هنرمندان مجرب گرافیک سیماگره ای ما ، بر اساس تیپ فعالیت سایت ، مخاطب سنجی پرتال ، روانشناسی رنگ و آخرین اصول کاربردپذیری ، طراحی شده و به عنوان طرح تم اولیه از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

شما دیزاین را بررسی و نظرات خود را به تیم گرافیک پرتال داده ورزان ، با مکالمه ای تلفنی و در حالی که ماوس شما هنگام اشاره به نقاط مختلف طرح ، برای طراح ما قابل رویت است! منتقل می‌کنید.

در انتها تغییرات مورد نظر شما در طرح گرافیکی اعمال و برای تایید ، مجدداً ارسال می شود و این رفت و برگشت ، تا زمانی که نظر شما کاملا جلب شود ، ادامه خواهد یافت.

نمونه کارهای متنوع و دیزاین های گرافیکی جذاب و زیبا و غیر تکراری که طی سالیان گذشته برای مشتریان حساسی چون ایران خودرو ، برنج محسن ، اویلا و .

.

.

کار شده است موید کارآمدی این پروسه است.

پس آموزش کاربری و مدیریت سایت چه؟ مگر نباید جلسات آموزشی برای یادگیری نحوه کار با پرتال ، به شکل حضوری برگزار شود!؟ اگر به DVD آموزشی که بالغ بر چند ده ساعت آموزش کارگاهی به صورت مولتی مدیا تهیه و تدوین شده، سامانه آموزشی داینامیک تحت وب، هلپ چند هزار صفحه‌ای آنلاین و جزوه آموزشی تهیه شده نگاهی بیاندازید ، درخواهید یافت نه برای شانه خالی کردن از آموزش رو در رو و نه برای آسان کردن کار خودمان (آنچنان که مع الاسف در کشور مرسوم است!) ، بلکه من باب محاسن زیاد و برتری غیرقابل انکار کارآمدی این آموزش ، نسبت به روش های سنتی و دلسوزی علیحده ما برای مشتری است که آموزش های ما غیرحضوری تدارک دیده شده است: پشتیبانی سایت چطور؟ لابد قرار است کارشناسان شما ، در طول بهره برداری ما از سایت ، برای مرتفع کرده مشکلات احتمالی ، یکبار هم حضور در محل پیدا نکنند!؟ بله! هوش شما ستودنی است.

از کجا حدس زدید!؟ وقتی وب سایت شما توسط یک سرور وب قابل دسترس از همه جای دنیا ، میزبانی می‌شود ، وقتی اغلب اوقات اشکالات معدودی که محتمل الوقوع است به طور اتوماتیک ، و اکثرا بدون اینکه شما خبر شوید ، به همکاران پشتیبانی ما ، ایمیل می شود و هنگامیکه هر آپدیت نرم افزاری برای یک مشتری ، تمام دیگر مشتریان ما را آپدیت می کند و در زمانه ای که همکاران ما ، می توانند با اتصال به سرور شما در عرض چند دقیقه مشکل را شناسایی و مرتفع کنند ، آیا همچنان اصرار به  مراجعه حضوری ، یعنی راه حلی زمانگیر و هزینه بر ، دارید؟ اگر پاسخ مثبت است ، می توانیم اعزام کارشناس به محل شما هم داشته باشیم ، البته در صورت تقبل هزینه ها.

نرم افزار مدیریت محتوای سیماگر یک سامانه جامع با بیش از 300 ماژول و قابلیت است که متضمن پیاده سازی انواع و اقسام پرتال‌های سازمانی، خبری، دانشگاهی، اینترانت، تجارت الکترونیک، فروشگاه، همایش می‌باشد.

در ادامه ، بعضی کارکردهای خاص که علاوه بر ماژول های مرسوم در هر کاربردی ، صرفا توسط پرتال داده ورزان پوشش داده می شود ، فهرست شده است: طراحی و ساخت پرتال خبری و خبرگزاری اینترنتی، نشریات و مطبوعات علاوه بر قابلیت های معمول سایر پرتال های خبری همچون : درج خبر و اختصاص تیتر، شرح، منبع، عکس و فیلم به خبر، طبقه بندی و گروه بندی اخبار، آرشیو و.

.

.

، پرتال خبرگزاری سیماگر امکانات وِیژه زیر را نیز ارائه می دهد : طراحی پرتال اطلاع رسانی و خدمات رسانی سازمان‌ها، ادارت، ارگان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی پرتال اطلاع رسانی سیماگر نه تنها امکانات معمول سایر پرتال های اطلاع رسانی همانند : صفحات تاریخچه، درباره ما، تماس باما، بیانیه ماموریت، شرح وظایف، منشور اداری، شرح فعالیت ها، معرفی واحدهای تابعه و.

.

.

را دارد بلکه قابلیت های ویژه زیر را نیز فراهم نموده است : طراحی پرتال های درون سازمانی و اینترانت‌ ها پورتال تحت اینترانت داده ورزان، مضاف بر داشتن قابلیت  های متداول سایر پرتال های درون سازمانی مثل : اطلاع رسانی از رویدادها، ابلاغ بخشنامه ها، ارجاع به سایت های مرتبط، پوشش مناسبت ها، و.

.

.

، از توانمندی های ویژه زیر نیز برخوردار است : طراحی پرتال تجارت الکترونیک ، بی تو بی (B2B) و تبلیغاتی علاوه بر قابلیت های مرسومی که در سایر پرتال های تجارت الکترونیک موجود است مثلا : ثبت نام، درخواست درج تبلیغ، تنظیم محدوده تجاری، معرفی حوزه فعالیت، تعیین شرایط همکاری و.

.

.

، نرم افزار تجارت الکترونیک سیماگر انجام فرایندهای ویژه زیر را ممکن می کند : طراحی و ساخت پرتال اینترنتی آموزشگاهی و دانشگاهی سیستم مدیریت محتوا دانشگاهی سیماگر در عین برخورداری از امکانات معمول در سایر پرتال های دانشگاهی مانند : معرفی، تاریخچه، رویدادهای مهم، بیانیه ریاست و.

.

.

، تمهیدات ویژه زیر را نیز اندیشیده است : طراحی فروشگاه اینترنتی، ژورنال محصولات، برند سازی، خرده فروشی و عمده فروشی آنلاین ایشاپ سیماگر در عین پوشش قابلیت های مرسوم سایر فروشگاه های اینترنتی مانند : تعریف محصولات، تعریف ویژگی های عمومی مانند وزن، واحد، رنگ و.

.

.

، تعریف ویژگی های فنی اختصاصی، گروهبندی و طبقه بندی کالاها و خدمات و.

.

.

امکانات ویژه زیر را نیز مهیا نموده است : طراحی و ساخت پرتال اطلاع رسانی ویژه همایش، گردهمایی، کنفرانس، بزرگداشت، کنگره، جشنواره و یادواره‌ها نه فقط امکانات رایج سایر پرتال های همایش مانند : اطلاع رسانی، اهداف همایش، محورهای همایش و.

.

.

،  در پرتال همایش و گردهمایی سیماگر فراهم است بلکه پیش بینی های ویژه زیر نیز در آن موجود است : طراحی و ساخت پرتال صنعتی و اطلاع رسانی اینترنتی کارخانجات و صنایع نظیر صنایع آهن و فولاد پرتال صنایع سیماگر در عین آنکه نیازهای معمولی که در سایر پرتال های صنعتی مرتفع گردیده مانند : معرفی، اخبار و رویدادها، بخشنامه ها، واحدها، پیوندها و.

.

.

، را داراست، راه حل های ویژه زیر را نیز ارائه داده است : طراحی و دیزاین پرتال شخصی و اطلاع رسانی اینترنتی مشاهیر و شخصیت‌ها در وب سایت شخصی سیماگر نه تنها امکانات رایج سایر سایت های شخصی همچون : بیوگرافی، دل نوشته ها، افتخارت و.

.

.

، فراهم است، بلکه ماژول های ویژه زیر نیز در دسترس است :  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map