طراحی سایت در غلیزان الجزایر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در غلیزان الجزایر شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - ایرنا - دادگاه الجزایر روز چهارشنبه طی حکمی دو تن از نخست وزیران ، وزرای سابق و شماری از بازرگانان این کشور را به اتهام فساد در پرونده شرکت خصوصی «سوفاک» به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم کرد .

احمد اویحیی نخست وزیر سابق در این پرونده به ۱۲ سال حبس محکوم شد.

به گزارش روزنامه الجزایری «النهار»، دادگاه الجزایر امروز حکم قضایی احمد اویحیی و عبدالمالک سلال دو نخست‌وزیر پیشین و سایر وزرا و تاجران الجزایر را در ارتباط با فساد مالی در شرکت سوفاک اعلام کرد.

      شرکت خصوصی سوفاک، شریک الجزایری شرکت خودروسازی «ولکس واگن» آلمان به شمار می‌رود.

پیش از این، شرکت یادشده در استان غلیزان در غرب الجزایر مشغول به کار بود و قطعات خودرو مونتاژ می‌کرد.

طبق این گزارش، اویحیی به ۱۲ سال حبس و یوسف یوسفی وزیر پیشین صنایع الجزایر به ۳ سال حبس و پرداخت غرامت محکوم شد.

النهار اشاره ای به میزان محکومیت عبدالمالک سلال نکرد.

دادگاه همچنین عبدالسلام بوشوارب یکی دیگر از وزیران صنایع سابق این کشور را به ۲۰ سال حبس و پرداخت غرامت محکوم کرد.

مراد عولمی رئیس شرکت خصوصی «سوفاک» به تحمل۱۰ سال حبس و عمر بودیاب مدیرکل سابق یکی از بانک‌های الجزایر به تحمل ۳ سال حبس محکوم شدند.

افراد محاکمه شده از مسئولان سابق نظام عبدالعزیز  بوتفلیقه هشتاد و یکساله هستند که دوم آوریل (۱۳ فروردین ماه) گذشته در نتیجه فشار ارتش از منصب ریاست‌جمهوری استعفا کرد.

اویحیی چند پرونده فساد و سوءاستفاده از قدرت داشته است.

در یکی دیگر از این پرونده‌ها به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود.

اویحیی و سلال دو نخست وزیر سابق الجزایر، یوسفی و محجوب بده دو وزیر صنایع سابق، عبدالغنی زعلان وزیر حمل و نقل سابق، یمین زرهونی استاندار سابق و شماری از سرمایه‌داران و تاجران الجزایری پیشتر نیز در ارتباط با فساد در دادگاه حاضر شده بودند.

آذرماه ۱۳۹۸ دادگاه الجزایر محاکمه نخست وزیران پیشین الجزایر و دیگر مسئولان سابق این کشور را آغاز کرد.

الجزایر سال گذشته شاهد تغییراتی اساسی در ساختار سیاسی خود بود.

این تغییرات در پی اعتراض‌های مردمی از سوم اسفند سال۹۷ و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری الجزایر، آغاز شد.

تهران - ایرنا - دادگاه الجزایر امروز (سه شنبه) «احمد اویحیی» و «عبدالمالک سلال» نخست وزیران… تهران- ایرنا- تلویزیون دولتی الجزایر شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که «عبدالمالک السلال» نخست وزیر… تهران-ایرنا- محاکمه مقام های بلند پایه الجزایر در دوره ریاست جمهوری «عبدالعزیز بوتفلیقه» از… تهران – ایرنا - دادگاه عالی الجزایر حکم حبس موقت دو وزیر دولت "عبدالعزیز بوتفلیقه" رییس جمهور… تهران- ایرنا- رئیس جمهوری الجزایر با وجود اعتراض های اخیر به نامزدی اش در انتخابات پیش رو و… تهران - ایرنا - هرچند کشورهای مختلف آسیایی در مبارزه با شیوع کرونا… تهران - ایرنا - «نانا آکوفو آدو - Nana Akufo-Addo » رهبر حزب «میهن… تهران- ایرنا- دبیر کل اتحادیه عرب با زیر سوال بردن «بهار عربی» و فاجعه… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map