طراحی سایت در فرمهین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در فرمهین کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر به فکر برند سازی و توسعه کسب و کار خود هستید ، طراحی سایت در فرمهین بصورت تخصصی و حرفه ای میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

انتخاب اینکه چه نوع سایتی ( اختصاصی و یا آماده ) برای شما و کسب و کارتان مناسب است ، کاملا بستگی به اهداف شما و انتظاراتتان از سایت مورد و همچنین بودجه ی شما دارد.

طراحی سایت بصورت اختصاصی برای افرادی که قصد برند سازی داشته باشند و یا بصورت گسترده فعالیت میکنند توصیه میشود.

و در مقابل برای فعالیت های کوچک و نوپا بهترین گزینه طراحی سایت با قالب اماده میباشد.

چرا که قیمتی مناسب داشته و تنها فرق ان با سایت های اختصاصی در قالبش خواهد بود و میتواند شروع خوبی برای ورود کسب و کارتان به عرصه اینترنت باشد.

طراحی سایت در فرمهین استان مرکزی میتواند به دو صورت اختصاصی و اماده با شرایط کاملا یکسان در سراسر کشور صورت گیرد.

برای اطمینان حاصل کردن از اعتبار مجموعه علاءالدین میتوانید با مراجعه به سایت تمامی مجوز های اخذ شده این مجموعه را مشاهده کنید.

همچنین برای دیدن نمونه کارها به بخش مربوطه مراجعه کنید تا از کیفیت و تخصص این مجموعه مطمئن شوید.

تمامی سایت های این مجموعه بصورت کاملا اصولی و ریسپانسیو با استفاده از فریم ورک طراحی شده اند.

برای آسودگی خیال مشترکین این مجموعه تضمین عودت وجه ( جهت تضمین کیفیت) قرار داده شده است که با ارسال یک تیکت در پرتال مشتریان صورت میگیرد.

همچنین خدماتی نظیر پشتیبانی سایتها در سال اول بصورت کاملا رایگان ارائه میشود.

در پرتال مشتریان همچنین اموزش های مدیریت سایت ها نیز بصورت رایگان در قالب ویدئو ارائه میشود.

طراحی سایت ارزان نیز با بکارگیری قالب های اماده ( بیش از 100 مدل متنوع) صورت میگیرد.

برای انواع طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی ، خبری و.

.

مناسب بوده و شامل تمامی خدمات پس از فروش ذکر شده ( یکسال خدمات پشتیبانی فوری و تخصصی بصورت رایگان ، آموزش رایگان مدیریت سایت ها در قالب ویدیو در پرتال مشتریان ، تضمین عودت وجه ، پاسخگویی 24 ساعته و…) میشود.

قیمت طراحی این سایتها برای شرکتها 500 هزارتومان و برای فروشگاه ها 900 هزار تومان میباشد.

طراحی و تحویل این سایت ها بین 24 الی 48 ساعت زمان میبرد.

پردازش هوشمند علاءالدین بعنوان شرکت طراحی سایت در فرمهین با دریافت مجوز های لازم از سوی : اتحادیه ی کشوری کسب و کارهای اینترنتی ، نماد اعتماد الکترونیکی یا به اختصار (e  نماد) ، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، نشانه ملی ثبت رسانه های دیجیتال، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین بانک های ملی ، ملت ، سپهر و… بعنوان یکی از معتبر ترین مجموعه ها در سراسر ایران و همچنین کشور هایی چون ترکیه ، اربیل و انگلستان در حال ارائه خدمات میباشد.

اولین نکته ای در زمینه ی سرعت سایت وجود دارد این است که بصورت کلی هر سایت بین 3 تا نهایت 5 ثانیه فرصت دارد تا لود شود وگرنه کاربر سایت را ترک کرده و به سراغ سایت بعدی میرود.

به همین ترتیب نرخ پرش بالا رفته و نرخ تبدیل افت میکند که یعنی ضرر تمام.

همچنین گوگل از رتبه ی شما میکاهد.

اما عوامل موثر در سرعت سایت کدامند ؟ محمد علی برجی خرداد 15, 1399 طراحی سایت محله ای شرکت طراحی سایتشرکت طراحی سایت در آشتیانشرکت طراحی سایت در خندابشرکت طراحی سایت در شازندشرکت طراحی سایت در فرمهینشرکت طراحی سایت در کمیجانشرکت طراحی سایت در مرکزیطراحی سایتطراحی سایت ارزانطراحی سایت ارزان در آشتیانطراحی سایت ارزان در خندابطراحی سایت ارزان در شازندطراحی سایت ارزان در فرمهینطراحی سایت ارزان در کمیجانطراحی سایت ارزان در مرکزیطراحی سایت با قیمت مناسب و بصورت حرفه ایطراحی سایت در آشتیانطراحی سایت در خندابطراحی سایت در شازندطراحی سایت در فرمهینطراحی سایت در کمیجانطراحی سایت در مرکزیطراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی وب در خنداب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map