طراحی سایت در میدان کتابی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در میدان کتابی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ابتدا من کتاب‌های آموزش وردپرس را در سطوح مختلف مطالعه کردم و متوجه یک نقطه ضعف شدم که در اکثر کتاب‌ها چه فیزیکی و چه الکترونیکی وجود دارد و آن این است که به مخاطب بیشتر دانش تئوری ارائه می‌دهند و کار به صورت عملی کمتر است و مخاطب پس از مدتی آموزش را رها می‌کند.

در حقیقت من هم حدود ۱۰۰ صفحه نوشتم اما احساس کردم که فقط دارم دانش تئوری را افزایش می‌دهم، برای همین دوباره شروع به نوشتن کردم و در این کتاب به صورت کاملا ساده، عملی و کاربردی می‌آموزید که چطور بالاخره یک وب‌سایت کاملا آسان شخصی اما حرفه‌ای و با قابلیت گسترش طراحی کنید! من با ارائه یک داستان جذاب که به نوعی یادآور خاطرات کودکی مان هم باشد، کتاب را نوشته‌ام و شخصیت اصلی این داستان عمو زنجیرباف است که می خواهد کسب و کار خود را به شکل آنلاین تبدیل کند.

در این داستان پیش عمو زنجیرباف می‌روم و به ایشان کمک می کنم که یک وبسایت شخصی طراحی کنند.

شخصیت بامزه این داستان هم حسن آقا، نوه عمو زنجیرباف است.

همچنین به خاطر نمایشنامه بودن این کتاب، شخصیت “عمو زنجیر باف” به “عمو” و حسن آقا نوه عمو زنجیر باف به “حسن” نام گذاری شده است.

این کتاب به صورت زبان محاوره نوشته شده است و اگر تا به حال بدین شکل کتاب نخوانده اید پیشنهاد می‌کنم یکبار تجربه کنید و البته اگر استاد ادبیات هستید انواع افعال و گزاره‌هایی که در نوشتن باید رعایت شوند را نادیده بگیرید با احترام فراوان.

یاد خواهید گرفت: پس از پایان کتاب شما می توانید به صفحه ای که اختصاصاً متعلق به شماست مراجعه نمایید و هر سوالی که دارین بپرسین.

.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید 29000 – رایگان! رسالت تیم ما افزایش کیفیت کسب و کارهای آنلاین است که در نهایت به افزایش بستر دانش و فرهنگ خواهد انجامید و بدین شکل دنیایی زیباتر خواهیم داشت.

میدان انقلاب – کارگر جنوبی – کوچه مهدی زاده – پلاک 1 – طبقه 2(قبل از مراجعه حضوری هماهنگ شود)تلفن: 09120906743

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map