طراحی سایت دوربین عکاسی و فیلم برداری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت دوربین عکاسی و فیلم برداری از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه اصلی دوربین های عکاسی دیجیتال فروش دوربین فیلمبرداری لنزهای دوربین های دیجیتال لوازم جانبی دوربین عکاسی سیستم نیازمندیهای رایگان تماس با مدیر سایت اولین مرکز تخصصی مشاوره ، فروش و آموزش دوربین های دیجیتال در ایران با گارانتی معتبر مجری کلاسهای مشاوره و آموزش کار با دوربین های دیجیتال عکاسی حرفه ای و آماتور به صورت ابتدائی و پیشرفته عرضه دوربین های دیجیتال کانن با گارانتی اصلی و لوازم جانبی درجه یک عرضه دوربین های دیجیتال کانن با گارانتی اصلی و لوازم جانبی درجه یک دوربین های جیبی dji 2 نسل دوم سری دوربین های جیبی با دو تثبیت کننده است.

به نوعی این دوربین تقلید یافته ی دوربین OSMO Pocket است و از لحاظ های اندازه ای دقیقا مانند سری اصلی خود است ولی با سنسوری بزرگتر،سیسم فوکوس خودکار ارتقا یافته،میکروفن های بیشتر و قابلین عکاسی با کیفیت های بهتر.

این دوربین به طرز حیرت اوری استفاده از ان اسان است و کاملا مناسب بلاگر ها و کسانی که علاقه به تولید محتوا دارند هست.

بدنه دوربین DJI POCKET 2 طوری طراحی شده است که به راحتی در دست و جیب جا گیرد و بر عکس طرح قبلی خود قابلیت انتقال از طریق اتصال به تلفن های هوشمند در این دوربین تعبیه شده است حتی می توانید با اپلیکیشن هایی به گوشی خود متصل شوید و تعداد دکمه هایی به آن اضافه شده است که قابلیت های جدید را به کاربران می دهد.

و به تازگی این قابلیت اضافه شده است که در حین فیلم برداری آن را متوقف کنید و بعد با فشار دادن مجدد آن دوباره به فیلم برداری بپردازید.

طوری طراحی شده است که اگر در حالت خطر ناکی قرار بگیرد به طور خودکار خاموش شود.

تنظیمات صفحه نمایش ان به شما قابلیت های جدید طراحی را می دهد.

این دوربین در حال حاضر با قیمت 99 دلار در امریکا به فروش می رسد.

به تازگی شرکت دیجی دراگونی را معرفی کرده است که نیامده جای سری های قبلی خود را گرفته است ولی همانطور که می دانید دقیقا جای mavic air 2 را نمی گیرد.

همچنان این دراگون در حال ارتقا است .

در اولین ابدیتی که ارایه شده است قابلیت استفاده از ریموت کنترولی است که برای دیگر دراگون های mini استفاده می شده است.

اپلیکیشنی ساخته شده است که قابلیت کنترول را فراهم می کند.

قابلیت پرواز تا 100 متر و تنظیمات برگشت به صفحه خانه به ان اضافه شده است .

دراگون mini2 همواره بهترین دراگون ارایه شده برای اماتور ها است.

شرکت المپوس برای دوربین جدید ورزشی پرچمدار که به تازگی به بازار معرفی کرده بود اپدیت های جدید ارائه داد.

این اپدیت های جدید شامل چشمی منظره یاب است که در تشخیص پرندگان توسعه یافته است.

منظره یاب AF بر روی چشم های پرندگان و یا در زمان نمایان نبودن چشم ها بر روی بدن آنها فوکوس می کند.

این منظره یاب از سیستم PRO CAPTURE استفاده می کند تا شانس شما را برای گرفتن عکس های بهتر از پرندگان افزایش دهد.

بروزرسانی های جدید شامل قابلیت هایی می شوند که به شما این اجازه را می دهند اگر دوربین خود را به ضبط کننده ی خارجی Atomos Ninja V متصل کنید می توانید فایل های گرفته شده خود را به صورت فایل خام دریافت کنید.

دوربین دارای خروجی 12 بیتی است که المپوس اعلام کرده است که این قابلیت تنظیم نور دهی را امکان پذیر می کند.

این دوربین همچنین در هنگام فوکوس دستی Focus Indicator Display است که تشخیص فاز را به شما ارایه می دهد.

برعکس سری های قبلی این دوربین قابلیت ثبات بیشتری در هنگام فیلم برداری را دارد.

دارای سنسور APS-C CMOS دارای منظره یاب الکترونیکی و نوری عملکرد بالا لنز FUJINON سیستم دوربین های 2017 فوجی فیلم: در این سال فوجی فیلم با چندین دوربین دیجیتال جدید حاضر می شود،همانند دوربین کامپکت FINEPIX XP120 ، دوربین X100F ،X-T20  و برای عکاس حرفه ای فوجی فیلم GFX 50S را معرفی کرده است.

با این حال هنوز هم برخی از فوجی مدل های خوبی برای آینده دارد، ما انتظار داریم که دوربین Fujifilm X-E3 و X70F در سال 2017 منتشر خواهد شد در این مقاله اخباربه دست رسیده در مورد دوربین جمع و جور X-E3 است که بسیاری آنرا مقایسه می کنند با X100F مدل جدید که بسیار گرانتر است .

فوجی X-E3 انتظار می رود که از ویژگی های همان سنسور 24.

3 مگاپیکسلی ،حسگر تصویر APS-C وپردازشگر نرم افزار تصویر X.

  معرفی دوربین کانن پاورشات Canon SX730 HS پاورشات SX730 HS یک دوربین جمع و جور با لنز زوم 40 برابر است.

لنز اپتیکال این دوربین دارای فاصله کانونی معادل 960-24 میلی متری می باشد و همچنین دارای یک سنسور 20.

3 مگاپیکسلی است،پردارشگر آن DIGIC 6  است، نمایشگری 3 اینچی که 180 درجه به شمت بالا می چرخد مناسب عکس هایی که پرتره گرفته می شود.

زوم اپتیکال ارزشمند آن مناسب عکسبرداری در فواصل کانونی زیاد،دارای فیلمبرداری 1080، 60 فریم بر ثانیه  است و از اتصال به بلوتوث ،WiFiو NFC برخوردار است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map