طراحی سایت سینک ظرفشویی آشپزخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سینک ظرفشویی آشپزخانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه کجاست ؟ چنانچه بخواهیم یک آشپزخانه‌ ایده‌آل و جذاب داشته باشیم، باید مطمئن شویم که همه‌ی اجزاء، دقیقا در سر جای خودشان قرار گرفته‌اند.

هر یک از اجزای آشپزخانه، چنانچه در فضای مناسب و استاندار خود قرار بگیرند، نه تنها می‌توانند فضایی زیبا و جذاب ایجاد کنند، بلکه از اتلاف انرژی و رفت‌وآمدهای مکرر و خسته‌کننده در آشپزخانه نیز پیشگیری می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آشپزخانه‌ای، محل شست‌وشوی ظرف‌ها و به عبارتی، سینک و لگن ظرفشویی است.

همه‌ی ما، روزانه اوقات زیادی را پای ظرفشویی در حین شستن ظروف یا میوه و سبزیجات صرف می‌کنیم؛ البته این زمان برای کسانی که از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌کنند، به مراتب کمتر است اما در هر صورت، حتی با وجود استفاده از ماشین هم، بی‌نیاز از سینک ظرف‌شویی نخواهیم بود و لازم است مکان درست و مناسبی برای آن تعبیه کنیم.

در ادامه همراه آکس چوب باشید تا اطلاعات مفیدی راجع به بهترین محل قرار گرفتن سینک ظرفشویی در آشپزخانه به شما ارائه دهیم.

اگر به مباحث طراحی و دکوراسیون آشپزخانه علاقمند باشید، حتما با مثلث آشپزخانه آشنایی دارید.

مثلث آشپزخانه ، که به آن مثلث طلایی یا مثلث کار نیز گفته می‌شود، به یک سه گوش فرضی در آشپزخانه گفته می‌شود که هر یک از گوشه‌های آن، محل قرارگیری سینک ظرف‌شویی ، اجاق گاز و یخچال است.

این سه جزء، مهم‌ترین اجزای آشپزخانه هستند که در بهترین حالت بهتر است حداقل ۱٫۵ تا ۲ متر از یکدیگر فاصله داشته باشند و به شکل یک مثلث متساوی‌الاضلاع، در سه گوشه‌ی مثلث، طراحی و چیدمان شوند؛ یعنی در بهترین شکل ممکن، فاصله‌ی بین این سه جزء، با یکدیگر برابر باشد.

چنانچه مثلث آشپزخانه به درستی طراحی شود و فاصله‌ی حداقلی بین آن‌ها رعایت شود، از اتلاف انرژی و مصرف برق بیشتر اجتناب می‌شود و همچنین نیاز نیست که در فضای اضافی آشپزخانه، رفت‌ و آمدهای بی‌دلیل و خسته‌کننده داشته باشید.

برای اینکه جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه را به درستی پیدا کنیم، باید در وهله‌ی اول، مثلث آشپزخانه را به درستی طراحی کنیم.

برای طراحی مثلث طلایی آشپزخانه ، پیشنهاد می‌شود اجاق گاز، یخچال و سینک ظرف‌شویی را در یک ردیف قرار ندهید، بلکه مکان قرارگیری آن‌ها را به شکل یک مثلث طراحی کنید.

قرار گرفتن سینک ظرف‌شویی در کنار اجاق گاز و یا یخچال، اشتباه بزرگی است که از عمر وسیله‌های برقی شما می‌کاهد و مصرف برق را به شدت بالا می‌برد و حتی ممکن است خطرآفرین نیز باشد! اگرچه ممکن است آشپزخانه شما به حدی کوچک و مینیمال باشد، که چاره‌ای جز این نباشد که مجبور شوید برخی یا هر سه جزء مثلث آشپزخانه را در یک ردیف قرار دهید، اما دستکم باید فاصله‌ی حداقلی که ۱٫۵ متر است را رعایت کنید.

بدیهی است کاربری شما، در انتخاب سینک ظرف‌شویی نقش دارد.

چنانچه از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌کنید، نیاز چندانی به سینک‌های پهن و عریض با عمق زیاد نخواهید داشت.

استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مصرف برق، آب و زمان صرفه‌جویی می‌کند؛ پس بهتر است اگر این وسیله در منزل شما هست، از آن استفاده کنید.

بسیاری از ماشین‌های ظرف‌شویی امکان شست‌وشوی میوه و سبزیجات را نیز دارند و با این آپشن، شما عملا نیاز چندانی به سینک‌های ظرف‌شویی چند لگنه و بزرگ نخواهید داشت؛ در این صورت می‌توانید از سینک‌های کوچک سنگی و تک‌لگنه که جلوه‌ی بسیار زیباتری دارند استفاده کنید.

این سینک‌ها معمولا در روی کانتر و پیشخان یا قسمت جزیره آشپزخانه تعبیه می‌شوند و شکل قرارگیری آن‌ها به گونه‌ای است که شما هنگام شست‌وشوی ظروف، رو به میهمانان هستید! اما چنانچه از ماشین ظرف‌شویی استفاده نمی‌کنید یا امکان خرید آن مهیا نیست، شما به یک سینک ظرف‌شویی بزرگ و مفید نیاز دارید تا بتواند نیازهای خانواده‌ی شما را رفع کند.

انواع سینک‌های دو لگنه یا سه‌لگنه که عمق بیشتری دارند و با کیفیت هستند، بهترین گزینه‌های ممکن برای چنین آشپزخانه‌هایی هستند.

معمولا ظرف‌ها زمانی که برای شست‌وشو به آشپزخانه برده می‌شوند، ابتدا در لگن ظرفشویی چیده می‌شوند، تا مواد خوراکی باقیمانده در بشقاب‌ها پاک شود و به شکل تمیزی درون ماشین چیده شوند.

بنابراین نباید فاصله‌ی زیادی مابین لگن ظرف‌شویی و ماشین ظرفشویی قرار داشته باشد تا بتوانید به راحتی، زباله‌های باقیمانده در ظروف را تخلیه کنید و آن‌ها را تمیز کنید و درون ماشین قرار دهید.

برخلاف گذشته، امروزه طراحان سعی می‌کنند سینک‌های ظرف‌شویی را رو به دیوار تعبیه نکنند؛ فارغ ازین که شما ماشین ظرف‌شویی دارید یا خیر، به طور معمول مدت زمان زیادی از وقت شما در آشپزخانه، پای سینک ظرفشویی خواهد گذشت و نصب لگن ظرف‌شویی رو به دیوار، باعث می‌شود تسلط کمتری به فضای خانه و آشپزخانه داشته باشید و در حین فعالیت در پای ظرف‌شویی نیز، دچار خستگی و افسردگی شوید؛ ازین رو طراحان سعی می‌کنند بهترین زاویه و منظره‌ی موجود را به جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه اختصاص دهند.

قرار دادن سینک رو به دیوار، یک ایراد عمده‌ی دیگر نیز دارد؛ چنانچه مهمان داشته باشید، هنگام شستن ظرف ها و کار کنار ظرف‌شویی، رو به مهمانان‌تان نیستید و مجبورید پشت‌تان را به مهمانان‌ کنید.

یکی از بهترین مکان‌های قرارگیری سینک ظرف‌شویی، قرار گرفتن آن مقابل پنجره است.

چنانچه آشپزخانه‌ی شما دارای پنجره است، پس منظره‌ی زیبایی در مقابل پنجره انتظار شما را می‌کشد که بدون شک، هنگام شستن ظرف‌‌ها، از دیدن آن خسته و کسل نخواهید شد! امروزه بسیاری از طراحان، سینک ظرف‌شویی را بر روی کانتر آشپزخانه تعبیه می‌کنند.

قرار گرفتن سینک ظرف‌شویی بر روی کانتر اوپن، باعث می‌شود تسلط بیشتری حین شست‌وشوی ظروف در آشپزخانه داشته باشید و همواره رو به میهمانان‌تان باشید.

اما این مدل سینک ظرف‌شویی معایب خاص خود را نیز دارد! همانطور که اشاره شد، چنین سینک ظرف‌شویی، چندان کاربردی نیست و شما نمی‌توانید ظرف‌های زیادی را مانند سینک‌های استیل و بزرگ در آن بشورید.

علاوه بر آن، سینک ظرف‌شویی شما فاقد آبچکان است و لازم است ظرف‌های شسته‌ شده را به جای آبچکان، درون سبد‌های مخصوص قرار دهید و حتما میدانید که باید در تمیزی لگن ظرف‌شویی نیز کوشا باشید و اجازه ندهید که ظرف‌های کثیف و شسته نشده درون آن باقی بماند! قرار گرفتن سینک ظرفشویی بر روی کابینت جزیره، معمول‌تر از قرار گرفتن سینک ظرف‌شویی بر روی کانتر اوپن است؛ اگر چه به آن بسیار شبیه است.

اگر قصد دارید سینک را در قسمت جزیره تعبیه کنید، لازم است تجهیزات خاصی، مانند لوله‌کشی آب و فاضلاب در زیر قسمت جزیره، از قبل طراحی شود و این بدین معنی است که نمی‌توانید از جزیره‌ی متحرک استفاده کنید؛ زیرا این تجهیزات قابل جابجایی نیستند.

اگر آشپزخانه‌ی شما بزرگ و جادار است، می‌توانید از دو سینک ظرف‌شویی با کارایی‌های متفاوت استفاده کنید.

بدیهی است برای داشتن این مدل ظرف‌شویی، باید فضای کافی در آشپزخانه داشته باشید.

سینک ظرف‌شویی اصلی و بزرگتر که می‌تواند دو لگنه یا سه‌ لگنه باشد را بهتر است رو به پنجره ( و یا حتی رو به دیوار ) در کنار ماشین ظرف‌شویی‌تان قرار دهید.

سینک ظرف‌شویی دوم را روی کانتر اوپن و یا کابینت جزیره، تعبیه کنید تا هنگامی که میهمان دارید و یا اعضای خانواده‌تان در اتاق پذیرایی نشسته‌اند، بتوانید ازین سینک استفاده کنید و آن‌ها را ببینید.

در این مدل آشپزخانه، سینک ظرف‌شویی دوم، معمولا کوچکتر و تک‌لگنه هست و بالطبع، مصارف محدودتری دارد.

ازین سینک، به عنوان مکانی برای شست‌وشوی دست و یا ظروف کوچک و یا شستن سبزیجاتی مانند کاهو و فلفل دلمه‌ای استفاده می‌شود.

اگر آشپزخانه‌ی شما نوساز است و هنوز لوله‌کشی‌ها و زیرسازی‌های آن انجام نگرفته است، در اولین قدم بهتر است با یک طراح داخلی دکوراسیون مشورت کنید تا بتوانید به درستی محل مثلث طلایی آشپزخانه را تعبیه کنید و نیاز نباشد لوله‌کشی‌های مجدد انجام دهید.

چنانچه آشپزخانه‌ی شما نیاز به بازسازی دارد و تمایل دارید تغییرات اساسی در آن انجام دهید، بهتر است بدون تغییر در لوله‌کشی‌های داخلی آشپزخانه، بازسازی آشپزخانه را انجام دهید.

زیرا انجام لوله‌کشی مجدد آب و فاضلاب بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است.

در صورتی که ممکن است، می‌توانید جای ماشین لباس‌شویی و سینک ظرف‌شویی را عوض کنید و از لوله‌کشی‌های تعبیه شده برای آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی جای سینک ظرف‌شویی در آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

طراحان امروزی، بر خلاف گذشته، بهترین مکان آشپزخانه را به سینک ظرفشویی اختصاص می‌دهند تا شخصی که در حال شستن ظرف‌ها یا میوه و سبزیجات است، احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشد و بتواند از منظره‌ی روبرویش نهایت لذت را ببرد.

اگر در حال طراحی و چیدمان دکوراسیون آشپزخانه‌تان هستید، بد نیست قبل از طراحی آشپزخانه، چرخی میان آشپزخانه بزنید و ببینید از کدام قسمت آن لذت بیشتری می‌برید و ترجیح می‌دهید سینک ظرف‌شویی‌تان در کدام محل قرار گیرد؟ این محل را به کابینت‌ساز و طراح آشپزخانه‌تان پیشنهاد دهید تا در صورتی که امکان‌پذیر است، سینک ظرف‌شویی را در همان مکان تعبیه کند.

ازین که تا پایان، همراه وب‌سایت آکس چوب بوده‌اید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم آنچه در این محتوا بدان اشاره شد، برایتان پرسود و مفید واقع شده باشد.

کاشت گیاهان خوراکی در آشپزخانه ؛ گیاهان در هر قسمتی از خانه که باشند، زیبایی… برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل و جذاب، تنها وجود کابینت‌ها یا کاشی‌هایی که به رنگ… شخصی‌سازی دکوراسیون آشپزخانه ؛ آشپزخانه یکی از کاربردی‌ترین فضاها در هر خانه‌ای به حساب می‌آید… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * مهم ترین نکات مربوط به آشپزخانه را برایتان ارسال میکنیم با تشکر اشتراک شما ! آکس چوب شرکت آکس چوب تولید کننده متنوع ترین محصولات کابینت کلاسیک در ایران توسط ابوذر زارع سهیلی درسال 1389 تاسیس گردید.

عملکرد اصلی این شرکت تولید درب های کابینت کلاسیک با روکش PVC  می باشد که این نیاز همواره با توجه به نیاز های مشتریان و پیشرفت این صنعت در دنیا متغییر می باشد.

شرکت آکس چوب با تعداد 350 نفر پرسنل کاری که در دفتر فروش و ساختمان اداری شرکت و تعداد 3 کارخانه جهت تولید محصولات ( ممبران – منبت – روکش طبیعی و رنگ ) و با استفاده از جدیدترین ابزار و ماشین آلات و تیم طراحی آشنا به فناوری های مختلف این صنعت در دنیا فعالیت خود را ادامه می دهد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map