طراحی سایت ماشین آلات آشپزخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماشین آلات آشپزخانه کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فر ریلی پخت پیتزا خط پخت مکانیزه برنج تجهیزات آماده سازی خط برنج دیگ خورشت پز با سیستم بخار دستگاه سرخ کن اتوماتیک تجهیزات پخت کباب تجهیزات آماده سازی و جانبی شرکت ماشین های پخت نوژن از سال 1370 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پخت در صنایع غذایی، مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های مکانیزه آغاز نمود.

 ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پخت غذا، مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های مکانیزه آغاز نمود.

تلاش مستمر و به روز بودن در این صنعت مهمترین راهبرد این شرکت بوده که با استفاده از فن آوری های روز جهان و استاندارد سازی های مورد نیاز و با بکارگیری پرسنلی متخصص و نوآور همواره در این مسیر گام برداشته و موفق به کسب نتایج درخشانی در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

این گونه نگرش به همراه دارا بودن بیش از ربع قرن تجربه پویا، شرکت ماشین های پخت نوژن را امروزه به یکی از معتبرترین برند و تولیدکنندگان این گروه از محصولات در کشور بدل نموده است.

هم اکنون بیش از 5000 هزار دستگاه پخت، تولید و در داخل و خارج از کشور مشغول بکار بوده که همواره تحسین و رضایت مشتریان را برانگیخته است.

  شرکت ماشین های پخت نوژن با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در حوزه های طراحی، تولید و نصب و راه اندازی و با توجه به تخصص و تجربه کاری خود در زمینه های زیر خدمات خود را ارائه می نماید: فست فود طراحی، تولید و راه اندازی فست فود و تجهیزات کامل مورد نیاز جهت آماده سازی و پخت پیتزا، پاستا ، همبرگر و.

.

.

کترینگ و آشپزخانه مکانیزه طراحی، تولید و راه اندازی ابر آشپزخانه های صنعتی با توجـه بـه استاندارد های روز جهانی و تولید تجهیزات مورد نیاز از جمله ماشین آلات شستشو، آماده سازی و پخت برنج، خورشت ها، کباب ها ، سرخ کردنی ها و.

.

.

رستوران طراحی، تولید و راه اندازی کلیه ماشین آلات پخت و آماده سازی، از ظرفیت های پایین تا خطوط کامل و اتوماتیک مورد نیاز رستوران ها مدیریت ارشد و هیئت مدیره شرکت نوژن با عزم و اراده راسخ و سرمایه گذاری در این عرصه، این مجموعه را در مسیر توسعه قرار داده است که در ادامه مهمترین اقدامات صورت گرفته به صورت خلاصه وار بیان می شود.

.

شروع ساخت و تولید (ماشین سازی)؛ سال 1366 .

آغـاز بـکار در زمینـه مـاشیـن آلـات صنـایع غـذایی (تـونـل هـای پخت و تجهیـزات جابجایی در صنعت نان و شیرینی)؛ سال 1369 .

سـاخت تـجهیــزات و مـــاشیـــــن آلــات رستـــوران و فـــست فــود؛ ســال 1372 .

طراحـی و سـاخت فـر ریلـی، سـرخ کـن و پخت اتومـاتیک کباب، تجهیـزات کترینگ و آشپزخانه های مکانیزه؛ سال 1382 .

تجهیز نمودن بخش تولید بــا جدیدترین تکنـولوژی ورق کـاری CNC؛ سال 1387 .

طـراحی و سـاخت کباب پــز اتــومـاتیک، خــط برنـج مکانیزه از شستشـوی بـرنج تـا تونل دمکنی و طراحی خطوط پـخت و چیدمان آشپزخانه های مکانیزه؛ ســـال 1388 طراحی و ساخت شستشوی اتوماتیک برنج و تونل دمکنی؛ سال 1390 .

طراحی و ساخت شستشوی اتوماتیک ریلی ظروف؛ سال 1392 .

گــذرانــدن دوره آمــوزشــی شـرکت فاگور در طـراحی و چیـدمان آشپزخـانه هـای  مکانیزه و مدرن؛ سال 1393 .

تجهیـز نمـودن بخش تـولید بـا جدیدتـرین تکنـولوژی بـرش لیزر ورق؛ سال 1393 .

تجهیـز نمـودن بخش تـولیـد بـا جدیـدتـرین تکنـولـوژی خـم تمـام اتـوماتیک دنیـا؛ سال1396 برخی از مشتریان نوژن محصولات فست فود محصولات کیترینگ دفتر مرکزی +۹۸۲۱۴۴۴۷۵۸۰۷ | +۹۸۲۱۴۴۶۱۵۹۶۲ کارخانه +۹۸۲۱۵۶۴۱۸۶۸۴ | +۹۸۲۱۵۶۴۱۸۶۲۶ خدمات پس از فروش +۹۸۲۱۵۶۴۱۹۱۲۵ دفتر مرکزی : تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، ساختمان آرش کارخانه : تهران، شهرک صنعتی پرند، میدان صنعت، بلوار صنعت، خیابان نور، نبش خیابان سرور، پلاک 47 کاتالوگ تجهیزات صنعتی کترینگ و فست فود تمامی حقوق مادی و معنوی برای شرکت ماشین های پخت نوژن محفوظ می باشد.

© .

Nojan

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map