طراحی سایت فراوردهای پروتیینی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فراوردهای پروتیینی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کارخانه سوسیس و کالباس تانیس با هدف اطلاع رسانی در آبان 1397 اقدام به طراحی سایت نمود.

در طراحی سایت تانیس سیماگرانا به دلیل ماهیت، کاتالوگ محصول بودن سایت، تلاش شده است طراحی سایت به شیوه ای صورت بگیرید که محصولات این شرکت به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه شده است.

ماهیت سایت های کاتالوگ محصول مانند فروشگاهی است با این تفاوت که در سایت های کاتالوگ محصول نمی توانید محصولی را خریداری نمایید اما می توانید درخواست سفارش خود را در ثبت کنید.

اما با توجه به بازاریابی کارخانه پروتئینی تانیس امکان ثبت سفارش در سایت غیر فعال گردید.

شما در سایت سوسیس و کالباس تانیس سیماگرانا می توانید محصول و خدمات این شرکت را به صورت جذاب مشاهده نمایید.

در طراحی وب سایت کارخانه سوسیس کالباس، سعی شده است  از آخرین تکنولوژی روز در طراحی این سایت استفاده شود.

  پونه مدیا به تمام مشتریان خود توصیه می کند وب سایت خود را به روز کنند و به شکل گیاه زنده به وب سایت خود نگاه کنند مخصوصا در طراحی وب سایت کارخانجات این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از مهم ترین قابلیت های فرآورده های گوشتی و پروتئینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  سیماگرpoonehmedia.

com 24x7 online support 0912-8238263 8am-17pm خیابان میر،جنب بانک کار آفرین ساختمان مهندسین، واحد 503 شرکت رسانه پونه پاسارگاد در سال 1387 ثبت شده است و از سال 1390 با عنوان پونه مدیا در حوزه وب فعال میباشد.

پونه مدیا با پشتوانه تیم جوان، متخصص و خلاق خود آماده کمک به شما و کسب و کار اینترنتی شما می باشد ، ما  خوب با مسیر موفقیت و رسیدن به جایگاه برتر آشنا هستیم و تا بحال کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی کرده ایم پورتال مشتریان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map