طراحی سایت فروشگاهی در قزوین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت فروشگاهی در قزوین داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش های کسب درآمد در محیط اینترنت است.

بسیاری از کسب و کارهای واقع در استان قزوین برای ارائه محصولات خود نیاز به یک دفتر و یا مغازه بزرگ دارند که برایشان هزینه بر است، از این رو با طراحی فروشگاه اینترنتی در قزوین دیگر نیازی به مکان فیزیکی برای فروش محصولات نخواهد بود و همچنین صاحبین مشاغل می توانند از هر جایی به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

از طرف دیگر مردم اولین جایی که به دنبال خرید محصول می گردند، بر روی اینترنت است و عدم حضور شما در این بستر در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه، به معنای از دست دادن مشتریان خواهد بود.

به همین جهت طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبین مشاغل و فروشندگان در استان قزوین، از حیاتی ترین مسائل در بازار امروز شده است تا بتوانند سهم بازار را در زمینه کسب و کار خود بگیرند.

دیناوب یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت در قزوین است.

این شرکت کلیه خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی Marketplace ، C2C ، B2B ، B2C و Multi Store را برای همشهریان در استان قزوین ارائه می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی با رعایت کلیه استاندارهای طراحی سایت ریسپاسنیو و اجرای صحیح و بدون نقص سایت در انواع گوشی های موبایل خواهد بود.

دینا وب با دربرداشتن تیم برنامه نویسی با توان فنی بالا، شما را در جهت توسعه کسب و کار و افزایش فروش یاری می کند.

همچنین پس از طراحی سایت خدمان پشتیبانی را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هدف دیناوب از طراحی فروشگاه اینترنتی موفقیت صاحبان مشاغل در دنیای تجارت الکترونیک و جذب بیشترین مخاطب و فروش هرچه بیشتر فروشگاه شما در بستر اینترنت می باشد.

۱.

ابتدا نوع محصولات و مشتریان هدف کسب و کار شما در بازار آنالیز می شوند.

۲.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات فروشگاه اینترنتی طراحی خواهد شد.

یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آن‌ها را مشخص می‌کند.

۳.

پس از تأیید طرح اولیه، طراحان ما وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملاً اختصاصی  است.

۴.

پس از آن پیاده سازی کدها آغاز می شود و برنامه‌ نویس‌ های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی واقعی می‌کنند.

۵.

پیاده سازی استانداردهای اینماد، اتصال به درگاه بانک شبکه شتاب و ارتباط با پنل SMS و ایمیل ۶.

ارایه پنل مدیریت کاملاً داینامیک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمت ها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و … اگر بابت طراحی وب سایت تان به مشاوره نیاز دارید به راحتی از مشاوره رایگان دینا وب بهره مند شوید .

شبکه های اجتماعی ما جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاع از جدید ترین تخفیف های دینا وب در خبرنامه سایت عضو شوید .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map