طراحی سایت فیلترهای خارجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فیلترهای خارجی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت کیمیا فیلتر تولید کننده فیلتر هوا و روغن انواع ماشین های سبک (ایرانی و خارجی) و سنگین و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی می باشد.

این شرکت به جهت استفاده از بهترین مواد اولیه و بالاترین تکنولوژی روز دنیا قابلیت رقابت بسیار خوبی در داخل کشور و بازارهای جهانی دارد.

کیمیا فيلتر باسابقه توليد فيلتر در انواع و اقسام مختلف در ايران می باشد .

اين شرکت با توجه به امکانات فنی ، توان پرسنلی و با تکیه بر دانش فنی خود تا کنون انواع فيلترهای مورد نياز صنايع خودرو سازی و مصرفی در کشور و همچنين فيلترهای صنعتی مورد نياز صنايع بزرگ را طراحی و توليد نموده است .

این شرکت با اتکاء به سالها تجربه موفق و دارا بودن سیستم تضمین کیفیت مناسب، امروزه توان طراحی، تولید و آزمون انواع هواکش روغنی، هواکش خشک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، قطعات یدکی هواکش و انواع و اقسام فیلترهای اسپرت و ارائه خدمات فنی و مهندسی شامل انواع خدمات آزمایشگاهی و ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی را بر اساس استانداردهای معتبر دارا می‌باشد.

کیمیا فیلتر با استفاده از مواد اوليه مناسب و روشهای توليد نوين ، ساخت محصولاتی با کيفيت برتر را سرلوحه امور خود قرار داده و با اين کار گامی بسوی کاهش استهلاک دستگاهها و ماشين الات صنايع در شرکتهای کوچک و بزرگ و همچنين کاهش هزينه های تعمير و نگهداری خودرو ها برداشته و در راستای اهداف والای خود بمنظور جلب اطمينان و افزايش رضايت مشتريان ، اقدام به برنامه ريزی ، اجرا و استقرار استانداردهای سيستم مديريتی و کيفيتی محصول نموده است.

انواع صنایع کوچک و بزرگ انواع کامیون‌های سنگین انواع خودروهای سبک انواع خودروهای سبک شرکت در کنار تولیدات خود واحدی را برای پیشروی هر بیشتر محصولات و تولید محصولات جدید و مورد تقاضای بازار برای خود در نظر گرفته و با این کار سعی در پیشرفت هر چه بیشتر شرکت دارد.

یکی دیگر از اهداف این واحد همسان سازی شرکت با بازار و تحولات روز در صنعت فیلترسازی بوده که به نوبه خود با پیشرفت صنعت و تکنولوژی های جدید می بایست خطوط تولید و رشدهای آن را با تحول پیشرفت تکنولوژی پیش برد.

انجام تحقیقات علمی در خصوص عوامل موثر و تعیین کننده عملکرد و عمر و شکل ظاهری صافی و فیلتر، اطلاعات جامع و مدونی را برای شرکت فراهم ‌آورده‌ است تا بتواند با در اختیار داشتن امکانات طراحی و ساخت قالبهای موردنیاز ، محصولاتی با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه، در راستای افزایش رضایت مشتریان تولید نماید.

مشتریان شرکت به طور عمده خودروسازان سنگین و سبک، سازندگان ماشین‌آلات راهسازی، کشاورزی، کمپرسورسازی‌ها و صنایع نظامی می‌باشند.

شرکت کیمیا فیلتر جهت حصول اطمينان از مصرف مواد اوليه مناسب در محصولات خود با ارزيابی های اوليه و دوره ای ازبين توليد کنندگان مواد اوليه ، معتبرترين آنها را انتخاب می نمايد .

هر محموله از مواد اوليه خريداری شده توسط قسمت کنترل کيفيت شرکت مورد بازرسی و آزمايشات مربوطه قرار می گيرد .

واحد فروش کیمیا فیلتر با کسب اطلاعات لازم در مورد نيازهای مشتری اين اطلاعات را در اختيار واحد فنی مهندسی کارخانه قرار داده تا توانسنجی در مورد ساخت فيلتر انجام می شود سپس نتايج را به مشتری اعلام و تا مرحله تحويل محصول اين امر را جدا پی گيری می نمايد .

مديريت اين واحد با نظر سنجی از مشتريان معيارهای آنان را اندازه گيری نموده و نتايج را در جلسات هيئت مديره مطرح نموده تا نسبت به تقويت نقاط ضعف برنامه ريزی و اقدامات لازم صورت پذيرد .

همچنين اين واحد مسووليت پاسخگويي و پيگيری شکايات مشتريان را برعهده دارد .

نشانی : اصفهان، شهرک صنعتی پاتله، فرعی دوم، شماره 211 (مسیریابی) تلفن همراه مدیریت: 0912-8238263 پست الکترونیک : سیماگر.

com وب سایت : www.

kimiafilter.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت کیمیا فیلتر می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map