طراحی سایت قفل فرمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قفل فرمان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قفل فرمان کلاغی سوپر(ضخیم)توجه به نکات ایمنی خودرو جزو مواردی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

عوامل زیادی در بالابردن میزان ایمنی خودروها موثر هستند که ازجمله‌ی آن‎‌ها می‌توان به پارک‌کردن خودرو در فضای مناسب و ایمن، استفاده از دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و.

.

.

اشاره کرد.

یکی از راه‌های راحت‌ و کم‌هزینه برای افزایش ایمنی خودرو، استفاده از قفل فرمان است.

قفل‌های فرمان به شکلی مناسب روی فرمان قرار می‌گیرند و درصورتی‌که سارق بتواند وارد خودروی شما شده و آن را روشن کند، به دلیل وجود قفل فرمان قادر به هدایت آن نخواهد بود.

از نکات بااهمیت هنگام تهیه‌ی قفل‌های فرمان، توجه به مقاومت بدنه و نوع قفل آن‌هاست.

این قفل فرمان، بدنه‌ی مستحکمی دارد و همین امر موجب افزایش ایمنی شده است.

فلز به‌کاررفته در ساخت این محصول، فولادی بوده و برای جلوگیری از آسیب‌رساندن فولاد به فرمان با روکشی مناسب از جنس PVC پوشیده شده است.

شرکت کلاویس برای این قفل فرمان دو کلید در نظر گرفته که به شکل کامپیوتری طراحی شده‌اند و امنیت بالایی دارند.

این محصول برای گستره‌ی وسیعی از خودروها قابل‌استفاده است .

برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

تحویل اکسپرس ضمانت اصل بودن کالا پرداخت در محل پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه بی نیاز با بیش از 3 دهه سابقه در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد .

با ما باشید در قلب بازار پایتخت فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنید کارشنان ما با شما تماس میگیرند .

بهترین خدمات با بهترین کالاها لایق بهترین هاست با ما باشید و از انتخاب خود لذت ببرید .

جهت راحتی شما مشتریان عزیز امکان پرداخت درب منزل نیز فراهم شده کیفیت اراـه خدمات ، رضایت شما ، اعتماد ماستهزینه ارسال با مشتری می باشد .

در صورت خرید بیشتر از ۹۹۰ هزار تومان هزینه ارسال با فروشگاه می باشد ساخت سایت توسط Portal

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map