طراحی سایت لباس ترافیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لباس ترافیکی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور که همیشه مطرح کرده ایم ، با توسعه و همه گیر شدن تکنولوژی در دنیا و ایران ، دسترسی اقشار گوناگون جامعه با سنین گوناگون به اینترنت افزایش یافته و همین امر موجب شده که بسیاری از کسب و کارها و حرفه ها با طراحی سایت ، اقدام به معرفی شرکت و فعالیت های خود نمایند .

طراحی سایت که این روز ها بسیار رایج شده ، تقریبا همه حرفه ها را شامل می شود .

از طراحی وب سایت برای مدارس گرفته تا طراحی سایت فروشگاهی .

در این مقاله هدف من آشنایی شما عزیزان با طراحی سایت فروشگاه لباس است تا اگر شما نیز سفارشی برای طراحی سایت فروشگاه لباس در دست اجرا دارید ، یا اگر شما نیز به عنوان مالک یا مدیر ، هنوز اقدام به طراحی سایت فروشگاه لباس تحت نظارت خود ننموده اید ، با مزایای این کار و نکات مهمی که باید در طراحی این نوع وب سایت رعایت شود آشنا شوید .

به یاد داشته باشید که طراحی سایت فروشگاه لباس به منظور جلب مشتری و تبلیغات و در نهایت فروش بیشتر انجام می گردد .

بنابر این باید قالب سایت برای مشتری جذاب و شیک به نظر برسد .

در صفحات سایت و خصوصا اسلایدها از تصاویر با کیفیت استفاده شود ، خرید و سفارش کالا به ساده ترین شکل ممکن انجام گیرد ، تصاویر واقعی از محصولات در سایت قرار گیرد و … در زیر به طور مختصر برخی ویژگی ها که در طراحی سایت فروشگاه لباس باید مد نظر قرار گیرد نوشته شده است .

۱) امکان عضویت کاربران ۲) سازگاری با تمام مرورگرها ۳) امکان خرید اینترنتی ۴) وجود درگاه های بانکی متنوع جهت پرداخت مشتریان ۵) تصاویر کامل و مناسب از تمام زوایای محصول ۶) سبد خرید برای انتخاب هم زمان چند محصول ۷) توضیحات کامل در باره هر محصول شامل جنس ، رنگ بندی و سایز بندی .

بهتر است برای سایز بندی اندازه ها نیز مشخص شود تا انتخاب محصول برای مشتری آسان گردد.

مثلا برای سایز خاصی از لباس اندازه سر شانه ، قد ، دور کمر و … چقدر است .

۸) قرار دادن بن های تخفیف در سایت جهت جلب مشتری ۹) آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل ، لینک اینستاگرام و سایر اطلاعات تماس با کلیه شعب ۱۰) بخش درباره ما که شامل توضیحات و تاریخچه ای در مورد فروشگاه ، زمان تاسیس ، مدیران و … می شود .

درپایان مثل همیشه تاکید می کنم در زمانه ای شکه شمار وب سایت ها در هر زمینه ای رو به افزایش است ، طراحی سایت فقط در صورتی مفید واقع خواهد شد که کاربران گوناگون از آن بازدید نمایند .

بدین منظور بهره گیری از اصول سئو سایت بسیار مهم است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map