طراحی سایت لوازم جانبی روشنایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوازم جانبی روشنایی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی می‌تواند دارای ویژگی های فراوانی باشد که منجر به موفقیت روز افزون و درآمدزایی بی‌نظیری باشد! همه آن‌چیزی که شما برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر دارید، قابل دست یافتن است، البته به شرطی که طراحی سایت فروشگاهی مناسبی داشته باشید و هم چنین از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ برای کار خود استفاده کرده باشید.

با اطلس ساختار داده همراه باشید تا درباره ویژگی های ضروی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و ویژگی‌های متمایز کننده آن صحبت کنیم.

  ویژگی‌هایی وجود دارد که تمام سایت فروشگاهی باید رعایت شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های یک طراحی سایت موفق می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

اما درکنار این ویژگی‌های کلی، اطلس ساختار داده پیشنهاد های متفاوت و متمایز کننده‌ای برای شما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی دارد: آیا تا به حال به یک مغازه لوستر فروشی رفته اید؟ تمام مغازه پر از نور و تلالو درخشان لوسترهای مختلف است.

در واقع ظاهر سایت فروشگاهی شما نیز باید با این تصویر ذهنی هماهنگ باشد.

یک سایت فروشگاهی در درجه اول باید UI (رابط کاربری) و UX (رابط تجربی) مناسبی داشته باشد.

  طراحی واکنشگرا ، سرعت بالای بارگزاری فروشگاه اینترنتی، قابلیت سئو (SEO) نیز از دیگر ویژگی‌های مهم فروشگاه اینترنتی لوستر است.

هم‌چنین یک فروشگاه اینترنتی باید زیرساخت های لازم برای ایجاد انواع جشنواره‌های تخفیفاتی را داشته باشد.

امکان ایجاد کوپن تخفیف، امکان ایجاد صفحات فرود، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و هم‌چنین مدیریت وضعیت پرداخت‌های مشتریان از جمله این ویژگی‌ها است.

شخصی سازی امکانات لوستر : یکی از امکاناتی که می‌توانید به طور خاص به مشتریان خود عرضه کنید، امکان شخصی سازی لوستر سفارشی آن‌ها است.

اگر شما تولید کننده مستقیم لوستر باشید این کار برای شما امکان پذیر است، البته شاید ساده نباشد.

شما باید بتوانید در میان رقیبان خود حرف متفاوتی برای گفتن داشته باشید و به کاربران خود ارزش متمایزی ارائه کنید.

امکان شخصی سازی برخی از لوسترهای موجود می‌تواند برگ برنده طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی شما باشد.

به خاطر داشته باشید رفع نیازها و دغدغه‌های کاربران همیشه می‌تواند باعث محبوب شدن نام تجاری شما (برند) و افزایش فروش سایت شما گردد.

یکی از مشکلات کاربران هنگام انتخاب لوستر و یا آباژور مناسب، هماهنگی آن با سایر تزئینات منزل یا محل کار آن‌هاست.

یکی دیگر از امکانات خاص و غیرمتداولی که می‌توانید به فروشگاه خود اضافه کنید، امکان شبیه سازی محیط منزل و یا محل کار کاربران با لوزام تزئینی فروشگاه اینترنتی لوستر شما است.

برای این منظور شما می‌توانید از برنامه های ساده‌ای استفاده کنید.

دریافت تصاویر از کاربران و قراردادن تصاویر لوسترهای مختلف و یا آباژورها و چراغ‌های مختلف در آن‌ها، به قدری جذاب است که قطعا تمام کاربران را به سمت سایت شما هدایت می‌کند.

  اگر می‌خواهید مشتریان شما تمام لوازم مورد نیاز خود را از فروشگاه شما تهیه کنند و به سراغ فروشگاه‌های دیگر نروند، بهتر است علاوه بر فروش لوسترهای مختلف لوازم نور و روشنایی نیز در سایت خود به فروش برسانید.

انواع لامپ‌های تزئینی در شکل‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف مناسب با انواع لوسترها و آباژورها، انواع وسایل تزیینی مانند جا شمعی های هماهنگ با لوستر و آباژور، لوازمی هستند که باعث می‌شود تا سبد خرید مشتریان شما کامل تر و هماهنگ تر باشد.

شما می‌توانید در کنار فروش محصولات، خدمات مناسب آن‌ها را نیز ارائه کنید و برای سایت خود تمایزی جدید قائل شوید.

برای مثال وقتی یک مشتری از شما یک لوستر می‌خرد، خدمات نصب آن را به صورت رایگان یا با دریافت مبلغ کمی انجام دهید.

امکان تعمیر و بازسازی و یا شست و شو لوسترها و آباژورهای مشتریان قدیمی نیز می‌تواند در بستر فروشگاه اینترنتی شما انجام گیرد.

    این درست است که رکن اصلی یک فروشگاه اینترنتی، فروش کالا به صورت آنلاین است.

اما یکی دیگر از امکاناتی که داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوستر در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان اعلام نمایندگی های مجاز فروش لوسترهایی با نام تجاری شما است.

اگر شما نمایندگان فروش فعالی در سطح یا کشور ندارید، نگران نباشید.

داشتن یک سایت حرفه‌ای که فروش بالایی هم داشته باشد، به تدریج در میان بازار نام تجاری شما را مطرح کند.

این امر موجب می‌شود تا درخواست‌های نمایندگی های فروش حضوری نیز برای شما مطرح شود و کسب‌وکار شما رشد و گسترش بیشتری پیدا کند.

به یاد داشته باشید اگر شما بهترین امکانات و ویژگی ها را هم در سایت خود فراهم کرده باشید، باز هم برای معرفی کردن آن به دیگران نیاز به دیجیتال مارکتینگ دارید.

استفاده از تولید محتوای مناسب، ایمیل مارکتینگ، حضور فعال و موثر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تبلیغات کلیکی و بنری، انجام سئوی مورد تایید الگوریتم‌های گوگل (SEO)، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف از جمله ابزارهای یک دیجیتال مارکتینگ موفق است.

  البته برای موفقیت در این راه باید استراتژی مناسب نیز داشته باشید.

شرکت اطلس ساختار داده، با تکیه بر تجربه طراحی سایت‌های مختلف از جمله طراحی سایت لوستر و لوازم نور و روشنایی میدو، آماده ارائه مشورت و انجام امور طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی شما می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، کافی است با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی seo,فروشگاه اینترنتی لوستر,طراحی سایت, tag MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی عضویت در خبرنامه تماس با ما 021-0912-8238263 | 021-0912-8238263 | سیماگرatttlas.

com| شهرک غرب، بهاران دوم، پلاک 51، واحد 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map