طراحی سایت لوکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت لوکس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پکیج های ویژه لوکس وب کسب و کار اینترنتی به همراه یک دامین رند و وب سایت آماده یک نیاز مهم برای درامد شما از اینترنت است, پکیج های آماده ما منتظر شماست… لوکس وب یکی از هلدینگ های گروه آسمان وب میباشد ,فعالیت آسمان وب سال 1382 توانایی های ما چیست مهم ترین اصل راه اندازی یک وب سایت اینترنتی یک هاست با کیفیت میباشد که ما به صورت VIP برای شما فراهم کرده ایم حرفه ای باشید با وب سایت های آماده ما کمی درباره ما ما با افتخار اعلام می کنیم که میتوانیم وب سایت شما را به صورت حرفه ای راه اندازی و پشتیبانی نماییم,فعالیت ما از سال 1382 شروع شده است و در این سالها در بخش کسب و کار اینترنت وب سایت های حرفه ای زیادی را راه اندازی کرده ایم بسته های خدماتی ما مشتریان راضی و شرکای مشهور “مجموعه ما از ترکیبات گیاهی به شما کمک خواهد کرد که نگاه شیک را در هر نقطه از باغ و باغبانی نیز پیدا کنید.

” “مجموعه ما از ترکیبات گیاهی به شما کمک خواهد کرد که نگاه شیک را در هر نقطه از باغ و باغبانی نیز پیدا کنید.

” “ما مشتری های جدید این شرکت هستیم و با کیفیت کاری کارکنان شما تحت تأثیر قرار گرفته ایم.

” تماس از طریق تیکت آدرس شیراز بلوار زرهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map