طراحی سایت مرزه خشک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مرزه خشک شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت مرزه خشک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لطفا گوشی خود را به حالت عمودی برگردانید لطفا گوشی خود را به حالت عمودی برگردانید قیمت : 7300 تومان قیمت : 9500 تومان قیمت : 5500 تومان 5300 4800 هزار تومان بدون مواد افزودنی و نگهدارنده * تهیه شده از محصول تازه و مرغوب سبزی شوید مسکن درد شکم و روده، بهبود دهنده سرفه و تنگی نفس، سکسکه، ضعف معده، درد مفاصل و هاضم قوی می‌باشد.

از شوید برای تهیه سوپ و غذا و در تهیه خیارشور و ترشیجات استفاده می گردد.

فروش به صورت عمده و با قیمت مناسب نیز امکان پذیر می باشد.

4200 3800 هزار تومان بدون مواد افزودنی و نگهدارنده * تهیه شده از محصول تازه و مرغوب مزایای سبزی نعنا شامل: درمان آلرژی فصلی، معده درد و زخم معده، درمان زخم، ضد تب، بازکننده برونش و رفع احتقان، خارج کننده سموم بدن و رفع بوی بد دهان می باشد.

نعنا یکی از گیاهان دارویی و معطر است که برای پوست و مو نیز مفید می باشد.

فروش به صورت عمده و با قیمت مناسب نیز امکان پذیر می باشد.

11000 9500 هزار تومان بدون مواد افزودنی و نگهدارنده * تهیه شده از محصول تازه و مرغوب عرق شوید دارای خواص: ملین، کاهنده چربی خون، مقوی معده، ضد نفخ و اسپاسم، درمان سوء هاضمه، رفع سکسکه و دل درد می باشد.

شوید و عرق شوید از نظر طبیعت، گرم و خشک است.

فروش به صورت عمده و با قیمت مناسب نیز امکان پذیر می باشد.

تا چندی پیش سبزی خوردن پای ثابت سفره های ایرانی بود.

وقتی سفره پهن می شد اولین چیزی که سر سفره خودنمایی می ­کرد یک سبد پر از انواع سبزی های تازه مانند: تره، شاهی، ریحان، تربچه و پیازچه بود.

اما امروزه به خاطر مشغله های کاری زوجین حضور این محصول میان سفره ها کم رنگ شده است.

اما نگران این موضوع نباشید.

سبزی لاین با توکل بر خدا و اراده ای محکم به ارائه خدماتی به شما مردم شریف این مشکل را برطرف می نماید تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این خدمات از ترافیک های سنگین و آلودگی هوا در امان بمانید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

سبزی لاین با ارائه محصولاتی مانند: سبزیجات خشک و معطر، خشکبار، گیاهان دارویی، میوه خشک، عرقیجات گیاهی، سبزیجات تازه و خرد شده، سبزیجات برگی تازه، ادویه جات، سبزیجات سرخ شده، صیفی جات، شوریجات و .

.

.

با بسته بندیهای بهداشتی، تضمین کیفیت، استفاده از دستگاه های مدرن و با در اختیار داشتن زمین های کشاورزی این امکان را برای شما فراهم نموده است.

در فروشگاه اینترنتی سبزی لاین امکان همکاری با انواع کسب و کارها وجود داشته و امکانات لازم جهت صادرات و بازرگانی را فراهم می نماید.

انتظار در تحویل به خاطر تولید روزانه و تازه بودن است تولید کننده سبزیجات خشک و معطر و گیاهان دارویی: ترخون خشک، جعفری خشک، ریحون خشک، شنبلیله خشک، شوید خشک، مرزه خشک، نعنا خشک تولید کننده و ارائه دهنده انواع عرقیجات گیاهی: شما می توانید خرید عرق پونه، خرید عرق شوید، خرید عرق نعنا و .

.

.

را از ما انجام دهید.

ارائه دهنده و تامین کننده انواع خشکبار و ادویه جات: انواع ادویه، مخلوط میوه خشک، سیب خشک، کیوی خشک، موز خشک، پودر سیر و .

.

.

جعفری خردشده، سبزی آش، سبزی پلو، سبزی دلمه، سبزی سوپ، سبزی قورمه، سبزی کوفته، سبزی کوکو، شوید پلویی، گشنیز خردشده، نعنا و جعفری خردشده تولید کننده و ارائه دهنده سبزیجات برگی تازه: اسفناج، پیازچه، تره فرنگی، جعفری برگی، ریحون برگی، سبزی خوردن، کرفس ساقه با برگ، گشنیز برگی ارائه دهنده انواع صیفی جات تازه: شما می توانید خرید بادمجان، بامیه، پیاز سفید، پیاز عسلی، فلفل دلمه سبز، کدو سبز، لوبیا سبز را از ما انجام دهید.

شما می توانید خرید بیبی اسفناج، خرید زیتون شور، خرید ترشی، خرید خیار شور، سیر، شوریجات، بادمجان کبابی و لیمو ترش را از سبزی لاین انجام دهید.

قیمت : 5600 تومان قیمت : 7300 تومان قیمت : 4200 تومان قیمت : 8700 تومان قیمت : 11000 تومان قیمت : 9500 تومان قیمت : 5500 تومان رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات معرفی به دوستان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map