طراحی سایت مقوای سفید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مقوای سفید شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت مقوای سفید شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! کاغذ ضخیمی که استفاده های زیادی از آن می شود، مقوا نام دارد.

برای ساختن مقوا تنه درختان را به کمک دستگاه های ویژه ریز می کنند و تکه های چوب حاصل را با آب داغ و مواد شیمیایی مخلوط می کنند و خمیر حاصل از آن را داخل توری فلزی می ریزند تا آب از آن خارج شود و سپس خمیر را که به صورت ورقه های درازی شکل گرفته خشک می کنند و بعد از موج دار کردن کاغذ با عبور دادن آن از میان دستگاه چسب زنی و در فشار و حرارت بالا مقوا تهیه می کنند.

مقوا منعطف تر از کاغذ است و با شکل دادن به آن می شود کاردستی های زیبایی برای کودکان درست کرد.

علاوه بر کاردستی، بسته بندی بسیاری از محصولات مقوایی است و خیلی از جعبه کادوها نیز از مقوا ساخته می شود.

همچنین ابزار اصلی معماران برای ساختن ماکت ها نیز مقوای ماکت دومیل است.

  مقوای فابریانو: مقوای چکشی نام مناسبی برای مقوای فابریانو می باشد؛ زیرا دارای بافت چکشی و ظریفی برای کار با مداد گرافیکی، پاستیل، زغال و کلاژ روی آن است.

رنگ هایی که برای مقواهای نازک فابریانو استفاده می شود در برابر نور مقاوم بوده و زیبایی و درخشش خاصی دارند.

به عنوان مثال مقوای طلایی رنگ فابریانو به قدری جذاب است که برای درست کردن بیشتر کارها مثل گل های کاغذی از این رنگ مقوا استفاده می شود.

مقوای اشتنباخ: برای اینکه کار با قلم را بشود ماندگار کرد از مقوایی به نام اشتنباخ استفاده می شود.

مقوای اشتتباخ به دلیل شکل پذیری بالایی که دارد برای انواع کارهای هنری مثل ساختن جعبه های فانتزی مناسب است.

مقوای پشت طوسی: مقوایی که تنها یک طرف آن سفید است را پشت طوسی گویند.

از مقواهای پشت طوسی برای بسته بندی محصولات و ساخت جعبه استفاده می کنند.

این نوع از مقواها گرم های مختلفی دارند و بعضی از آن ها از دولایه مقوا تشکیل شده و توسط صفحات مرطوب به هم چسبانده می شوند که به آن ها مقواهای دولایه می گویند.

مقوای نقاشی: نقاشی روی مقوا می تواند خیلی جذاب باشد.

آبرنگ روی مقوا زیباتر دیده می شود و هنر دست را بهتر نمایان می کند.

کاغذ هایی که برای ساخت مقوای آبرنگ از آن ها استفاده می شود در دو نوع دست ساز فشرده گرم و سرد می باشند که مختص طراحی با آبرنگ و گواش تولید و عرضه می شوند.

  مقوای پشت شطرنجی: در دوران تحصیلی قطعا بارها مقواهای پشت شطرنجی را در دست معلم یا دوستانتان دیده اید.

این مقواهای رنگی در 5رنگ اصلی وجود دارند و می شود با آن ها کار دستی متنوعی تولید کرد.

مقوای پوست ماری: طرح پوست ماری مقوا را زیبا می کند.

مقوای پوست ماری صاف تر از سایر مقواها به نظر می رسد و برای کارهایی که تمیزی کار در آن ها اهمیت زیادی دارد از مقوای پوست ماری استفاده می کنند.

مقوای جعبه سازی: می توانید با کمترین وسایل مثل مقوای کارتن جعبه دلخواه خودتان را درست کنید فقط توجه داشته باشید مقوای ضخیمی که برای ساخت جعبه از آن استفاده می کنید مقاوم باشد تا در اثر گذاشتن هدیه و سایر وسایل از هم وا نرود و شکلش را حفظ کند.

بهتر است جعبه ها را از مقواهای مخصوص جعبه سازی و مقواهای طرح دار بسازید تا مقوای فانتزی و زیبایی داشته باشید.

مقوا گلاسه: مقوای گلاسه سطح صیقلی و همواری دارد که به دو صورت مات و براق در بازار موجود است و بیشترین کاربردش هم برای چاپ عکس و زدن تصویر روی آن است.

    برای افرادی که دائما با مقوا درگیرند و باید کارهای دستی زیادی با مقوا انجام بدهند سخت است که در فروشگاه های مختلف دنبال جنس و رنگ مقوای دلخواهشان بگردند.

سایت دیجی کالا کار این دسته از افراد را راحت کرده و با فروش انواع مختلف مقوا خرید را راحت تر کرده و دیگر نیازی به خرید حضوری نیست و تنها با مراجعه به سایت دیجی کالا و مشاهده محصولات مختلف و مقایسه آن ها باهم می شود خرید اینترنتی آسانی را تجربه کرد.

    ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map