طراحی سایت میخکوب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت میخکوب شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت میخکوب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میخکوب هیلتی  DX76hvb کف سازی و سقف سازی فلزی در سازه‌ها باید به اندازه کافی ایمن شود تا جابه جایی‌های عرضی و عمودی در طول ساخت و ساز محدود شود.

این امکان تنها با اتصالات محکم و مطمئن قابل انجام است.

دستگاه میخکوب هیلتی DX76hvb ابزاری است که می‌تواند چنین قابلیتی را برای پیمانکاران فراهم کند.

ابزار هیلتی مرکزی به عنوان یکی از معتبرترین ارائه کنندگان ابزارهای ساختمانی و صنعتی در دنیا شناخته شده است.

در سازه‌های فلزی و در هنگام نصب پنل های کف سازی می‌توان به راحتی با استفاده از میخکوب هیلتی DX76hvb اتصالاتی ایمن را برقرار کرد.

  این ابزار نیمه اتوماتیک است بدین معنی که پس از هر بار شلیک باید مجدداً مسلح شود.

حداقل ضخامت پلیتی که در کار قرار می‌گیرد باید حداقل 6 میلی متر باشد.

نوع نیروی محرکه این میخکوب چاشنی است و دامنه طول میخ برای این دستگاه از 19 تا 21 میلی متر بوده؛ بنابراین با این میخکوب هم می‌توان در بتن و هم در فولاد شلیک کرد.

میخکوب DX76hvb دارای بدنه مقاوم از جنس پلاستیک فشرده و هادی میخ از جنس فولاد بوده و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است.

طراحی ارگونومیک و اصولی این میخکوب موجب استفاده راحت و کاربری آسان آن شده است و با وجود دسته محکم و راحت آن کاربر بدون لغزش دست و با تعادل مناسب فعالیت خود را انجام خواهد داد.

پیمانکاران و مهندسان سازه از میخکوب هیلتی DX76hvb برای اتصال موارد زیر استفاده می‌کنند: اتصال عرشه‌های فلزی کامپوزیتی به سازه‌های فلزی با حداقل ضخامت 6 میلی متر برای عرشه دار کردن کامپوزیت اتصال بست های فلزی سقف به سازه‌های فلزی با حداقل ضخامت 6 میلی متر برای سقف سازی اتصال سینی‌های بوش به سازه‌های فولادی با حداقل ضخامت 6 میلی متر برای ساخت قسمت‌های جانبی ساختمان اتصال عناصر پنجره به سازه‌های فلزی با استفاده از لوازم جانبی‌های توری فلزی انجام اتصالات برشی بر روی سازه‌های فلزی با استفاده از لوازم جانبی‌های HVB از میخکوب DX76hvb با نوع اتصالات گل میخ برای اتصالات قابل جابه جایی بتن و فولاد و از اتصال گیره و حلقه برای کابل‌های الکتریکی، مجرا و لوله‌ها، چوب، اتصال فلز به بتن یا فولاد، سقف‌های معلق، اتصالات آجری ، ساخت بلوک در ساختمان‌هایی با قاب فولادی و… استفاده می‌شود.

این میخکوب ساعتی 600 شلیک را انجام می‌دهد و به طور سنتی به عنوان اتصالات برشی در ساخت کامپوزیت و اتصالات برشی به تیرهای فولادی جوش داده می‌شوند.

از طرف دیگر، اتصالات برشی DX76hvb با دو میخ X-ENP-21 متصل می‌شوند و دیگر نیازی به جوشکاری ندارند.

منبع 84 سوال 55 پاسخ 24 دیدگاه 342 کاربر فروشگاه بزرگ معماری آرچینا - انواع پروژه معماری ( آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره)، پاورپوینت معماری، رساله و تحقیق و پایان نامه معماری، آموزش معماری (آبجکت و نرم افزار، آموزش اسکیس، آموزش تری‌دی‌مکس، آموزش فتوشاپ در معماری و ارائه فایلهای آماده داخلی)، مقاله معماری (دکوراسیون داخلی، طراحی نما ساختمان، سبک‌های را پوشش دهد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map