طراحی سایت میناسازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت میناسازی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت میناسازی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سایت صنایع دستی راهی نوین برای معرفی هنر دست هنرمندان به دنیا .

طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان آمیزه ای از هنر و تکنولوژی توسط تیم ایران تبلیغ .

طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان استان اصفهان یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع مختلف صنایع دستی ایران محسوب می شود.

این استان از قدیم الایام مهد هنرهای زیبا و صنایع ظریفه بوده است.

تزئینات آجری، کاشی کاری، گچ بری و انواع خط در آثار تاریخی اصفهان، از حدود قرنها پیش تا دوره معاصر، بر اطراف و جوانب مناره ها و داخل و خارج مساجد، قصرها و هنرهای زری دوزی و قلم کاری، ترمه و نقره کاری و تذهیب و تحریر انواع کتاب، قرآن و قطعات نگارگری و نقاشی جملگی به مرکزیت هنری اصفهان گواهی می دهند.

طراحی سایت صنایع دستی اصفهان و راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای معرفی هنر دست اصفهانی های عزیز تاثیر گذار است.

یکی از هنرهای اصفهان خاتم کاری است که خود می تواند به طور مجزا وب سایت داشته باشدبه دلیل تنوع فراوانی که در این هنر است.

اوج شکوفایی و تکامل این هنر در دوران صفویه بود، در این دوران از شیراز وسایر نقاط ایران هنرمندان به اصفهان، پایتخت آن زمان دعوت شده و هنرمندان ضمن فعالیت در رشته‌های خاتم‌کاری،منبت‌کاری، کاشی‌کاری و گره‌چینی، به ساختن ساختمان‌های حکومتی و بارگاه‌ها و اماکن مقدس تشویق و ترغیب شدند.

بعدها در زمان قاجاریه به علت عدم توجه به هنرها این هنر نیز همانند سایر هنرها از درجه اعتبار و اهمیت افتاد و استادان و هنرمندان این رشته در این دوران در بدترین و سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کردند.

خاتم ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود.

پنج، شش، هفت، هشت یا ده ضلعی است.

خاتم از هنرهای دستی دقیق و پرکار است که تولید و ساخت آن احتیاج به دقت و حوصله زیاد دارد.

طراحی سایت خاتم کاری در داشتن فروشگاه پر فروش صنایع دستی اصفهان موثر است.

خاتم کاری صنایع دستی اصفهان میناکاری، میناگری یا میناسازی هنری است که سابقه‌ای در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی اصفهان محسوب می‌شود.

امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می‌شود ولی می‌توان بر روی طلا و نقره نیز آن را به عمل آورد.

مینا به لحاظ روش تولید به دو دسته تقسیم می‌شود: شیوه‌ای قدیمی است که به «مینای سیمی» نیز معروف است از مفتول‌های بسیار نازک استفاده می‌شود.

مفتول‌ها را به شکل دلخواه درمی‌آورند و با چسب روی قطعه کار قرار داده با یک لعاب شیشه‌ای روی آن را می‌پوشانند.

سپس آن را در داخل کوره‌ای با حدود ۱۰۰۰ درجه حرارت قرار می‌دهند و مفتول‌ها به قطعه کار جوش می‌خورند.

در مرحله بعد رنگ‌های مخصوص میناکاری را که به شکل پودر می‌باشند را بر روی سطح کار پر می‌کنند.

روشی که امروزه در اصفهان مرسوم است به این صورت که نقش‌های مینا بر روی لعابی شفاف شکل می‌گیرد.

بدین منظور و برای میناکاری، ابتدا استادی مسگر یا دواتگر می‌بایست که شیئ مربوطه را بر اساس طرح مورد نظر بسازد و سپس استادی میناکار روی آن را لعاب سفید رنگ بدهد.

مرحله لعاب دهی سه یا چهار بار انجام می‌گیرد و هر بار نیز همراه با قرار گرفتن در کوره با ۷۰۰ درجه گرما هست تا رنگ لعاب ثابت شود.

سپس نقاشی روی این جسم سفیدرنگ انجام می‌شود و دوباره شی به کوره می‌رود تا در درجه‌ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ درجه پخته شده و رنگ‌ها به شکل دلخواه در آیند.

مینا کاری صنایع دستی اصفهان منبت یکی از هنرها و صنایع دستی است.

در این هنر نقش‌ها به صورت نقش برجسته روی زمینه کار قرار می‌گیرند.

منبت‌کاری چوب یکی از شاخه‌های منبتکاری است ولی منبت کاری بیشتر به صورت کنده کاری روی چوب اجرا می‌شود.

شهر جهانی منبت آباده فارس می باشد.

منبتکاری نوعی کنده کاری غیر همگن برای رسیدن به نقش برجسته مطابق طرحهای مورد نظر است.

در ایران منبت کاری قدمتی چند هزار ساله دارد.

منبت گل و مرغ گلپایگان به عنوان یکی از کهنترین سبکهای منبت ایران است.

شهر گلپایگان به عنوان شهر ملی منبت در لیست شهرهای صنایع‌دستی کشور ثبت شده‌است.

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان می توان نمونه های متنوع از این هنر را به نمایش گذاشت.

  منبت کاری فیروزه‌کوب از صنایع دستی است و با نشاندن قطعه‌های کوچک سنگ فیروزه به حالت موزاییکی بر سطح ظرف‌ها، زیورآلات و اشیای تزئینی (از پایه‌هایی به جنس‌های مسی، برنجی، نقره، ورشویی یا برنزی) ساخته می‌شود.

بین قطعه‌های فیروزه نوعی لاک تیره‌رنگ قرار می‌گیرد.

هر چه ظرف فیروزه کوبی شده پرکارتر و منظم‌تر باشد و فاصله کمتری بین قطعات فیروزه باشد، ارزش هنری آن بیشتر است.

امروزه مرکز این هنر اصفهان است.

پر طرفدارترین هنر دست اصفهانیها فیروزه کوب است که زیبایی فراوانی دارد وجود فروشگاه اینترنتی آن کاملا به نفع فروشنده می باشد چون با دیدن این خلاقیت و هنر همه مجذوب آن می شوند و از طریق سایت می توانند نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند.

فیروزه کوبی در دوره صفویه این هنر گسترش یافت و در حقیقت می‌توان گفت دوره پررونق آن از زمان صفویه شروع و به اواسط عصر قاجاریه ختم گردید.

این هنر صنعت یکی از مهم‌ترین شاخه‌های صنایع دستی اصفهان به‌شمار می‌آید ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین کاربرد اقتصادی این محصول می‌تواند همچنان در جامعه مطرح باشد اما امروزه نیازمند تغییر و تحولات جدی در حوزه تولید و بازار است.

در حال حاضر اصفهان مرکز تولید قلمکاری ایران است که در زمان صفویه پایتخت ایران بود.

در این دوره بیشتر لباس‌های مردان و زنان از پارچه‌های قلمکاری تهیه می‌شد.

یک نوع قلمکاری با طرح و نقش خاص خود به نام دلگه برای لباس مردانه و زنانه تهیه می‌شد و از انواع دیگر قلمکاری می‌توان حفره‌ای زر یا اکلیل جیگرانات قرمز و جیگرنات بنفش را نام برد.

وجود فروشگاه اینترنتی و سایت صنایع دستی اصفهان برای تک تک موارد ذکر شده در عصر تکنولوژی ضروری می باشد.

قلمکاری هنر دست هنرمندان اصفهانی اصفهان شهر کهن و پر آوازه ایران است از قدیم الایام با صنایع دستی متنوع در دنیا زبان زد بوده است توریستهایی که وارد اصفهان می شوند نسبت به آثار هنرمندان شگفت زده می شوند و به دلیل سختی حمل و نقل آن امکان خریداری تمام صنایع دستی برای انها نیست پس اگر کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به فکر داشتن سایت برای رفاه حال شهروندان و هموطنانمان و افراد مقیم خارج از کشور هستند می توانند از تیم حرفه ای ایران تبلیغ کمک گرفته و طراحی سایت و تبلیغات آن را به این تیم بسپارند .

جهت مشاوره می توانید به ناحیه کاربری مراجعه فرمایید.

  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه ناحیه کاربری ایران تبلیغ ایران تبلیغ ارائه دهنده خدمات نوین طراحی و تبلیغات در بستر دیجیتال مارکتینگ است.

با تجربه، علم روز، هوشمندی حلقه همکاران و تکنیک های مدرن توسعه با سعی حداکثری به جلب رضایت کاربران در مسیر صحیح این تجارت الکترونیک به یاری خداوند در حرکت هستیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map