طراحی سایت هنری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت هنری کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید طراحی سایت هنری را می توان به عنوان پلی ارتباطی میان اقشار مختلف جامعه و هنرمندانی دانست که دارای هنر های گوناگونی در حوزه های مختلف هستند.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت هنری را می توان به عنوان پلی ارتباطی میان اقشار مختلف جامعه و هنرمندانی دانست که دارای هنر های گوناگونی در حوزه های مختلف هستند.

طراحی سایت هنری می تواند علاوه بر ارتباط میان این افراد منجر به گسترش فرهنگ و هنر توسط هنرمندان در جامعه گردد و همه این موارد نیاز به کارشناسی های حرفه ای و دقیق برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت و حتی محتوایی که از طریق سایت منتشر می شود دارد.

برای طراحی سایت هنری بیش از هر بخشی توجه به طراحی گرافیکی باید به صورت دقیق انجام شود.

صاحبان سایت افراد هنرمندی هستند که می خواهند این هنر را از طریق طراحی سایت هنری در اختیار دوست داران و طرفداران هنرشان قرار دهند به همین دلیل داشتن یک ویترین مناسب برای ارائه کارها می تواند دیدگاهی مناسب نسبت به هنرمند ایجاد نماید.

استفاده از طراحی های خاص و ویژه ای که مختص به خود هنرمند باشد برای طراحی سایت هنری می تواند ایده ای جذاب به شما بیاید.

به عنوان مثال اگر هنرمندی در زمینه نقاشی فعالیت می کند می توان از سبک و آثار هنری او برای طراحی گرافیکی سایت بهره برد.

استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت هنری مانند سرمایه گذاری بر زمینی در حال غرق شدن است.

  این قالب ها دارای محدودیت هایی هستند و به ویژه اگر هدف اجرای یک طراحی سایت هنری منحصر به فرد باشد این گونه قالب ها انتخاب نا مناسبی خواهند بود.

به طور کلی برای طراحی سایت هنری و با طراحی هر نوع سایت دیگری اولین گام هدف گذاری برای انجام پروژه است.

  هنگامی که پیش از شروع کار هدف از طراحی سایت هنری به طور واضح مشخص شود بقیه مراحل به صورت طبقه بندی شده و بر اساس اهداف پیش خواهد رفت و از هر گونه دوباره کاری اجتناب می گردد.

اما منظور از هدف گذاری برای طراحی سایت هنری چیست؟ برای پاسخ به این سوال می توان اشاره کرد که برخی از سایت ها اهدافی نظیر معرفی و انتشار اطلاعات در خصوص حوزه هنری خاص را در نظر دارند اما طراحی سایت هنری در برخی مواقع می تواند برای فروش برخی از آثار هنری و یا برگزاری کلاس هایی به صورت آنلاین و در قالب وبینار ها و یا به صورت آموزش های تصویری از طریق انتشار فیلم و عکس است.

بدون تردید نحوه طراحی سایت هنری برای هر یک از موارد ذکر شده متفاوت خواهد بود و نیاز به بررسی های دقیق خواهد داشت.

برای انجام طراحی سایت هنری لازم است به برخی ویژگی ها نگاه دقیق تری داشت تا بتوان علاوه بر رفع نیاز های مخاطبان، در چهارچوب اهداف اولیه گام برداشت.

در ادامه قصد داریم به برخی از ویژگی های اثرگذار برای موفقیت در طراحی سایت هنری اشاره نماییم.

  رعایت همه این موارد برای طراحی سایت هنری الزامی نبوده و بسته به نیاز صاحبان کسب و کار هنری مربوطه می توان برخی یا همه را در طراحی سایت هنری لحاظ نمود.

اولین آیتم برای موفقیت در طراحی سایت هنری داشتن طبقه بندی مناسب محتوا و اطلاعات موجود درد سایت است.

  به ویژه اگر سایت در حوزه های مختلف هنری فعالیت می کند عدم وجود دسته بندی های مناسب می تواند منجر به سردرگمی مخاطبان در سایت گردد.

ویژگی دیگری که در بخش ارائه آثار هنری باید به  آن توجه نمود استفاده از عکس ها و تصاویر با کیفیت و حرفه ای است.

کاربران باید بتوانند با دیدن عکس ها متوجه ارزش بالای اثر هنری موجود در سایت بشوند و علاوه بر این ارائه توضیحاتی مختصر و مفید در رابطه با هر محصولی باید در دستور کار قرار گیرد.

برای نمایش عکس ها می توان از انواع ماژول های جذاب گالری تصاویر استفاده نمود.

تا علاوه بر بهبود کیفیت گرافیکی سایت، نمایش بهتری از آثار و محصولات برای مخاطبان ایجاد گردد.

یکی از بخش هایی که در طراحی سایت هنری نباید از آن غافل شد ارائه اطلاعاتی در خصوص هنرمند مربوطه و رزومه هنری و کاری او به مخاطبان است.

این بخش باید به خوبی طراحی شود تا بتواند مخاطبان را برای آشنایی بیشتر با هنرمند ترغیب نماید.

هدف اصلی از طراحی سایت هنری برقراری پل ارتباطی میان هنرمند و مخاطبان است لذا استفاده از انواع روش های برقراری ارتباط را نباید نادیده گرفت.

به عنوان مثال قرار دادن فرم هایی برای دریافت نظرات کاربران و همچنین ارائه اطلاعات تماس هنرمند و آدرس شبکه های اجتماعی که در آن ها فعالیت دارد می تواند موجب جلب مخاطبین بیشتری برای این افراد گردد.

در خصوص برقراری ارتباط و دریافت نظرات کاربران می توان از امکان نظر دهی در خصوص هر یک از آثار هنری نیز بهره برد.

به این ترتیب هنرمند می تواند با سلیقه مخاطبان خود نیز بیشتر آشنا گردد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت هنری باید مد نظر قرار داده شود رعایت اصول سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است.

در خصوص موتور های جستجو باید به طراحی و برنامه نویسی سایت توجه ویژه ای نمود علاوه بر این محتوایی که در سایت انتشار می یابد نیز باید بر اساس اصول سئو تدوین گردد تا د نهایت سایت در رتبه های مناسبی از لحاظ عملکرد قرار داده شود و بتوان بهره لازم را از طراحی سایت هنری برد.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اولین نظر را شما ثبت نمائید برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map