طراحی سایت هیدرانت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت هیدرانت از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در آستانه چهارشنبه آخر سال و خطرات بالقوه ی مراسم این روز، هر ساله یک ضعف اساسی در تجهیز معابر شهری در کشورمان دیده می شود.

جای خالی هیدرانت های آتش نشانی! در حالی که طبق الزامات بین المللی از جمله NFPA، هیدرانت ها تجهیزاتی ضروری برای اطفای حریق فضاهای باز به شمار می روند، در بسیاری از معابر کشورمان (علی الخصوص در شهرستان ها) این تجهیزات نصب نشده اند و تدبیری برای مهار آتش سوزی های خیابانی در نظر گرفته نشده است.

این مساله بهانه ای شد تا به معرفی هیدرانت و انواع آن مطابق با استاندارد NFPA بپردازیم.

  هیدرانت از جمله تجهیزات ثابت اطفای حریق است.

هیدرانت ها را در معابر و خیابان های شهر و محوطه اماکن و تاسیسات بزرگ صنعتی، تجاری، مسکونی و.

.

.

بر روی حلقه آبرسانی تعبیه شده زیر زمین نصب می کنند.

خروجی های شیر هیدرانت عموما یک انشعاب اصلی 4 اینچ برای اتصال به پمپ خودرو آتش نشانی و  2 انشعاب فرعی 2 ½ اینچ برای اتصال شیلنگ های آتش نشانی است.

  هیدرانت ها به دو صورت زمینی و ایستاده ساخته می شوند که می تواند به صورت خشک و یا تر انتخاب شود.

  هیدرانت های زمینی یا زیرسطحی در داخل محفظه مخصوصی در زیر سطح معابر نصب می شوند (در کشور ما و به خصوص شهر تهران کمتر مورد استفاده قرار می گیرند).

این محقظه دارای یک دریچه چدنی هم سطح با زمین است که در زمان مورد نیاز دریچه به کمک آچار مخصوص برداشته شده و دسترسی به شیر میسر می گردد.

عکلکرد شیر  به شکلی است که پس از بسته شدن آن، مسیر درین در قسمت تحتانی باز می شود و آب باقی مانده در لوله واسط را تخلیه می کند.

هیدرانت های زمینی غالبا دارای یک خروجی 2 ½ اینچ هستند.

  هیدرانت های تر معروف به مدل کالیفرنیا مناسب نقاطی هستند که امکان یخ زدگی در آن ها وجود ندارد.

شیر ایستاده تر همواره مملو از آب تحت فشار است و هر زمان که نیاز باشد با باز کردن شیر می توان از آب آن بهره گرفت.

  برخلاف نوع تر، هیدرانت های خشک در مناطقی کاربرد دارد که احتمال یخ زدگی در زمستان وجود دارد.

این هیدرانت با مکانیزم خودکار خود، آب موجود در داخلش را به زمین تخلیه می کند.

بنابراین دیگر امکان یخ زدگی در آن وجود نخواهد داشت.

شیر هیدرانت خشک می تواند هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی باشد.

  در شکل زیر دو نوع هیدرانت تر و خشک مقایسه شده اند: رنگ کلاهک هیدرانت معرف کلاس آن هیدرانت است و مشخص می کند که دبی قابل تامین توسط آن در فشار 30 حسه چقدر است.

بر اساس استاندارد NFPA کلاس های مختلف هیدرانت مطابق تصویر زیر است: منبع: کتاب طراحی و اجرای سامانه های محافظت ساختمان در مقابل حریق، علی فاضل، پیمان ابراهیمی  سامانه آنلاین خدمات ساختمانی با پاسخ به چند سوال، بهترین متخصصین به شما معرفی می شوند کارگشا سامانه آنلاین خدمات ساختمانی است; شما می توانید با کیفیت‌ترین خدمات ساختمانی را از متخصصین مورد اعتماد دریافت کنید.

ما با بررسی دقیق درخواست های شما، بهترین متخصصین را متناسب با درخواست شما پیشنهاد می دهیم.

به علاوه، شما در کارگشا می توانید از قیمت های بروز مصالح، تجهیزات و دستمزد انجام کارها مطلع شوید، مطالب تخصصی ساختمانی را مطالعه کنید و اطلاعات ساختمانی مورد نیاز خود را از کارگشا دریافت کنید.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map