طراحی سایت پلاستیک نواری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت پلاستیک نواری داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نایلون شیرینگ در تهران و نایلون لمینت در تهران یکی از اصلی ترین خدمات احسان پلاستیک است نایلون شیرینگ از نایلون های بسیار پر مصرف میباشد که اگر قیمت بالایی داشته باشد در نتیجه هزینه تمام شده تولید را نیز افزایش خواهد داد.

پلاستیک حرارتی مدل VK-58 یا نایلون شیرینگ برعکس نایلون های معمولی در اثر حرارت پاره نمیشود و جمع میشود.

برای استفاده وسیله مورد نظر را داخل نایلون قرار داده و قسمت باز نایلون را توسط چسب نواری ببندید سپس با گرمای سشوار میتوانید وسیله ی مورد نظر را وکیوم کنید،نایلون با حرارت کاهش حجم به 2/3 اندازه اولیه دارد که پس از جمع شدن افزایش ضخامت نیز می دهد وهمچنین میتوان قسمت های اضافه ی نایلون را بعد از گرم کردن به شکل محصول فرم داد.

هرچه اندازه ی اولیه ی نایلون به اندازه ی وسیله ی وکیوم شونده نزدیکتر باشد نایلون محکم تر پوشش دهی خواهد داشت.

پس از حرارت دیدن و وکیوم شدن محصول مورد نظرتان ،ظاهر بسته بندی بسیار شکیل ،حالت پذیر ،براق و چسبان می باشد.

همچنین چسب نواری ، چسبندگی بالایی بر روی این نایلون دارد و می توان برای بستن قسمت باز نایلون قبل از حرارت دادن نیز از چسب نواری استفاده کرد یکی از بهترین پلاستیک ها برای بسته بندی محصولات تولید شده نایلون حرارتی یا همان شیرینگ است ، این پلاستیک حرارتی بعد از قرار گرفتن در مقابل حرارت و گرما باعث بسته بندی محصول مورده نظر یا به اصطلاح شیرنگ شدن آن انجام می شود .

بسته بندی شیرینگ (Shirink) یا کوچک شونده جزوه یکی از محصولات بسته بندی با درجه ذوب به نسبت پایین می باشد .

این محصول به محض تماس با حرارت کوچک شده و در صورتی که به دور یک کالا پیچیده شده باشد ، به صورت یکپارچه و یک دست به جنس می چسبد .

وقتی یک کالا شیرینگ می شود ، در حقیقت از ورود گرد و خاک و هوا به آن جلوگیری می شود .

برای مثال شرکت های بسته بندی سس های شیشه ای برای جلوگیری از نفوذ هوا به داخل ظرف ،  درب محصول را شیرینگ می کنند یا برای مثال شرکت های لبنی یا نوشیدنی پک ها خود را با شیرینگ بسته بندی می نمایند تا علاوه بر حمل و نقل راحت تر از تماس گرد و خاک با بطری ها جلوگیری گردد .

مصارف شیرینگ به قدری وسیع و گسترده می باشد که ذکر چند مورد از کاربردهای آن نمی تواند به درستی کاربرد آن را بیان کند اما اگر نیازمند یک بسته بندی شکیل هستید می توانید از این کالا استفاده نمایید .

نایلون وکیوم حرارتی به دو صورت تولید می شود که در نوع اول برای بسته بندی مواردی مانند پک های آب معدنی 6 تایی که توسط نایلون شیرینگ بسته بندی شده اند که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید استفاده می شود .

نوع دوم نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای است که یکی از بهترین مثال ها می تواند نایلون های حرارتی بسته بندی کنترل را نام برد اما تنها برای این مورد استفاده نمی شوند بلکه دارای طیفی گسترده تر از کاربرد ها است .

به دلیل یکسان بودن پایه مواد نایلون وکیوم حرارتی بسته بندی با خود نایلون ساده چاپ روی این محصول همانند چاپ روی نایلون ساده است .

چاپ این محصول می تواند با دستگاه های فلکسو و… انجام شود .

فرق عمده نایلون عادی و نایلون شیرینگ در ترکیب مواد خام پتروشیمی است که سریشا با استفاده از مواد درجه یک و نیروی انسانی با تجربه بهترین کیفیت را به شما ارائه می کند .

عرض رول نایلون شیرینگ: 10 سانتیمتر تا ۴ متر ضخامت: سفارشی فروش نایلون شیرینگ بر مبنای واحد کیلوگرم میباشد.

با توجه به قیمت روزانه مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک پتروشیمی خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نایلون شیرینگ شرکت احسان پلاستیک فجر از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک فیلم درجه یک پتروشیمی به شکل شفاف و رنگی تولید شده و قابلیت چاپ لوگو و طرحهای سفارشی از یک رنگ الی ۶ رنگ را دارا میباشد.

علت این نام گذاری بدان دلیل است که این پلاستیک ها قابلیت وکیوم کردن کالا را دارا هستند.

این دسته از محصولات پتروشیمی نقطه ی ذوب پایینی دارند.

به همین سبب با حرارت دهی به شکل کالایی که قرار است بسته بندی شود، تغییر شکل می دهند.

این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ی ذوب کوچک می شود.

نایلون شیرینگ حرارتی معمولا بین 150 تا 230 درجه ی سلسیوس گرما نیاز دارد.

در این حال به سرعت به کالا می چسبد و کالا را وکیوم می کند.

وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است.

بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد.

از شیرینگ حرارتی جهت جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت به داخل محصول جلوگیری از ورود گرد و خاک لوکس و زیباتر شدن کالا به سبب این که این محصول نایلونی و از جنس پلی اتیلن با دانسیته ی پائین است .

به شدت به تغییرات دمایی حساس بوده و با حرارت دهی به سرعت به نقطه ی ذوب خود می رسد.

پس برای پک کردن موادغذایی مانند بسته بندیهای آب یا نوشابه و یا پلمپ قوطی ها مناسب است.

نیاز به پشتیبانی دارید!با ما در ارتباط باشید شرکت احسان پلاستیک گستر تولید کننده انواع نایلون های کشاورزی بسته بندی و شرینگ به شماره ثبت 174372 می باشد.

کلیه حقوق برای وب سایت احسان پلاستیک محفوظ است.

طراحی سایت و سئو توسط روبیک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map