طراحی سایت پوشاک ورزشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پوشاک ورزشی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اتصال شما به اینترنت برقرار نیست .

سی فایو / فروشگاهی / قالب فروشگاه لوازم ورزشی پیش نمایش قالب فروشگاه لوازم ورزشی یک قالب شگفت انگیز برای وب سایتهایی است که در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت دارند.

قالبی با ظاهر شیک و مدرن، کدهای تمیز، کاملا کاربر پسند، سئوی فوق العاده، کاملا واکنشگرا، کیفیت رتینا و… که مناسب ساخت فروشگاه محصولات ورزشی است.

در ادامه با تعدادی از ویژگی‌های آن آشنا میشویم با سایت ساز سی فایو همراه باشید.

  پنل مدیریت فارسی، ساده و هیجان انگیز فروشگاه ساز سی فایو به شما کمک میکند تا براحتی و بدون نیاز به آموزش، ساخت فروشگاه لوازم ورزشی را بصورت آنلاین و بدون نیاز به دانش فنی انجام دهید.

اگر قصد فروش لوازم ورزشی، لباس ورزشی، کفش ورزشی و ابزراهای ورزشی را دارید بهترین قالب روز دنیا با امکانات فوق العاده در فروشگاه ساز سی فایو قرار داده شده که می توانید ظرف ۵دقیقه نسخه اولیه وب سایت خود را ساخته و با کمی محتوادهی یک وب سایت شیک برای خود راه اندازی کنید.

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، قطعاً تابه‌حال فروشگاه های اینترنتی مختلفی با محصولات گوناگونی در بستر وب به چشمتان خورده است.

امروزه با همه گیر شدن هر چه بیشتر اینترنت، ما شاهد تغیرات بسیار بزرگی در زمینه های مختلف هستیم اما این تغییرات با سرعتی باور نکردنی در حال جلو رفتن می باشد سرعتی که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود.

ممکن است شما محصول یا خدماتی را تولید کنید وعلاقه داشته باشید که کسب و کار خود را در فضای اینترنتی گسترش دهید.

شاید با خودتان فکر کرده باشید که “‌درآمد راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدره؟ ” یا “هزینه راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی چطور؟” با توجه به موارد بالا نیاز هر فروشنده‌ ورود به دنیای اینترنت و ایجاد فروشگاه اینترنتی خود میباشد.

  راه اندازی وب سایت با قالب ورزشی با پرداخت بسته ویژه سی فایو انجام می شود اما اگر بخواهید بصورت اختصاصی طراحی انجام شود هزینه آن بستگی به امکانات مورد نظر شما خواهد داشت.

برای کسب اطلاع از تعرفه های طراحی سایت ورزشی اختصاصی، از طریق چت اقدام نمایید.

  در این سایت توجه ویژه ای به زیبایی و طراحی مدرن شده است تا فرآیند انتخاب و سفارش محصول برای کاربر در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

برخی از امکانات شاخص در طراحی فروشگاه اینترنتی به شرح زیر است: قالب فروشگاه ورزشی یک پوسته بسیار زیبا و شیکه که با ویژگی‌های بی‌نظیر و منحصربفردی که داره تبدیل به یکی از حرفه‌ای‌ترین قالب‌های ووکامرس در وردپرس شده، قالب لوازم ورزشی قالبی فوق‌العاده سبک و مدرن می باشد که از فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس پشتیبانی می کند و با نسخه آخر آن سازگاری کامل دارد.

  فروشگاه‌های امروزی نسبت به قبل تغییرات اساسی داشته اند.

طراحان سایت سعی دارند محصولات خود را به صورتی ساده و کاربردی در همان بازدید نخست به بازدیدکنندگان فروشگاه نشان دهند.

قالب محصولات ورزشی نیز منوها را بهینه سازی کرده و با استفاده از صفحه ساز میتوانید ساخت مگامنوهای زیبا را انجام دهید، و از دسته بندی ها، برگه ها و نوشته و تصویر در مگامنوی این پوسته بهرهمند شوید.

  بخش فروشگاهی پوسته محصولات ورزشی دارای فیلتر محصولات با توجه به رنگ، سایز، قیمت، برند و یا هر آنچه که شما تعریف کنید را دارا میباشد.

همچنین دارای جست و جو به صورت ایجکس و بخش پیشنهاد شگفت‌انگیز که به صورت تایمری در سایت میتوانید از آن استفاده نمایید.

در قالب فروشگاه لوازم ورزشی شما میتوانید برای محصول خود تصویر اصلی، گالری تصویر و یا تصویر ۳۶۰ درجه قرار دهید.

امکان قیمت‌گذاری متغیر بر روی محصول نیز فراهم شده است و با چند کلیک میتوانید قیمت محصول را با توجه به سایز، برند، رنگ و یا هر آنچه بخواهید تغییر دهید.

اطلاعات کوتاه محصول، نظرات مشتریان و اطلاعات تکمیلی نیز در دسترس شماست.

به منظور آسان بودن کار، درگاه بانک ملت و همچنین افزونه درگاه زرین پال را در قالب برای خریداران قرار داده ایم.

توسط این افزونه ها می توانید بر اساس نیاز خود، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به درگاه های بانکی متصل شوید.

میتوانید رایگان قالب وردپرس را نصب نمایید و از تمامی امکانات این قالب بهره مند شوید.

  اگر میخواهید چندفروشندگی در فروشگاه لوازم ورزشی داشته باشید، این امکان در قالب لوازم ورزشی پیشبینی شده و به رایگان میتوانید چند فروشندگی را ایجاد نمایید.

این ویژگی به مشتریان و کاربران شما اجازه میدهد تا بتوانند براحتی در سایت شما محصولاتشان را برای فروش قرار دهند و شما نیز با هر فروش آنها پروسانتی بدست بیاورید.

سئو و بهینه سازی مانند یک واژه بسیار فراگیر است اما به سادگی میتوان آن را معنا نمود.

بهینه سازی یعنی اینکه وب سایت شما باید به نوعی کدنویسی شده باشد تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد مناسب را پیدا کنند تا صفحه شما را به درستی رتبه بندی نمایند.

این به معنی است که استفاده از کد تمیز، طراحی فروشگاه خوب و پشتیبانی از همه پلاگین های محبوب SEO در این فروشگاه ساز، به شما این امکان را می دهد، که کنترل بیشتری بر داده های داشته باشید.

در طراحی فروشگاه ورزشی تمامی این موارد به کار گرفته شده است.

انواع حالات ارسال کالا به صورت پیشفرض در قالب قرار داده شده است.

ارسال با استفاده از پیک موتوری، با استفاده از سرویس پیشتاز پست و یا استفاده از تیپاکس در قالب ورزشی وجود دارد.

حتی اگر بخواهید میتوانید از گزینه پرداخت در هنگام تحویل نیز استفاده نمایید.

از جمله قابلیت و امکان های دیگر این قالب که به شما در راه ایجاد فروشگاه ورزشی کمک میکند می توان به صفحه نمایش محصولات سفارشی، هدرهای نامحدود و متنوع، فوترهای مختلف و متنوع، قابلیت بررسی سریع محصولات، صفحه دسته بندی سفارشی و فیلتر قیمت پیشرفته محصولات اشاره کرد.

همچنین این پوسته جذاب رنگبندی نامحدودی برای زیبایی سایت دارد .

این قالب مناسب ساخت سایت با موضوع ورزشی، ایجاد فروشگاه محصولات ورزشی میباشد، اما به دلیل ویژگی های منحصر بفرد این قالب که تنها تعداد بسیار کمی از آنها معرفی شد، شما میتوانید از این قالب برای سایت‌هایی با موضوع زیر نیز استفاده نمایید:   هر سؤالی در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دارید، با شماره های ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۶۰ تماس بگیرید و یا از طریق چت با مشاوران متخصص ما گفتگو کنید.

        جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید.

محمد حسین میتونم کمکتون کنم؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map