طراحی سایت کریپتون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کریپتون شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت کریپتون شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

2,500,000 تومان 1,500,000 تومان میخوای برای کسب و کارت یک وبسایت طراحی کنی ولی نمیدونی چجوری؟ میخوای سایتتو خودت بزنی ولی وقت نداری یا بلد نیستی؟ میخوای طراحی سایتتو به یک محل معتبر بسپاری و با بالاترین کیفیت تحویل بگیری؟ نگران پشتیبانی سایتت هستی؟ باید بهت این اطمینانو بدم که جای درستی اومدی چون کریپتون تمام این کارارو به بهترین شکل ممکن برات انجام میده و نمیذاره لحظه ای نگران این موضوعات باشی.

قطعا میدونی که دنیا داره به سمت دیجیتالی شدن میره و کسب و کارها دارن از حالت سنتی به حالت دیجیتال تغییر میکنن پس قطع به یقین اگر همین حالا دست به کار نشی نمیتونی گلیم خودتو از آب بیرون بکشی.

کارهارو به تاخیر ننداز قطعا اگر امروز داشتن یک وبسایت و فروشگاه اینترنتی نیاز باشه فردا یک اجباره.

پس هرچه زودتر اقدام کنی قطعا شانس نجات کسب و کارت رو افزایش دادی.

خیلی ساده است ، فقط کافیه تو همین صفحه روی گزینه “سفارش طراحی سایت” کلیک کنی و پس از تکمیل اطلاعات اولیه کارشناسان ما با شما تماس میگیرن و موارد مربوطه رو با شما هماهنگ میکنن.

پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در همین سایت میباشد و پس از ثبت تیکت مشکل مربوطه توسط کارشناسان کریپتون انجام میشه و کمتر از ۴ ساعت کاری به اون پاسخ داده میشه.

  بله درست شنیدی در صورت انجام نشدن درست کار توسط ما و عدم رضایت شما مبلغ پرداختی به صورت کامل بازگشت داده خواهد شد.

پس لازم نیست نگران امنیت کار یا هزینه پرداختیت باشی!   یک مسئله مهم بعد از پیاده سازی وبسایت یا فروشگاه این هست که بتونی فروشگاهت رو در کلمات کلیدی که میخوای در گوگل بالا بیاری و با یک جستجو راحت سایتت رو پیدا کنی.

ما در این دوره بهت یاد میدیم چطور میتونی با رعایت یک سری نکات و یکسری ابزار این کار رو انجام بدی برای اینکه بتونی محصولت رو به دیگران معرفی کنی نیاز به یکسری تکنیک های فروش در بستر اینترنت داری.

یکی از بهترین تکنیک ها که میتونی در بستر اینترنت برای معرفی محصول و سایتت ازش استفاده کنی ایمیل مارکتینگ هست که تیم کریپتون بهت یاد میده چجوری و با چه ابزاری این کار رو انجام بدی یکی از تکنیک های عالی دیگه برای فروش در بستر اینترنت علاوه بر مورد بالا اس ام اس مارکتینگه.

این مورد رو هم میتونی با تیم کریپتون آموزش ببینی و روی فروشگاه اینترنتیت پیادش کنی! کریپتون نسبت به کاری که برات انجام میده مسئولیت پذیره و تا 6 ماه بدون هیچ هزینه ای به تمام مشکلات و سوالاتت در مورد وبسایتت پاسخ میده و تو این زمینه تنهات نمیذاره… برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید نام و نام خانوادگی پست الکترونیکی تلفن همراه نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * 2,500,000 تومان 1,500,000 تومان محقق و مدرس حوزه دیجیتال ، اینستاگرام مارکتینگ و طراحی سایت هستم و تنها رسالتم کمک به شماست.

همیشه آرزو داشتم به یک جایی برسم که بتونم به دیگران برای رسیدن به اهدافشون کمک کنم.

اکنون آرزوی دیرینم به کمک رسانه کریپتون برآورده شده است.

ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map