طراحی سایت کیسه مخملی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کیسه مخملی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروش رنگ UV فروش رنگ UV با کیفیت بالا و قیمت مناسب با ضمانت مرجوع محصول در صورت عدم رضایت از کیفیت شابلون سازی امکان آماده سازی فرم شابلون در ابعاد و اندازه های گوناگون با بهترین متریال خارجی از لحاظ لاک و مش رنگ کاری قطعات رنگ کاری انواع قطعات اعم از پلاستیک و شیشه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز.

چاپ صنعتی بر روی انواع سطوح مسطح و گرد بزرگ ، چاپ روی شیشه های کوچک ، ویال ، چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی ، چاپ روی انواع اسباب بازی ، چاپ روی تجهیزات الکترونیکی ، چاپ روی انواع قطعات کوچک و ریز با دقت بالا ، چاپ روی انواع لیوان ، پت و ظروف گرد ، چاپ ترانسفر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس فعالیت‌ های گسترده‌ای در زمینه مشاوره تخصصی ، رنگ شناسی ، طراحی ، تولید و اجرای خدمات کلی چاپ با متد گوناگون اعم از چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب ، چاپ UV و … به مشتریان عرضه می دارد .

چاپ ایساتیس توانسته علاوه بر مشاوره و اجرای پروژه های چاپ داخلی ، خدمات خود را به کشورهای همسایه از جمله آذربایجان ، ترکیه ، ارمنستان و عراق عرضه نماید و افتخار بزرگی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.

تولید و اجرای عملیات چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر چاپ ترانسفر چاپ طلاکوب چاپ سیلک چاپ تامپو چاپ روی انواع قطعات الکتریکی و الکترونیکی چاپ هایی است که واحد کنترل کیفیت کارخانه جات تولید لوازم الکتریکی باید بر روی آن نظارت داشته باشد.

چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کسب تجربه در طول فعالیت خود از عهده چاپ های باکیفیت این قطعات برآمده و خدمتی بزرگ به تولید کنندگان خود در این زمینه کرده است .

یکی از مشکل ترین و حساس ترین چاپ ها در زمینه چاپ صنعتی ، چاپ بر روی شیشه می باشد .

چه بسا این شیشه گرد و کوچک باشد که واحد با استفاده از نیروهای کارآزموده و کسب تجارب زیاد در سال های متمادی در این زمینه از پس این مهم بر آمده و اکنون با چاپ های متنوع بر روی شیشه های ویال و گلاس آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

لازم به ذکر است که در این چاپ و سیستم چاپ یووی نیز استفاده می شود.

جدید ترین مقالات و آموزش های چاپ ایساتیس در رابطه با چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک چاپ های تامپو دسامبر 3, 2020 چاپ های تامپو دسامبر 2, 2020 چاپ های سیلک دسامبر 1, 2020 چاپ صنعتی بر روی پلاستیک نوامبر 30, 2020 چاپ های سیلک نوامبر 29, 2020 چاپ های تامپو نوامبر 28, 2020 سوال دارید؟ جهت ارتباط با چاپ صنعتی ایساتیس از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

اینستاگرام چاپ ایساتیس تلگرام چاپ ایساتیس تماس با چاپ ایساتیس چاپ صنعتی ایساتیس با مدیریت جناب آقای مهندس دانشپور در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید .

آدرس: شهرک صنعتی خاوران ، سایت آهنکاران ، کوچه چهارم شرقی ، پلاک 5604 شماره های تماس: 0912-8238263 0912-8238263 تمامی حقوق این وب سایت برای چاپ صنعتی ایساتیس محفوظ می باشد.

طراحی سایت و سئو برتر سیماگره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map