طراحی سایت کیسه پروپیلن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کیسه پروپیلن کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

كيسه بافي ثمين: از سال 1379 جهت توليد انواع كيسه‌های پلي‌پروپيلن و پلي‌اتيلن و لمینه در سايزهاي مختلف برای بسته‌بندی محصولات غذائی – کشاورزی – معدنی و شیمیائی در شهر صنعتي رشت شروع به فعاليت كرد و در سال‌هاي 1382و1386و1396 طرح‌هاي توسعه خود را اجرا و در حال حاضر ظرفيت آن بيش از 17000تن در سال مي‌باشد.

محصولات 1-كيسه‌های پلي‌پروپيلن تك لايه در سايزهای مختلف جهت بسته‌بندی محصولات آرد – قند – شكر – مواد معدنی – برنج و … 2-كيسه‌های پلی ‌پروپيلن با لايه داخلی پلی‌اتيلن در سايزهای مختلف جهت بسته‌بندی انواع مواد شيميائی و شكر و… 3-كيسه‌های پلی‌پروپيلن با پوشش پلی‌اتيلن (لمينه ) در سايزهاي مختلف جهت بسته‌بندی انواع مواد شيميائی و سیمان و… کیسه پروپیلن در مبحث شناسایی و کاربرد پلیمرها در طراحی صنعتی، پلاستیک پلی پروپیلن (Polypropylene) که به اختصار PP نامیده می شود، به عنوان یکی از قابل توجه ترین مواد محسوب می شود که علاوه بر کاربرد وسیع در طراحی محصول، در زمینه تولید بسته بندی نیز مورد استفاده واقع گردیده است.

(کیسه پروپیلن)….

.

ادامه مطلب از ویژگی های کلی پلاستیک پلی پروپیلن، می توان موارد ذیل را برشمرد: ● مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و چربی ها؛ ● قیمت مناسب؛ ● سهولت قالب سازی برای تولید به شیوه تزریق و سیالیت قابل قبول در قالب؛ ● قابلیت مخلوط شدن با پرکننده هایی همچون خاک اره و ایجاد کامپوزیت؛ ….

ادامه مطلب پلی پروپیلن معمولا به یکی از صورت های زیر در طراحی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد: الف- ساختاری و غیر شفاف (به صورت مات یا براق)؛ ب- ساختاری و نیمه شفاف (معمولا به رنگ خاکستری و غیربراق)؛ ج- فیلم BOPP؛ د- فیلم OPP یا CPP.

….

ادامه مطلب شرکت کیسه بافی ثمین شرکت کیسه بافی ثمین کیسه آردی اغلب از جنس پلی پروپیلن می باشد که هم به صورت چاپی و هم به صورت ساده تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

در شرکت کیسه بافی ثمین انواع کیسه های آردی برای کارخانجات آرد در ابعاد مختلف و طرح های چاپی با توجه به نیاز مشتری تولید و به دست مشتری میرسد.

نکته قابل توجه اینکه در شرکت ثمین طرح مورد نظر مشتری برای تولید کلیشه طراحی نیز می شود و در صورت تایید طرح مورد نظر، پس از ساخت کلیشه توسط کلیشه ساز روی کیسه چاپ میشود.

کیسه آرد چیست؟ همه قطعا می دانند که کیسه آرد برای انتقال آرد به مناطق مختلف استفاده می شود.

اما اجازه دهید از دیدگاه کارشناسان نساجی توضیح بیشتری داده شود،کیسه در اصل از منسوجات پلیمری ساخته می شود که علاوه بر پر کردن آن توسط آرد می توان از آن برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

در کیسه بافی ثمین با استفاده از نخهای پلی پروپیلن تولید شده درکارخانه، بافت کیسه به صورت تاروپودی با استفاده از دستگاه گردباف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری در وزن ها و ابعاد مختلف در مرحله نهایی دوخت و برش می شود.

معیار تولید کیسه با کیفیت در این کارخانه استاندارد بین المللی 2972 می باشد که تمام ویژگی های ذکر شده برای کیسه ساده ، فشرده و لمینت درآن موجود بوده و اجرا می شود.

چگونه کیسه آرد بخریم گرفتن نمونه همیشه ایده خوبی است! کیسه خالی نمونه را می توانید از مراکز فروش کیسه های پلاستیکی یا پلیمری(کیسه برنج وآردو قندوشکرو….

) تهیه کنید ولی اگر برای تعداد زیاد و برای برند خاصی میخواهید تهیه کنید باید در ابتدا به کارخانه تولید کننده کیسه مراجعه کرده و با توجه به نمونه های کیسه های پلی پروپیلن که معمولا برای کیسه های آردی از نوع بافت تافته تاروپودی می باشد یک نمونه انتخاب کرده و سفارش دهد.

البته با توجه به آرم و برند شرکت می تواند طرح مورد نظر را به  کارخانه ارائه داده و با توجه به کلیشه ساخته شده از روی طرح ،روی کیسه چاپ شود.

دفتر مركزی : تهران – خيابان فلسطين شمالی – پلاک 506- طبقه 2- واحد 7 تلفن : 8- 0912-8238263 و 0912-8238263 قسمت فروش : آقای قلمزن داخلی یک واتس آپ ثمین: 0912-8238263 مدير عامل : آقاي علی قلمزن اصفهانی ايميل :سیماگر-co.

com مدير تولید : آقاي داود شاه جوان ايميل:.

d.

سیماگر-co.

com كارخانه : رشت -شهرصنعتی- بلوار صنعت 2 -خیابان ششم- جنب بانک رفاه- کیسه بافی ثمین تلفن: 0912-8238263-013 013-0912-8238263 فاكس : 0912-8238263-013 تمامی حقوق وبسایت برای کیسه بافی ثمین محفوظ است .

طراحی سایت توسط عرش هاست

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map