طراحی سایت کیسه کتانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت کیسه کتانی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چاپ جعبه مقوایی ، جعبه سازی ، پیشرو در صنعت تولید و بسته بندی ، همکاری با برندهای شناخته شده ایران یکی از فعالیت های مجموعه سی گل باربد در زمینه چاپ جعبه مقوایی محصولات دارویی و بهداشتی است و هم اکنون با برترین شرکت های دارویی در کشور افتخار همکاری دارد.

بیشتر بخوانید مواد غذایی یکی از بزرگ ترین صنایع به شمار می رود که با صنعت بسته بندی رابطه تنگاتنگ و مستقیم دارد.

سی گل باربد با شرکت های تولید کننده مواد غذایی پرشماری همکاری دارد.

بیشتر بخوانید با شیوع بیماری کرونا در جهان ، تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده به شدت افزایش یافت ، شرکت سی گل باربد در زمینه تولید جعبه ماسک فورا نیاز جعبه بسته بندی ماسک را تامین نمود.

بیشتر بخوانید درباره ما مجموعه چاپ و بسته بندی سی گل باربد در سال ۱۳۸۰ و با هدف ارتقای کیفیت بسته بندی محصولات موجود در صنعت ایران پا به عرصه ظهور گذاشت و از همان ابتدا با تکیه بر نیروهای جوان و مبتکر خود توانست مراحل پیشرفت را به خوبی طی نماید تا امروز به یکی از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ و بسته بندی و جعبه سازی با برندهای مشهور ، بزرگ و معتبر در سطح ایران تبدیل شود که با توان بالا در صنعت تولید کشور با برندهای نام آشنا همکاری می کند.

تلاش ما این است که قدم مثبتی در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی و پیشبرد صنعت بسته بندی در کشور برداریم.

استفاده از دستگاه های به روز و مدرن و به کارگیری نیروی متخصص از ویژگی های ممتاز سی گل باربد به شمار می رود ، ما همیشه تلاش می کنیم مرحله آخر تولید در صنعت و کسب و کارها که همان بسته بندی محصولات است را با روش های مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهیم.

محصولات برندهای معتبر در زمینه صنایع غذایی ، بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو ، صنایع پلیمری و صنایع دارویی از خدمات مجموعه چاپ و بسته بندی سی گل باربد است.

از جمله نکاتی که به مشتریان عزیز در شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود: ■ تعهد در زمان تحویل کالا ■ انعطاف پذیری در هماهنگی با خط تولید کارخانجات ■ حفظ کیفیت در گذر زمان و سعی در ارتقای آن برای کسب اطلاعات بیشتر یا استعلام قیمت می توانید با شماره 0912-8238263 تماس بگیرید و یا به شماره 0912-8238263 تلگرام بزنید.

مشتریان گرامی به اطاع می رساند سفارشات چاپ و بسته بندی کمتر از ۲۰۰۰۰ عدد ثبت و پذیرش نخواهد شد.

با تشکر از شما ، مدیریت مجموعه سی گل باربد چاپ انواع بسته بندی و جعبه این مرکز ، یکی از بزرگ ترین مجتمع های چاپ و بسته بندی جعبه مقوایی در ایران به شمار می رود و خوشحالیم که توانسته ایم سهم موثری در چرخه تولید و صنعت کشور داشته باشیم.

همگی می دانیم که هر مرکز تولید و خدماتی برای ارائه و فروش محصولات نیاز به بسته بندی دارد ، همچنین بسته بندی در امر تبلیغات ، فروش و بازاریابی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند ، بنابراین صنعت بسته بندی وظیفه مهمی را به دوش می کشد.

در حال حاضر قبول سفارش بسته بندی سی گل باربد در زمینه های زیر انجام می شود : مواد غذایی ، دارویی ، خشکبار ، بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو ، جعبه کیسه فریزر ، جعبه کیسه زباله ، جعبه محافظ غذا ، جعبه فویل آلومینیوم ، فست فود و غذای بیرون بر و همبرگر ، جعبه دستمال کاغذی ، ماسک و دستکش یکبار مصرف و .

.

.

خوشحالیم که در لیست برترین شرکت های بسته بندی قرار گرفته ایم ، مرکز فعالیت مجموعه ما در شهرک اکباتان ، تهران است و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مشتریان عزیز و گرامی با اطلاع میرساند از تاریخ 97/06/17 سفارشات زیر 20.

000 هزار عدد ثبت و پذیرش نخواهد شد، با تشکر از شما مدیریت مجموعه سی گل باربد خدمات نمونه کار مشتریان ما تماس با ما اطلاعات تماس ۹۱ ۷۴ ۶۹ ۴۴ – ۰۲۱ | ۲۷ ۷۹ ۱۹۶ ۰۹۲۰ سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map