طراحی سایت کینوا سفید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کینوا سفید شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پرسش و پاسخ در پشتیبانی> تلفن همراه: 0912-8238263 کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ مشتری جدید هستید؟ ثبت نام سایت خرید کینوا سفید عرضه این محصول را به صورت کیلویی و بسته بندی با قیمت های متفاوت بسته به نیاز شما بر عهده دارد.

ارسال کینوا به همه شهرهای ایران امکان پذیر است.

برای خرید کینوا سفید میتوانید به چند صورت این کار را انجام دهید.

چنانچه قصد خرید عمده کینوا را دارید و به صورت کیلویی میخواهید این کار را انجام دهید میتوانید با شماره های این سایت تماس گرفته و از قیمتهای عالی آن با خبر شوید.

کینوا سفید در بازار ما در چند نوع موجود است: هر یک از موارد بالا توضیحات و کاربرد مختص خود را دارند و قبل از خرید میتوانید با مشاورهای سایت ارتباط بگیرید.

لازم به ذکر است قیمت انواع کینوا در بازار نیز متفاوت میباشد که در قسمت پایین بیشتر در این خصوص صحبت میگردد.

قیمت خرید کینوا سفید و انواع دیگر در بسته های کوچک 200 تا 500 گرمی اگر بخواهیم کیلویی در نظر بگیریم حدود 80.

000 تا 100.

000 تومان در هر کیلو میشود.

اغلب کینوا های موجود در فروشگاهها در حال حاضر از نوع وارداتی میباشد.

چنانچه مصرف کننده عمده کینوا و یا فروشنده این محصول هستید پیشنهاد میدهیم کینوا را به صورت کیلویی خریداری کنید تا با قیمت متفاوتی خرید  حود را انجام دهید.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]همین الآن میتوانید از طریق سایت خرید کینوا سفید از قیمت فروش شگفت انگیز انواع کینوا سفید در بازار مطلع گردید و خرید خود را انجام دهید.

[/box] روش پخت کینوا مانند برنج است و میتوان گفت زودتر از برنج آماده میگردد.

بهتر است هر مدل کینوا را قبل از مصرف در توری شست و شو بدهید و سپس مانند برنج دم کنید.

یکی از خوشمزه ترین غذاهای کینوا شیر کینوا میباشد که در واقع شیر برنجی است به کینوا جایگزین برنج شده است.

استفاده در سالاد، ترکیب با برنج و انواع خوراک سبزیجات را میتوان با کینوا ارزشمندتر کرد.

منبع: کینوا | مرکز خرید، فروش و تولید کینوا برای دنبال کردن اطلاعیه ها ایمیل تان را وارد کنید! مشاور فروش: 0912-8238263 مشاور فروش: 0912-8238263 دفتر کارخانه: 0912-8238263 ایمیل: سیماگر.

com بستر کشت پالم پیت جایگزین کوکوپیت کینوا جایگزین برنج افزایش حجم فروش مشاوره در امر تولید و فروش کینوا تمام حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد.

- تیم طراحی مدیاف

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map