طراحی سایت گردو فارسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گردو فارسی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Word Press Essential Training - بیش از 7 ساعت آموزش جامع طراحی سایت و کار با ورد پرس به زبان فارسی از متخصصین این حرفه! - بیش از 50 ساعت آموزش زبان اصلی وردپرس و تمام جزئیات آن از معتبرترین شرکتهای دنیا همچون Lynda,Total Training, Kelby, Tuts+, Video2Brain و .

.

.

.

- آموزش های کاملا مفهومی و درس بندی شده، از مقدماتی تا پیشرفته .

- همراه با سورس تمام پروژه های آموزشی .

- همراه با گنجینه و کلکسیون ارزشمند بیش از 1000 سورس پوسته تجاری و گرانقیمت آماده وردپرس برای تمامی موضوعات وبسایت .

- به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا .

-کلکسیون برترین پلاگین ها و افزونه های وردپرس این مجموعه آموزشی ، تمام ویژگی ها و امکانات و موارد مورد نیاز برای کار با سیستم پرطرفدار مدیریت محتوا وردپرس را از ابتدا ابتدا که همان دانلود و نصب آن است، تا حرفه ای ترین و ریز ترین موارد آموزشی آن را برای شما به صورت کاملا مفهومی آموزش می دهد.

پس از پایان این دوره آموزشی خواهید آموخت که چگونه در کمتر از 5 دقیقه وبسایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید و سپس به ساده ترین شکل ممکن آن را مدیریت نمایید .

  Word Press Essential Training سرفصل های مهم دروس آموزشی :   آموزش های وردپرس به زبان انگلیسی آموزش های شرکت Lynda – Lynda.

com – Create an Online Portfolio with WordPress with Transcription – Lynda.

com – Creating and Managing a Blog Network with WordPress – Lynda.

com – Dreamweaver and WordPress Building Mobile Sites – Lynda.

com – Dreamweaver and WordPress Building Themes – Lynda.

com – Dreamweaver and WordPress Building Sites – Lynda.

com – Dreamweaver CS5 and WordPress – Lynda.

com – Dreamweaver CS5 and WordPress 3.

0 – Lynda.

com – WordPress 3 Creating and Editing Custom Themes – Lynda.

com – WordPress 3 Developing Secure Sites – Lynda.

com – WordPress Building Responsive Themes – Lynda.

com – WordPress Creating Custom Widgets and Plugins   آموزش های شرکت TutsPlus – TutsPlus – WordPress for Designers – WordPress – TutsPlus – WordPress Plugin Development Essentials – TutsPlus – The Magic of WordPress Custom Post Types   آموزش های شرکتهای Kelby, Video2Brain, VTC و Total – Kelby Training – WordPress 3 for Photographers New Features – Video2Brain – Introducing WordPress Learn by Video – Video2Brain – Getting Started with Themes in WP – VTC – WordPress Blogging Tutorials   - به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا .

– همراه با گنجینه و کلکسیون ارزشمند چند هزار دلاری از صدها سورس و پوسته تجاری گرانقیمت آماده وردپرس برای تمامی موضوعات وبسایت ها.

پوسته های ارزشمند پریمیوم و تجاری از وبسایت های معتبر ElegantThemes,ThemeForest Yootheme , WooThemes, WPNow و … – به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا برای راحتی کار علاقمندان .

– همراه با کلکسیون ارزشمند برترین پلاگین ها و افزونه های کاربردی وردپرس .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map